Gå til innhold

Hva betaler DU for leia i mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som leier hus/leilighet whatever, hvor mye betaler du i mnd og hvor i Norge bor du? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4000,- inkludert varmtvann for 60kvm nylig oppusset leilighet med garasjeplass og altan, Ålesund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7300 i mnd. inkl. kabeltv og hvitevarer. Trengte ikke å kjøpe noe selv... To stk. deler på leia. Østfold et sted xD

Endret av Mrs. Morgan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Har leilighet sentralt på Østlandet. Betaler 5200kr.

Dette er faktisk den billigste leiligheten i byen med to soverom, og det syns. Mugg, slitent, vinduer og dører som fryser igjen om vinteren osv

70kvm, dårlig planløsning så det føles ut som 50kvm

Endret av Consensio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er to som deler på en liten treroms til 4200 i måneden. Bor mindre enn 5 mil fra Oslo, i et større tettsted. Er heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollektiv, under 10 kvm, skråtak og deler bad med mange andre. 4200 i mnd inkl strøm og internett. Og sammenlignet med de andre her i strøket, kommer jeg billig unna. Leiligheta betaler jeg vel 6500+strøm for, mye mer sentral og større, men er et par timer unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 kvadrat, liten by i rogaland - 5000 inkl strøm og tv abbonement. strøm i tillegg, men den er sjelden noe høy den regningen. dette deles også på 2 da, på meg og min samboer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

husleien går opp nå, så vet ikke. regner med en 1000 mer, men betaler 4120 da er internett, strøm og kabeltv med ;) hvis jeg ikke tar med de 20kronene blir det bråk :fnise: bor 20 min fra oslo sentrum. 30kvm

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leier rekkehus, så 9000 delt på to. ingenting inkludert.

120kvm.

vestfold.

Endret av ekh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Bor i leilighet i Bergen sentrum. Vi betaler 7250,- delt på to, inkludert strøm, tv-kanaler og internett. Leier leiligheten til en kamerat, så vi har vært heldige med prisen.

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 5.000 for et hus. Huset inneholder kjøkken, bad, toalett, spisestue, stue, 4 soverom, walk-in-closet til hovedsoverommet, vaskekjeller, spisskammers, innergang og yttergang, 2 småboder, uthus, hage. Her er mulighet for vedfyring og det er en butikk 5 min hjemmefra.

Her er massevis av møbler vi kan bruke som vi vil. Et lite kjøleskap og en Grepa-komfyr fra 50-tallet. Tror det står en støvsuger her et sted og.

Fryser, vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskemaskin holder vi selv.

Det skal sies at vi bor langt ut på bygda, vi må bruke ferge for å komme oss andre plasser enn på butikken. Det er ikke uvanlig å hilse på sauene på vei hjem fra jobb :fnise:

Bor på møre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rogaland her. Betaler 9500 i husleie. Skikkelig crap.

Edit: Vi er to forresten, og leiligheten er stor og lys.

Endret av Wanted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...