AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er veldig nysgjerrig på GloMinerals. Noen som har erfaringer? id bare minerals er det verste jeg noen sinne har prøvd. Sminken kaket seg, huden så fet ut og porene ble mer synlige. Vil da Glo minerals også være forferdelig på meg?
laperla Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg er veldig nysgjerrig på GloMinerals. Noen som har erfaringer? id bare minerals er det verste jeg noen sinne har prøvd. Sminken kaket seg, huden så fet ut og porene ble mer synlige. Vil da Glo minerals også være forferdelig på meg? Hei Jeg er kjempe fornøyd med gloPressed basen (liker den pressa varianten, da det blir mindre søl). Endelig har jeg funnet en fargenyanse som passer. Den gir et naturlig resultat, men gir mer dekkevne om en legger flere lag. Bruker gloPerfecting pudderet over for å matte ned, og for å bedre holdbarheten. Har heller aldri reagert på dette pudderet. Har også erfaring med Bare Minerals, men følte det var for mye shimmer i det pudderet, slik at en så unødvendig blank ut i ansiktet (selv med veil´en utenpå). Vanskelig å si om GloMinerals vil være et bedre valg... Finnes det ingen salonger i nærheten du kan få prøvd de ulike fundationene på? Finnes også flytende varianeter (full dekkevne), farget dagkrem og et løspudder. Endret 31. oktober 2011 av laperla 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå