Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #21 Del Skrevet 10. desember 2003 Vil slenge meg på og gratulere jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesst Skrevet 10. desember 2003 #22 Del Skrevet 10. desember 2003 Lille Lotte: Synest faktisk at det nesten var et litt frekt spurt av deg,jeg! Gravide kvinner er jo helt fantastisk å se på, og det å gifte seg med kul på magen, som du kalte det, er vel ingen hindring, snarere en glede??? Gratulerer så mye Ninach!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. desember 2003 #23 Del Skrevet 10. desember 2003 Gratulerer så mye Høres ut som en fin måte å fortelle de kommende besteforeldrene på, noe sånt vil jeg også gjøre! Litt misunnelig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #24 Del Skrevet 10. desember 2003 Lille Lotte: Synest faktisk at det nesten var et litt frekt spurt av deg,jeg! Gravide kvinner er jo helt fantastisk å se på, og det å gifte seg med kul på magen, som du kalte det, er vel ingen hindring, snarere en glede??? Gratulerer så mye Ninach!!!!!! Helt enig! Når lever du Lille Lotte, på 1950-tallet? Gratulerer Ninach! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 10. desember 2003 #25 Del Skrevet 10. desember 2003 GRATULERER TIL BÅDE DEG OG MANNEN!!! Så utrolig gøy for dere!! Lykke til med Baby og Bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 10. desember 2003 #26 Del Skrevet 10. desember 2003 Helt enig! Når lever du Lille Lotte, på 1950-tallet? Gratulerer Ninach! Nei, jeg lever i 2003, men synes ikke tanken med å være gravid med mage som synes under brudekjolen er spesielt tiltrekkende! Det mener JEG, derfor sier JEG det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 10. desember 2003 #27 Del Skrevet 10. desember 2003 Lille Lotte: jammen det er helt iorden at du mener det, jeg blir ikke lei meg av den grunn; jeg har fått mitt ønske oppfylt og ser det på en helt annen måte. Jeg er faktisk enig med deg at det er mange som gjør dårlige kjolevalg når de er gravide bruder; kjolene ser nesten for liten ut på dem , så det kommer jo veldig an på kjolen man velger også om man ser fin ut eller ikke! Jeg kommer til å se helt fantastisk ut!! Å si at man ikke ser videre tiltrekkende ut når man er gravid, synest jeg høres litt sneversynt ut, og håper at du ikke føler det på den måten når du selv blir gravid en gang! - Tenk heller på hvor heldig man er som kan bli gravid - det er nok av dem der ute som ikke kan få i det hele tatt. Alle menn jeg kjenner, har alltid sagt at de synest gravide damer er uvanlig flotte og tiltrekkende og sexy, og jeg må ærlig talt si at jeg aldri i mitt liv har følt meg mer sexy enn jeg gjør akkurat nå for tiden!! Men det er helt riktig som du sier; du får ha din mening, så får jeg ha min! min glede over bryllupet og brudekjole og all ståheien rundt det blir ihvertfall ikke mindre fordi jeg er gravid!! Jeg er 31 år, og trodde vel ikke at jeg skulle få oppleve dette, etter all prøvingen vår! ( Vi har nå hatt det morro,da!! - reine kaninene!! ) Å drikke alkohol i bryllupet kommer jeg ikke til å gjøre, ei heller drikke på utdrikkingslaget mitt - men det kan jeg vel saktens gjøre en annen gang istedenfor!! Jeg, som de fleste andre, har vel hatt mine drikketurer på by'n! kjæresten min har allerede kjøpt navnebok og tatt med kataloger for innredning av barnerom ( vi har bygd nytt hus!! )! ( Har nok tatt litt av,ja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. desember 2003 #28 Del Skrevet 10. desember 2003 Når jeg leser det du skriver, Ninach, så får jeg nesten lyst på en baby selv! Høres veldig spennende ut! Jeg for min del kommer til å vente noen år...men jeg håper jeg får hvertfall ett barn en gang i fremtiden! Lykke til videre med verpingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 10. desember 2003 #29 Del Skrevet 10. desember 2003 Høres kjempekoselig ut! Får så lyst på baby jeg også nå atte!! Spurte BB'en min i går (med din situasjon i tankene) etter hva han hadde sagt om jeg plutselig hadde blitt gravid nå. Han svarte at han hadde blitt hoppende glad! Så etter bryllupet blir det nok kaninvirkosomhet på også! *blir så babysyk* Kos deg med planlegging og graviditet. Håper på at planleggingen ikke blir for mye forstyrret av kvalme og slike graviditetsplager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 10. desember 2003 #30 Del Skrevet 10. desember 2003 Popelka og Isiselin:: takk,jenter! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. desember 2003 #31 Del Skrevet 11. desember 2003 Grattis Ninach!!! Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. desember 2003 #32 Del Skrevet 11. desember 2003 Grattis!! Høres ut som om det er et kjærkomment barn og da skjønner jeg at du er stolt over mage og mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. desember 2003 #33 Del Skrevet 11. desember 2003 Så koselig at dere har fått det slik dere vil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 15. desember 2003 #34 Del Skrevet 15. desember 2003 Gratulerer så mye! Kjempekoslig at det klaffet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 16. desember 2003 #35 Del Skrevet 16. desember 2003 Tusen takk alle sammen!! ...... tenkte å fortelle det til de kommende besteforeldrene på julaften' date=' ved å gi våre mødre strikkepinner med babyoppskrifter og våre fedre en eventyrbok hver! Og se om de tar hintet ........ bryllupsplanlegging og babyplanlegging!![/quote'] For det første: GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!! Guri som jeg unner deg deilig kul på magen!! *klem til deg - . . sjøl om jeg ikke kjenner deg* og gå opp det kirkegulvet struttende som både vordende FRU og vordende mamma!!! Men - - - åhhhhh som jeg skulle vært flue på veggen for å se de ansiktsuttrykkene til besteforeldrene!!! :) DEN artige julegaven til dem da, faktisk - den beste av alle *S* GOD jul i stua til dere (snart) 3!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. desember 2003 #36 Del Skrevet 18. desember 2003 Gratulerer! Når gifter dere dere, og når kommer den lille? Stakkars liten.. Kommer alltid til å være lei seg for at han/hun var med i bryllupet men ikke fikk være brudepike/sven... Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå