Gå til innhold

Kanariøyene / Gran Canaria med baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Vi tenkte å reise til Gran Canaria i Mars/April med en gutt som da blir 8-9 mndr.

Vi ser etter et rolig familievennlig sted, med noe å se på :)

Noen med tips, eller anbefalinger? Det må ikke vere på gran canaria. (har bare hørt at været skal vere mer stabilt der)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amadores er jo et rolig, litt mindre og fint sted med 15 min gange til Puerto Rico

:)

Var mange småbarnsfamiler sist jeg var der.

Skrevet

Playa del Ingles er familivennelig, ellers er Ving-hotellet i Arguineguin(usikker på skrivemåte) fint, men selve byen er ganske død.

Skrevet

Hotellene til de forskjellige selskapene er merket bsrnevenlig. Family bamse og slikt. Forøvrig en int tråd her inne. Tror den heter baby på fly. Lang tråd med masse info og meninger.

Skrevet

Vi var på Sunwing Arguineguin nå datteren vår var rundt samme alder som Deres. Helt perfekt sted for familier med så små barn.

Skrevet

Eneste stedet jeg har vært på Gran Canaria som var ok er Puerto Mogan . Amadores og Puerto Rico anbefalles ikke .

Skrevet

anbefaler tenerife og leiligheter i park santiago 3 (nr 3 var vi på og leilighetene var fantastiske)

De har vakter der på både dag og natttid.Føler seg trygg.Fyll ikke lov og vaktene tar tak i problemer fort.! Flott badeanlegg for småbarn og for de større (inkl.voksne)

Området rundt har ikke typisk fyllefester eller sånt.Stille og rolig sted.Det finner parker og slikt en kan reise til om en ønsker.

Vi reiste med litt større barn,men de storkoste seg ,samme som oss.

http://www.zoover.no/spania/tenerife/playa-de-las-americas/parque-santiago-iii/leilighet

http://no.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g562820-d1157955-r96317433-Parque_Santiago_I_III-Playa_de_las_Americas_Tenerife_Canary_Islands.html

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale at dere er på Playa del ingles! Det er partybyen og mye bråk på hotellene om nettene. Om du skal være der må du nok på 4 -5 stjernes hotell for å få ro.

Maspalomas er roligt sted, men her er det mest tyske og engelsk folk. Puerto Rico, Amadores og aruineguin er nok den beste plassen.

Amadores har en strand der det ikke kommer inn bølger veldig fin plass å ha med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...