AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg er 30, og en 30-åring kan ha hatt alt fra 0-veldig mange forhold og ONS bak seg. Hvor mange er for mange i en alder av 30? Man må også ta med i betraktning om man startet sin seksuelle karriere allerede som 14-åring eller om man som 30 fortsatt er jomfru. Selv hadde jeg sex med noen for første gang da jeg var 19. Hadde vel 5 stk fra jeg var 19 til det året jeg fylte 30. Alle var ONS, men en av de var et kort forhold på 2 mnd. Syns dere dette er mye? Hva legger dere i mye?
DBM Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg stusser bare på at samtlige, mer eller mindre, har vært ONS. Uten at det trenger å være noe problem. 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg stusser bare på at samtlige, mer eller mindre, har vært ONS. Uten at det trenger å være noe problem. Vel jeg er 30 og har bare hatt 10 samleier fra jeg fylte 19 til jeg fylte 30 - er ikke det litt lite? Det blir ett samleie i året.
Gjest Katten. Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Jeg stusser bare på at samtlige, mer eller mindre, har vært ONS. Uten at det trenger å være noe problem. Samme.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Nei, synes absolutt ikke det høres mye ut. Mye for meg er 60-70 eller flere. Da har man vært aktiv et godt stykke over snittet.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg hadde ikke reagert, selv ikke om du hadde doblet antallet, men nå hadde jeg heller aldri spurt så det hadde uansett ikke spillt noen rolle Har vært sammen med samme dame i 10 år og har ikke filla peiling på hvor mange hun har hatt sex med før meg, ikke har det hatt nevneverdig påvirkning på vårt forhold heller. Endret 1. november 2011 av MikeWaters 2.0 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Samme. Hvorfor stusser dere over det?
Gjest Katten. Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor stusser dere over det? Jeg stusser alltid over mennesker på 25+ som aldri har hatt et seriøst forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Jeg stusser alltid over mennesker på 25+ som aldri har hatt et seriøst forhold. Hvorfor det? Som regel er det de vanlige grunnene som feks sjenanse, psykiske problemer, stygghet, asperger osv. Ikke noe å stusse over i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor det? Som regel er det de vanlige grunnene som feks sjenanse, psykiske problemer, stygghet, asperger osv. Ikke noe å stusse over i det hele tatt. Så du sier jeg er stygg???
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor det? Som regel er det de vanlige grunnene som feks sjenanse, psykiske problemer, stygghet, asperger osv. Ikke noe å stusse over i det hele tatt. Gjelder det de med ADD også? For jeg har ADD ...
Gjest Katten. Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Hvorfor det? Som regel er det de vanlige grunnene som feks sjenanse, psykiske problemer, stygghet, asperger osv. Ikke noe å stusse over i det hele tatt. Det er jo akkurat derfor jeg stusser over det. Jeg har vært i et forhold hvor motparten hadde en del artige diagnoser. Det er noe jeg aldri vil utsette meg for igjen. I tillegg vil jeg at en potensiell partner skal ha erfaringer fra et langvarig forhold - da det, etter min mening, har større sannsynlighet for å unngå en del problemer. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #15 Skrevet 2. november 2011 Det er jo akkurat derfor jeg stusser over det. Jeg har vært i et forhold hvor motparten hadde en del artige diagnoser. Det er noe jeg aldri vil utsette meg for igjen. I tillegg vil jeg at en potensiell partner skal ha erfaringer fra et langvarig forhold - da det, etter min mening, har større sannsynlighet for å unngå en del problemer. Den første setningen gir ingen mening. Selv om man ikke har erfaring betyr ikke det at man er fullstendig uegnet som partner. Isåfall er det vannvittig trist for mange mennesker. 2
Phaedra Skrevet 2. november 2011 #16 Skrevet 2. november 2011 Tråden er ryddet iht. KGs regler om reklame. Phaedra,mod
palle Skrevet 2. november 2011 #17 Skrevet 2. november 2011 Det er jo akkurat derfor jeg stusser over det. Jeg har vært i et forhold hvor motparten hadde en del artige diagnoser. Det er noe jeg aldri vil utsette meg for igjen. I tillegg vil jeg at en potensiell partner skal ha erfaringer fra et langvarig forhold - da det, etter min mening, har større sannsynlighet for å unngå en del problemer. det der er ikke logisk. jo flere forhold man har avsluttet, jo større er sannsynligheten for at det neste også blir slutt.
Gjest D_flatmajor Skrevet 2. november 2011 #18 Skrevet 2. november 2011 det der er ikke logisk. jo flere forhold man har avsluttet, jo større er sannsynligheten for at det neste også blir slutt. Det der er heller ikke logisk. ....og man opparbeider seg noen erfaringer av å være i et forhold, som man ikke får av å være singel. Disse erfaringene er iallefall jeg glad for at jeg har. Til TS: Nei,jeg syns ikke det er mye. 2
Gjest Katten. Skrevet 3. november 2011 #19 Skrevet 3. november 2011 Den første setningen gir ingen mening. Selv om man ikke har erfaring betyr ikke det at man er fullstendig uegnet som partner. Isåfall er det vannvittig trist for mange mennesker. Jeg stusser over det siden det dermed mest sannsynlig betyr at vedkommede har noe spesielt ved seg, som muligens gjør det vanskeligere for å fungere i et forhold. Noe som overhodet ikke er optimalt for meg. det der er ikke logisk. jo flere forhold man har avsluttet, jo større er sannsynligheten for at det neste også blir slutt. What? Kilde? Dessuten skrev jeg "vil jeg at en potensiell partner skal ha erfaringer fra et langvarig forhold" - ikke flerfoldige.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #20 Skrevet 3. november 2011 Den første setningen gir ingen mening. Selv om man ikke har erfaring betyr ikke det at man er fullstendig uegnet som partner. Isåfall er det vannvittig trist for mange mennesker. Nå er det ingen menneskerett å ha en partner da. Har man store problemer må man vanligivis rydde opp i dem først, før man begynner å date. Når det gjelder forhold synes jeg også at det er viktig at partneren har hatt noen seriøse forhold, men dette er fordi jeg er såpass gammel (30+) at jeg forventer en viss forholdskompetanse. Å flytte sammen med noen som kom rett fra mor og ikke hadde begrep om å ta hensyn til en partner var bare ok da man var 20 og vi alle stilte i samme båt. Folk som er passert 30 og aldri har bodd sammen med noen får finne seg en dame som stiller likt, jeg gidder rett og slett ikke. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå