Gå til innhold

Jenter som frir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt en plass at 29 februar er dagen jentene kan fri, (ja de kan fri når som helst) er det noen av dere jenter som har fridd til deres respektive? Uansett dag da, hvordan ble det mottatt og hva var reaksjonene på det?

Jeg VET at han min ikke kommer til å fri på den romantiske måte, i tilfellet kommer det til å bli en " ja, skal vi gifte oss da eller".

Så kanskje jeg skulle gjort noe med det?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde min respektive frika ut dersom jeg fridde. For det første, fordi jeg fridde og for det andre, kanskje det mest viktige, at jeg fratok han det å fri til meg.

Nå vet ikke jeg hvordan typen din er, men jeg tror mange menn foretrekker å fri selv.

MEEEEEN som mange pleier å si: "Vi lever jo i 2011!"

Lurer på hva greia er i år 2090..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan vel godt fri hvis du har lyst til det :) Hvis dere har snakket om ekteskap før, og har samme innstilling til det så sier ihvertfall jeg; Go for it ;)

Selvfølgelig hvis han ikke har sagt ifra før at han helst vil fri selv....min tilkommende er også av typen som ville gjøre det selv ;)

Endret av bobbi
Skrevet

Du kan vel godt fri hvis du har lyst til det :) Hvis dere har snakket om ekteskap før, og har samme innstilling til det så sier ihvertfall jeg; Go for it ;)

Ja, det er noe med det... Lenge til enda da, men jeg leker med tanken. Jeg må føle litt på det tror jeg. Ser at du skal gifte deg, var det han som fridde?

Skrevet

Her hadde min respektive frika ut dersom jeg fridde. For det første, fordi jeg fridde og for det andre, kanskje det mest viktige, at jeg fratok han det å fri til meg.

Nå vet ikke jeg hvordan typen din er, men jeg tror mange menn foretrekker å fri selv.

MEEEEEN som mange pleier å si: "Vi lever jo i 2011!"

Lurer på hva greia er i år 2090..

Å så du fridde til han altså? Vil du fortelle? :popcorn:

2090 ja, hehe. Da logger folk seg kun inn på pcen så er gifteriet i boks :)

Skrevet

Ja, det er noe med det... Lenge til enda da, men jeg leker med tanken. Jeg må føle litt på det tror jeg. Ser at du skal gifte deg, var det han som fridde?

Ja, det var han - kjemperomantisk :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Å så du fridde til han altså? Vil du fortelle? :popcorn:

2090 ja, hehe. Da logger folk seg kun inn på pcen så er gifteriet i boks :)

Sorry for dårlig formulering. Jeg fridde ikke og har ingen planer om det :gjeiper: Jeg bare skrev i den vinklingen jeg tror det hadde utartet seg :)

Skrevet

Hvis det var en av oss som fridde, så var det vel meg. Men ingen av oss ofisiellt fridde, (gikk ned på kne), og sa ordene "Vil du gifte deg med meg?". Det ble mer snakket om, diskutert rundt, og ble enige om at det ville vi. Men det var jeg som tok opp temaet da. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...