Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år(snart 21) og ennå ikke hatt noen kjæreste. Jeg har alltid vært en "kjærestejente" om dere skjønner hva jeg mener, alltid hatt lyst på kjæreste, men ikke vært desperat. Men kjenner nå desperasjonen sakte men sikkert kommer snikende. Føler det begynner å haste litt, jeg blir jo bare mindre og mindre attraktiv på markedet for hver dag som går uten at jeg har noen.

Samtidig har jeg et romantisk bilde av hvordan det skal foregå når man møter noen. Jeg har ingen tro på at det hjelper å lete rundt desperat, og ta det man får. En gang har jeg opplevd at kjemien bare har vært der fra første stund(jeg ble riktignok dumpet av ham etter et par dater..), og det skjedde en kveld hvor jeg absolutt IKKE hadde noen forhåpninger om engang å rote med noen ute på byen. Selv om det ikke fungerte med ham, var den følelsen så fantastisk at jeg håper å oppleve det igjen, men vet ikke om det er for mye å håpe på. Om jeg heller, hvis jeg vil finne meg noen, rett og slett må gå inn for det, og ikke bare "sitte på gjerdet" og vente på at kjærligheten plutselig kommer?

Dere som har/hatt kjærester dere har fungert godt sammen med: Bare skjedde det, eller lette dere aktivt etter noen når dere fant kjæresten deres?

Hvor mye skal man gå inn for å finne noen når man er i sosiale settinger? Noen tanker rundt dette? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Oslo
Skrevet

Jeg er 19 år, og har det på samme måte. Har aldri vært sammen med noen, og er ikke den "typen". Har holdt på med forskjellige gutter, men når det kommer til det punktet der alt blir mer seriøst, så rygger jeg ut av forholdet.

Noen ganger er det utrolig deilig å være singel og fri, kunne rote med hvem du vil på fest og bare ta ting med ro - mens andre ganger føler man seg utrolig ensom. Det jeg liker er det å bare "holde på" med noen, bare ha èn person å rote rundt med - men dette fører jo ofte til at gutten forsvinner fordi han ikke tror jeg er seriøs i det hele tatt.

Jeg tror det viktigste er å holde øynene åpne, men ikke tenke alt for mye på det. Et eller annet sted der ute er det noen for deg, og det vet du når du møter den personen. Ha det gøy med venner, reis ut på fest, og kanskje finner du akkurat han du har lett etter så lenge.

Og hvis du møter noen du virkelig liker, og han virker interessert, så ikke la han slippe unna uten at dere har prøvd. Det er som regel alltid verdt å ta noen sjanser, selv om det kan ende dårlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...