Gå til innhold

Gravid brud!!

Anbefalte innlegg

Gjest ninach (ulogget)
Skrevet

Nå faller himmelen snart i hodet på meg!! :ler:

Jeg har ikke vært her inne på en stund nå, for jeg har gått rundt i en ruslignende tilstand; Ninach er GRAVID!!!!! :ler::ler::ler: 8) :ler: Tenk på det!! Jeg har ønsket meg barn så det har gjort helt vondt lenge,lenge og nå skulle vi gifte oss og prøve alt vi kunne!!! Hva skjer?? POFF! så var vi gravide!!!! :ler::ler::ler:

Jeg er så glad at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre! :ler:

Brudekjolen ble kjøpt inn tidligere i høst, så den må selvsagt skiftes ut i en annen litt mer tøyelig modell, men hva gjør vel det???! :wink:

Så nå gleder vi oss som bare det; nå blir det bryllup og barn på ett og samme år; er jeg ikke heldig?????!!!! :ler::wink::ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!!!!Gratulerer!! :D

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Så flott!!! :D Gratulerer!!!!!

Skrevet

Så koselig! Lykke til med bryllup og baby! De to store B'ene! :)

Skrevet

Gratulerer! Så det er derfor det har vært stille fra din kant..... :ler:

Gjest Popelka ulogget nå
Skrevet

Grattis! :blomst_opp:

Skrevet

Gratulerer med baby i magen, og lykke til med bryllup og svangerskap :D

Skrevet

Gratulerer med graviditeten og lykke til med svangerskap og bryllupsplanlegging :).

Skrevet

Gratulerer...

...men vil du virkelig være gravid med kul på magen når du endelig skal gifte deg????? :o

Gjest ninach (ulogget)
Skrevet

Tusen takk alle sammen!! Ninach er en heldig og glad jente, som for tiden ikke klarer å stoppe å smile!!! :wink: Litt morgenkvalm, men har ønsket dette så lenge at jeg nesten synest det er litt sjarmerende!! :ler:

Lille Lotte: klart jeg ikke har noe imot det??! Vi lever da tross alt i 2004 ( snart! ), og det å gifte seg med kul på magen gjør ingenting, vi er da ikke en gjeng med mørkemenn heller! :ler:

Vi har ønsket oss barn så mye, og trodde vel nesten at vi ikke skulle være så heldig at vi skulle få ønsket oppfyllt, også... Poff, så var vi gravide! Det å gifte seg med kul på magen, vil være noe av det mest flott jeg kan tenke meg- jeg vil antagelig lyse av stolthet mer som gravid enn som " vanlig brud"!! Tenk så heldig jeg er da; jeg får gifte meg med mannen jeg elsker og inni magen min vil vi ha kjærlighetsbarnet vårt! Jeg kan ikke tenke meg noe bedre, for å være helt ærlig!! :ler:

joda, drømmen var en prinsessekjole med så hard innsnøring at jeg ville få varige men, og måtte fjerne 48 ribbein, men den drømmen overlater jeg til noen andre; jeg og kjæresten min har fått vårt største ønske oppfylt, og vil stolte og lykkelige gifte oss med kul på brudens mage!! :ler:

vi skal likevel ha storveis bryllup og flott fest; bryllupsreisen kan det nok være vi må ta litt etterpå eller før, men det gjør ingenting; Jeg er så glad og kan knapt vente med å fortelle det til familie og venner!

vi tenkte å fortelle det til de kommende besteforeldrene på julaften, ved å gi våre mødre strikkepinner med babyoppskrifter og våre fedre en eventyrbok hver! Og se om de tar hintet - har noen bedre ideer, er vi åpne for disse ( første barnebarn, må skjønne!! ) :wink:

så nå blir det både bryllupsplanlegging og babyplanlegging!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...