Gå til innhold

Bryllupslokale i Ålesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er her noen Ålesundere, som kan hjelpe en kommende brud i nød?

Ålesund omegn: ALT av interesse!!

Har funne drømmelokalet vårt, men det blir desverre alt for dyrt, så nå er vi på jakt etter nye muligheter, men står helt fast.... :(

Tips oss?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir lettere om du kan si litt om prisklasse, type lokale, antall gjester, stil på bryllupet osv:)

Skrevet

Akuratt nå er ALT av interesse... ;)

Men aller helst vil vi kunne ta med alkoholen selv.

Plass til 40-50 middagsgjester, og totalt 70-80 til kaffe.

Rundt 10.000,-

Kjøkkenmuligheter, evt så vi kan leie inn kokk også.

Skrevet

Det nye Varde-huset er fint og fresht, vet ikke hva prisen blir, men man kan ta med egen alkohol. Ellers har du alle klubbhus om det er interessant: SIL, Herd osv osv..

På museet er det et lokale som kan brukes, Frimurerlogen (lurer på om det var 15 000), Sangens Hus, Klubben (er det Shippingklubben eller noe sånt? der må du kjenne noen), Odd Fellow (vet ikke hvordan det er med alkohol), Jervelhuset (kjempefint, men her tror jeg du må kjøpe ale gjennom dem), Atlanterhavsparken (dersom de ikke har sluttet med bryllup), Ivar Aasen (om de leier ut til bryllup), Rorbua (heter det det?). Vet det finnes nok sjøbuer ute på øyene, men vet desverre ikke hva det heter.

Litt avhengig av årstid, så var jeg en gang ute på en av småøyene og spiste middag i et stort naust, sikkert plass til iallefall 40 pers (kanskje mer, men ikke 80 pers:)).

Skal se om jeg kommer på mer:)

Skrevet

TUSEN takk!

Du er en knupp! Og kommer du på fler forslag, kom med dem! Mange av desse venter jeg på mail ifra, da jeg har sendt forespørsel. :)

Hvor ligger Ivar Aasen?

Igjen TUSEN TAKK!

Skrevet

Inne på emblem:)

Skrevet

Brandal blir vel litt drøyt om bryllupet skjer i Ålesund.

Skrevet

Tusen takk! sjekker ut de som er aktuelle!

Skrevet

Devold i Langevågen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...