Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Eller sagt på en annen måte, hva finner dere på sammen med gjesten deres? Får besøk av en gammel klassevenninne om tre dager, og aner ikke hva vi skal finne på. Har barn hjemme, gubben er på arbeid, så kan ikke bare stikke ut. Forslag? :-?
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Lei et par gode filmer, lag julepynt eller småkaker, drikk kaffe og gå lange turer med skjerf og lue
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 Dersom dere ikke har sett hverandre på en stund er det vel bare å slå seg ned i sofakroken med en stor kanne te eller et glass rødvin for å oppdatere hverdandre på hva som har skjedd siden sist. Med mindre hun skal være hos deg veldig lenge da...
aline Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Kommer, som Ragnhild sier, helt an på hvor langvarig besøket skulle være det. Dagsbesøk= skravling! Overnatting= skravling + turgåing + kanskje ut å spise middag? Stort sett så blir det bare skravling når jeg har besøk, så da er det like greit å være hjemme. Barna kan dere vel ta med på tur, stoppe i en park eller på en barnevennlig kafe. Eller bare aktivisere barna hjemme og selv sitte på kjøkkenet med en kopp kaffe/te/kakao med krem eller noe å prate og mimre.
Gjest GreenSky Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 Men hvis det er sånn at du er redd for at dere skal ha lite å snakke om, foreslår jeg at du kjøper inn et morsomt spill, f.eks. Eller finner fram noen gamle bilder slik at dere kan mimre litt sammen. For å bryte isen. :D
la Flaca Skrevet 10. desember 2003 #6 Skrevet 10. desember 2003 Lei et par gode filmer' date=' lag julepynt eller småkaker, drikk kaffe og gå lange turer med skjerf og lue [/quote'] Åååh, det hørtes koselig ut! Får jeg komme på besøk til deg? :D
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 Første jeg gjør er å SLÅ AV TV. lite hyggelig å komme på besøk med en tv på. Slår man av tv så må man snakke også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå