Gå til innhold

Lave bruder

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En skikkelig dum tråd dette her, men jeg kjører på:

Er det flere lave bruder her inne? Jeg er 1,63. Alle brudekjole-modellene er jo så høye! Føler jeg kommer til å se ut som en liten druknet dverg om jeg velger den fasongen jeg vil ha (en stor, fluffy kjole). Må sies at jeg ikke har prøvd en eneste brudekjole, så får vel ikke vite før jeg gjør det...

Så kjolen bra ut på dere som ikke er 1,80 høy? :)

Endret av Eplemos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være forlover til en lav brud (et par cm høyere enn deg). Hun så faktisk for seg kort kjole pga høyden, men hun har endt opp i en stor tyllkjole og er helt nydelig i den :)

Skrevet

Jeg skal være forlover til en lav brud (et par cm høyere enn deg). Hun så faktisk for seg kort kjole pga høyden, men hun har endt opp i en stor tyllkjole og er helt nydelig i den :)

Så flott, da er det er håp for meg også :danse:

Skrevet

Jeg er vel ca 160 cm, og hadde en ganske stor kjole. Var riktignok a-fasong, men hadde stort underskjørt slik at den stod mye ut. Syntes det ble veldig bra jeg, men så hadde jeg også høye sko på.

Lave jenter kan godt kle store kjoler. Kommer helt an på resten av kjolen :)

Det viktigste er at du føler deg vel og vakker.

Skrevet

Jeg er 1.63 men hadde en ganske stor tyllkjole:) det krever litt mer leting for å finne noe som ser bra ut, og jeg syns til slutt at trikset var at kjolen IKKE måtte gå ut fra livet, men heller være litt smal nedover øverste del av hoftene, og dereeter gå ut, da så det mye nettere ut:)

Skrevet

Går man som lav når man er 1,65?? Er ikke det ganske så normalt?

Jeg er lav, rager bare 1,55 over bakken. Hadde en enkel kjole med et kort slep. En A-formet kjole, men ikke mye tyll og dilldall.

• Liker 4
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg er 1.60 og har kjøpt meg en A-fasong kjole. denne var helt perfekt i lengden til meg, jeg klarer ikke gå på veldig høye hæler. Til min kjole kan jeg ha maks 5 cm hel:) Super fornøyd. Jeg har ingen designer kjole akkuratt da men.

Skrevet

Jeg er bare 1,60 og hadde sett for meg en kjole med empireliv. Det var altså ikke flatterende i det hele tatt. Ble stutt i dem. Endte opp med en designerkjole i str. 36 som i følge beskrivelsen er full ballgown (eller hva det kalles), akkurat passe lang og det så ut akkurat som det skulle! :)

Skrevet

Går man som lav når man er 1,65?? Er ikke det ganske så normalt?

Jeg er lav, rager bare 1,55 over bakken. Hadde en enkel kjole med et kort slep. En A-formet kjole, men ikke mye tyll og dilldall.

Jeg er den laveste i min vennegjeng, så da regner jeg meg selv som lav... :sjenert: Ikke meningen å trakke på noen tær :)

Tusen takk for svar dere! Er skikkelig spent på å faktisk prøve kjole og se hva som passer!

TS

Skrevet

Jeg er 159, hadde en ganske "normal" kjole, litt smal, og det så veldig bra ut! ;D

Skrevet

Hei, jeg er 165 å jeg tenkte som deg.. At ingen brudekjoler kom til å se fine ut på meg! Så hadde tenkt å kjøpe en helt enkel kjole som ikke stod ut i det hele tatt, men fant verdens nydeligste kjole, og jeg har underskjørt under og den står endel ut.

Det gjelder vel bare å finne en kjole du trivs i;)

Skrevet

Ikke la høyden stoppe deg for å finne en fin kjole du trives i. Det er mye vi lave kan se bra ut i! Selv er jeg 1.60 og har funnet meg en enkel a-formet kjole uten for mye dill dall..

Du ser fort når du prøver om du ser ennå kortere ut ;) Ellers kan sko hjelpe på da! :)

• Liker 1
Skrevet

Wow, folk må ha bra høye venninner :)

Selv er jeg 1,64 og har mange venninner som er myyyye lavere enn meg.

Kjolen min er aaalt for lang, så den må syes opp.

Men jeg tenkte ikke over at jeg var for lav til noe som helst, jeg.

Lykke til med kjoleprøving - det er kjempekos :D

Gjest Tigress
Skrevet

For å vere heilt ærleg, så er det veldig mykje som får deg til å sjå snau ut altså. No er eg enda kortare enn deg, berre 1.60, og du må i alle fall vere ganske kritisk. Men det er som dei andre seier: det finst full gown som ser bra ut på deg også, du må berre vere klar over at du kan sjå litt stutt ut. Er du sped vil du sjå høgare ut enn om du er tett, men då vil du kan hende sjå litt drukna ut.. Du må berre vere kritisk, og hugs at det er ganske lett å klippe i stoff!

Skrevet

Jeg er 156cm, og så utrolig rar ut i de typiske brudekjolene da jeg prøvde slike. De var ikke ballgown engang, men ble allikevel for store og/eller for mange detaljer og slep. Det ble rett og slett for mye kjole for meg! Endte opp med å velge en lang selskapskjole (da denne var enklere, og alle brudekjolene ble etter min mening for mye av det gode). Jeg skal ha sko med høye hæler så det gir meg jo noen ekstra cm ;)

Det beste er nok å gå å prøve forskjellige kjoler, det er kun da du ser om det passer deg eller ikke. Hvis du klarer så kan du jo bruke sko med høye hæler, da kan du jo "plutselig" bli rundt 170cm, og det er ikke så lavt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...