Gå til innhold

stefaren min spiste opp pålegget mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stefaren min har spist opp roastbeefen min. Mamma hadde kjøpt den spesielt til meg, også spiste han den opp.

Jeg hadde gledet meg i hele dag til å spise roastbeef da jeg kom hjem fra skolen, og nå er det bare 1 pølse igjen i pakken!

Han nekter for å ha spist roastbeefen min, og jeg vet det ikke er søsteren min fordi hun liker ikke roastbeef. Så da må det være han. Mamma er det ikke, fordi hun kjøpte den spesielt til meg. Stefaren min ble sur fordi mamma kjøpte det til meg i helgen.

:kjefte:

Hvordan kan han gjøre noe sånt? Han er en sjalu jævel!!! :rasende:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:skratte:
  • Liker 13
Gjest badeand1
Skrevet

Å jeez..

Sjalu fordi du fikk pålegg av mora di og ikke han? xD

• Liker 5
Skrevet

Hahah! Ja, broren min spiser kalkunskinkepålegget mitt og pappa spiser ostepoppen min! Skjønner at du er forbanna :fnise:

• Liker 1
Skrevet

skaff deg et liv...

• Liker 2
Skrevet

si det til moren din :rasende::rasende:

• Liker 1
Gjest Apophis
Skrevet

Det må ha vært ein traumatisk opplevelse... :sukk: Be mora di om å kjøpe ny pakke, du bør definitivt kjøpe eit lite kjøleskap til rommet ditt slik at den sniken av ein stefar du har ikkje får fingrene i godsakene dine.

• Liker 2
Skrevet

Å jeez..

Sjalu fordi du fikk pålegg av mora di og ikke han? xD

Ja, han er veldig sjalu av seg. Hvis mamma gir meg litt oppmerksomhet, blir han sur og sier en frekk kommentar. Om jeg og mamma ler og kose oss, kjefter han på oss fordi han er sjalu. Det er slitsomt... men om han så har spist pålegget mitt kunne han iallfall si at det var han. Hvem andre kan ha spist det?

Gjest badeand1
Skrevet

Det må ha vært ein traumatisk opplevelse... :sukk: Be mora di om å kjøpe ny pakke, du bør definitivt kjøpe eit lite kjøleskap til rommet ditt slik at den sniken av ein stefar du har ikkje får fingrene i godsakene dine.

Neinei, stefaren må jo erstatte pålegget han spiste opp!! :O :O

Pervo thoughts...

• Liker 1
Skrevet

Uffda, ring barnevernet! Stakkars deg. Si at den onde stefaren din stjeler ditt spesialinnkjøpte pålegg som var kun ditt. Da tenker jeg de syns synd på deg og setter stefaren din i fengsel og deg i fosterhjem. Han burde jo skjønt at det pålegget KUN var ditt.

Alle barn har rett til sin egen roastbeaf og en stefar som ikke spiser maten som er i kjøleskapet!

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ja, han er veldig sjalu av seg. Hvis mamma gir meg litt oppmerksomhet, blir han sur og sier en frekk kommentar. Om jeg og mamma ler og kose oss, kjefter han på oss fordi han er sjalu. Det er slitsomt... men om han så har spist pålegget mitt kunne han iallfall si at det var han. Hvem andre kan ha spist det?

Mora di? kanskje hun rett og slett fikk lyst på og ikke kunne dy seg. :)

Endret av mortem
Skrevet

Dere andre:

Ja, jeg skal si det til mamma. men jeg tviler på at mamma vil kjøpe et kjøleskap å ha på rommet mitt.

Om mamma har kjøpt noe til meg, og han vet det, så burde han heller kjøpe seg noe selv. Han er den barnsligste mannen på 60 år! :kjefte::kjefte::kjefte:

Gjest D_flatmajor
Skrevet (endret)

Neste gang setter du opp en felle. Du smører avføringsmiddel på roastbeefen. Så kan han bare sitte der og drite roastbeef, den jævla løgnaktige pølsetyven.

Endret av D_flatmajor
  • Liker 7
Gjest badeand1
Skrevet

Dere andre:

Ja, jeg skal si det til mamma. men jeg tviler på at mamma vil kjøpe et kjøleskap å ha på rommet mitt.

Om mamma har kjøpt noe til meg, og han vet det, så burde han heller kjøpe seg noe selv. Han er den barnsligste mannen på 60 år! :kjefte::kjefte::kjefte:

Syns du er ganske barnslig òg, som lager et innlegg om stjelt pålegg.

• Liker 3
Skrevet

Eh...... Hvor bortskjemt går det an å bli? Egen roastbeef som ingen andre kan spise liksom. Nå har jeg hørt det og.

• Liker 3
Skrevet

Mora di? kanskje hun rett og slett fikk lyst på og ikke kunne dy seg. :)

Nei, hun kjøpte det til meg, og hun ville aldri spist det. dessuten dro hun på jobb idag mens jeg spiste frokost, og da jeg la pakken i kjøleskapet var det 4 igjen...så noen har vært der mens jeg var på skolen! :kjefte:

Skrevet

Skaff deg en jobb og flytt.

• Liker 1
Skrevet

Du må søke om psykiatisk hjelp! For det er ikke bra å brenne inne med slike traumer.

• Liker 1
Skrevet

Poenget er at mamma kjøpte roastbeef til meg, og det vet stefaren og søsteren min.

Søsteren min bryr seg ikke, fordi hun liker ikke roastbeef, men stefaren min ble sur fordi mamma kjøpte det dyre pålegget til meg.

men da går man ikke å tar pålegget som er kjøpt til meg?

Jeg ville ikke tatt noe som tilhørte mamma, stefaren eller søstern min. Sånn er vi oppdratt ,men tydeligvis ikke stefaren min! :kjefte::kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...