AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har kald hud tone og kler godt derfor kalde farger. Nå har jeg lyst til å bli litt mer modig i sminkeveien og vil kjøpe meg en knall rød lebestift for byturer. Noen forslag fra dere med kalde toner om hvilken lebestift som passer?
Almarea Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Se etter rødfarger som går mot blått eller lilla, altså kalde rødtoner. Unngå alle som går mot orange! Piffer opp et hvert antrekk
Gjest navnelapp Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Barcelona red frå Chanel er slik på meg.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Barcelona red frå Chanel er slik på meg. Hvor kjøper du den?
Gjest navnelapp Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Dei fleste Estetique-parfymeri har Chanel, trur eg. Eg har kjøpt mine på Glasmagasinet og på Gimle.
Gjest Cosette Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Parisian Red fra Clarins er i en kald, skarlagensrød farge. Scarlet Ghost fra Maxfactor er et billigere alternativ.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Parisian Red fra Clarins er i en kald, skarlagensrød farge. Scarlet Ghost fra Maxfactor er et billigere alternativ. Jeg får ingen treff på Clarins Parisian Red, men masse på Clinique Parisian Red. Mener du egentlig Clinique?
Gjest Cosette Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg får ingen treff på Clarins Parisian Red, men masse på Clinique Parisian Red. Mener du egentlig Clinique? Beklager! Tok feil, jeg sjekket nå og den heter Cupid Red, ikke Parisian Red. Forvekslet den med en annen Clarins-leppestift jeg har som heter Parisian Pink Nummeret på Cupid Red er 704. Veldig fin på, definitivt kald rødfarge. Går mer mot bringebær enn tomat i fargen. Clarins har de vel på de fleste parfymerier vil jeg tro, ellers er den jo å få tak i billigere på nett. Clarins Joli Rouge Lipstick Endret 31. oktober 2011 av Cosette
Månestråle** Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Barcelona red frå Chanel er slik på meg. Mener du Barcelona Red fra MAC? Nydelig farge i såfall
Gjest navnelapp Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Her er omtale av Chanel sin Barcelona red. Shanghai Red er varmare og meir glossy, neglelakken med den fargen brukar eg på tærne om sommaren. :-)
Zinnia Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Jeg kan anbefale Dior Rouge i fargen Zinnia Red. Her ser du swatch av den, den er kald i fargen og litt på den mørke siden kanskje, men kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå