AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er egentlig en forholdsperson, men nå som jeg har møtt en som kunne blitt en kjæreste, vet jeg ikke om jeg har lyst. Tror jeg enda ikke er over vonde minner fra en ex. Flere som ikke helt vet hvor de står hen i livet? Jeg vil ha en kjæreste, men jeg har litt panikk. Eller kanskje det er mest fordi jeg føler ikke at kjemien er der? Lurer nesten på om jeg har alt for mange kriterier...noen som har det slik?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Forhold er vanskelige greier, det er mye som skal klaffe. Ikke bare skal kjemien stemme begge veier, men man skal være på steder i livet som passer med hverandre også. Er det spesielle ting ved tidligere forhold som gjør at du ikke er klar? Hvilke tanker gjør du deg rundt dette? Mange som kan lære litt om du skriver litt mer om hva du tenker og opplever akkurat nå. Hvor gammel er du forresten?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ts her. Jeg er i 20årsalderen. Og ja det er nok noe i det du sier om at man må være på samme sted i livet. Føler ikke at vi er det, pluss en del andre ting. Tror egentlig jeg trenger å være litt i singellivet selv om jeg ikke liker det akkurat, men tror det er lurt å prøve det litt ut en god stund. Jeg har opplevd endel vonde ting med min første ex, ting som gjør at jeg ennå sliter litt psykisk i forhold til gutter.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Hvis du bare er i 20-årsalderen og ikke er overbevist, så vil jeg i det minste råde deg til å ta det med ro! Og å være ærlig på det med eventulle oitensielle kjærester. Det er viktig for resten av litvet i forhold at man har litt erfaring med å være alene! Bli litt kjent med deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå