AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan kan jeg bli med og hjelpe fattige barn i Afrika? Jeg er helt blank på dette, men har veldig lyst og dra bort dit for og hjelpe...
Aranciata Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Foreslaar at du leser denne traaden: Jobbe paa barnehjem i Afrika. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 x-plore har mange ulike program;)
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 projects abroad har fine turer som passer de fleste, uansett hva du vil jobbe med.. vurderer å reise med dem, selv! www.projects-abroad.com
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 projects abroad har fine turer som passer de fleste, uansett hva du vil jobbe med.. vurderer å reise med dem, selv! www.projects-abroad.com www.projects-abroad.org mente jeg!
Fafa12 Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hvordan kan jeg bli med og hjelpe fattige barn i Afrika? Jeg er helt blank på dette, men har veldig lyst og dra bort dit for og hjelpe... Hei! Er du fortsatt interessert å hjelpe barn i Afrika? Du kan være med å starte et barnehjem i Burundi eller Rwanda. Vi har 10 barn og har fått et hus som kan være bra på prosjektet og vi ønsker folk som deg som vil hjelpe. Takk
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Den aller beste måten å hjelpe på (og kanskje også den kjedeligste) er å bli mer bevisst på forbruket. Både til seg selv og når man kjøper gaver. Anonymous poster hash: 96963...56b
Sofie1 Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Hei! Er du fortsatt interessert å hjelpe barn i Afrika? Du kan være med å starte et barnehjem i Burundi eller Rwanda. Vi har 10 barn og har fått et hus som kan være bra på prosjektet og vi ønsker folk som deg som vil hjelpe. Takk Jeg er også interessert i dette, kan du sende noe mer info om prosjektet? Jeg har vært til Afrika 5 ganger, og besøkt forskjellige land. Nå har jeg også ett ønske om å reise ned å hjelpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå