Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.amazon.com/Kindle-Touch-e-Reader-Touch-Screen-Wi-Fi-Special-Offers/dp/B005890G8Y

Har fått beskjed om at mannfolket ønsker seg denne her, men jeg har ingen peiling på tekniske duppeditter. Så jeg lurer på hva man trenger av sånn tilleggsting? Han har allerede en ødelagt "Vanlig" kindle (vet dessverre ikke akkurat hvilken) med sånn mykt etui til, vil dette passe til touch også? Er alle modellene like store liksom? Og hva koster det med frakt og toll egentlig?

Håper på svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*borte*

Endret av sjøhest
Skrevet

http://www.amazon.com/Kindle-Touch-e-Reader-Touch-Screen-Wi-Fi-Special-Offers/dp/B005890G8Y

Noen som har bestilt/skal bestille denne?

Har fått beskjed om at mannfolket ønsker seg denne her, men jeg har ingen peiling på tekniske duppeditter. Så jeg lurer på hva man trenger av sånn tilleggsting? Han har allerede en ødelagt "Vanlig" kindle (vet dessverre ikke akkurat hvilken) med sånn mykt etui til, vil dette passe til touch også? Er alle modellene like store liksom? Og adapter har han sikkert til den gamle, vil den passe touch? Og hva koster det med frakt og toll egentlig? Og vil den komme frem til jul tror dere?

Håper på svar! :D

Skrevet

Kindle Touch er mindre enn den "vanlige", og her går jeg ut fra at du mener den med tastatur på. Coveret til tidligere Kindle-modeller vil altså ikke passe på Kindle Touch.

Dessverre så selges ikke Kindle Touch andre steder enn i USA foreløpig, så du må ordne det via bakveier skal du kjøpe en slik nå. Det vil også antageligvis bety at man heller ikke får kjøpt bøker til den med en norsk Amazon-konto.

Frakt og toll ordner Amazon. De tar et depositum som er noenlunde det samme som moms faktisk koster, og så håndterer de resten. Totalsummen som blir oppgitt av Amazon er det du faktisk betaler, det skal ikke komme noe i tillegg. Om den er på lager blir den levert på døra innen fire dager, sånn ca.

Skrevet

Kindle Touch er mindre enn den "vanlige", og her går jeg ut fra at du mener den med tastatur på. Coveret til tidligere Kindle-modeller vil altså ikke passe på Kindle Touch.

Dessverre så selges ikke Kindle Touch andre steder enn i USA foreløpig, så du må ordne det via bakveier skal du kjøpe en slik nå. Det vil også antageligvis bety at man heller ikke får kjøpt bøker til den med en norsk Amazon-konto.

Frakt og toll ordner Amazon. De tar et depositum som er noenlunde det samme som moms faktisk koster, og så håndterer de resten. Totalsummen som blir oppgitt av Amazon er det du faktisk betaler, det skal ikke komme noe i tillegg. Om den er på lager blir den levert på døra innen fire dager, sånn ca.

Takk for svar! Da må jeg se det ann, om den kommer til Norge snart, sånn at jeg får den til jul.

TS

Skrevet

Jeg kan nesten garantere deg at den ikke kommer i salg internasjonalt før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...