Gå til innhold

STREKKMERKER

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 16 år gammel jente, og jeg har egentlig veldig mye jeg lurer på! Men først og fremst dette med strekkmerker. Jeg begynnte å få strekkmerker på puppene og innsiden av lårene da jeg var 15. Jeg tenkte ikke særlig over det da, for de var små og utydelige. Men i slutten av tiende ballet det seg på. Nå går jeg vg1 og begynner å bli bekymret. Jeg er en ganske populær jente blandt gutta, og har, for å si det ærlig; over gjennomsnittlig pent ansikt. Har blandt annet vært ansiktsmodell.

MEN! Alt er ikke bare fryd og gammen. Jeg har nemlig aldri hatt sex, og dette skyldes EN ting. Strekkmerker. Kroppen min er helt inntullet i det! På innsiden av lårene, under rumpa, på hoftene og masse på puppene. Jeg vet jeg ikke kan noe for det, pga. at det er arvelig, og i tillegg har jeg en helt normal kropp ellers. Men hva synes guttene om dette?? Noen som har noe erfaring? Hvis du har et pent ansikt og bra personlighet, ville noen brydd seg om strekkmerker da? (Har jo en del.)

Jeg liker nemlig en gutt, og jeg tror han liker meg. Men han er ganske kroppsfiksert. Kroppen min ser bra ut med klær på, men ikke uten. What to do??

VÆR SÅ SNILL Å SVAR. PLEASE.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jenter får strekkmerker - også før fødsel, pga p-piller og vekst.

Gutter får det også, gjerne fordi de vokser veldig fort i tenårene.

Jeg fikk også strekkmerker når jeg begynte på p-piller, og synes det var litt ubehagelig i starten.

Alle jenter jeg kjenner har det - også de guttene jeg har sett nakne.

Denne gutten vil nok ikke legge merke til dem engang, han vil sannsynligvis være fra seg av begeistring for at en jente i det hele tatt er naken sammen med ham.

Jeg er dobbelt så gammel som deg, og har brukt mange år - helt siden jeg var yngre enn deg på å ha veldig dårlig selvtillitt pga brystene mine, litt "for stor" mage, andre trekk.

Det rare er at de guttene jeg har vært med har gitt med mye komplimenter både mens vi har vært sammen - og etterpå.

Så det er tydeligvis mange ting vi kaster bort tiden på, og jeg kan garantere deg at disse strekkmerkene er bortkastet tid å tenke på.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge helhetspakken er ok+ bryr nesten ingen menn seg om strekkmerker.

Og slapp av, det å være 16 og jomfru er null stress.

Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg over strekkmerker. Jeg har selv en del strekkmerker og mange arr, men til nå har ingen av de som har sett meg naken brydd seg om dem. Når noen først ser deg naken så er de vanligvis så opptatt med andre ting at de nesten ikke hadde enset at du tok på deg klovneparykk ;)

Men hvis denne gutten du er interessert i er så kroppsfiksert at han ikke lenger skulle like deg fordi du har strekkmerker så er han en dårlig person og absolutt ikke verdt bryet.

• Liker 1
Skrevet

Alle jenter får strekkmerker - også før fødsel, pga p-piller og vekst.

Gutter får det også, gjerne fordi de vokser veldig fort i tenårene.

Jeg fikk også strekkmerker når jeg begynte på p-piller, og synes det var litt ubehagelig i starten.

Alle jenter jeg kjenner har det - også de guttene jeg har sett nakne.

Denne gutten vil nok ikke legge merke til dem engang, han vil sannsynligvis være fra seg av begeistring for at en jente i det hele tatt er naken sammen med ham.

Jeg er dobbelt så gammel som deg, og har brukt mange år - helt siden jeg var yngre enn deg på å ha veldig dårlig selvtillitt pga brystene mine, litt "for stor" mage, andre trekk.

Det rare er at de guttene jeg har vært med har gitt med mye komplimenter både mens vi har vært sammen - og etterpå.

Så det er tydeligvis mange ting vi kaster bort tiden på, og jeg kan garantere deg at disse strekkmerkene er bortkastet tid å tenke på.

Ikke alle jenter får strekkmerker.

Skrevet

Har også litt strekkmerker, og kjæresten min har aldri lagt merke til det, han ser det så vidt om jeg PEKER på det, mens jeg synes det vises kjeeeempe godt. Så slapp helt av, gutter legger nok ikke merke til strekkmerker, og om de gjør det bryr de seg ikke, de ser på helhetsintrykket av deg, leter ikke etter små "feil".

Skrevet

Strekkmerker? Vi bryr oss ikke i det hele tatt og legger stort sett ikke merke til dem. La meg gi deg et eksempel:

Jeg dater en flott kvinne som jeg finner helt uimotståelig deilig. En morgen vi lå i senga spurte hun meg om hva jeg syntes om strekkmerkene hennes, de hun har på magen og puppene. Jeg begynte og le og så sikkert ut som et spørsmålstegn. Har vært naken med denne kvinnen mange ganger og la aldri merke til disse strekkmerkene engang, hun måtte peke på dem for at jeg skulle se dem. Så hun hadde gått og bekymret seg for noe som jeg ikke viste eksisterte en gang. Og selv om jeg nå vet det så kunne jeg ikke brydd meg mindre om dem.

Og du, etter at hun viste meg strekkmerkene sine, så synes jeg fortsatt at hun er uimotståelig deilig!!

• Liker 1
Skrevet

Haha, kjæresten min spurte meg for litt siden om hvorfor jeg ikke hadde flere og mer tydelige strekkmerker... Og så snakket vi løst og fast om graviditet, og jeg nevnte at strekkmerker var en av de tingene jeg bekymret meg for. Da så han bare dumt på meg og sa at det brydde han seg ingenting om, la ikke merke til det uansett, osv... Så tror ikke du trenger å være bekymret :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg er ikke mann da, men har fått beskjed om at "detta er ikke noe å bry seg om!", så jeg tolker det dithen at de guttene jeg har datet iallefall ikke bryr seg. Om selvtilliten er lav pga dette, så kan det derimot gjøre seg utslag, tror jeg. Du helt sikkert nydelig, TS, ikke ofre strekkmerkene en tanke! ;)

Skrevet

Jeg tror de aller, aller fleste jenter/damer har mer eller mindre strekkmerker her eller der.

Kjæresten min har ikke sagt et ord om dem. Tror det er det siste han tenkter på når han ser meg naken.

Og som noen nevnte over: det er null stress å være 16 og jomfru :)

Når jeg tenker tilbake på når jeg selv var 16, var jeg fryktelig usikker på både meg selv og andre. Det er ikke dumt å gi ting tid.

Skrevet

Tusentakk for ærlige og brae svar! Følte meg faktisk sikrere nå :) Igjen- TUSENTAKK!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...