Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som noen kanskje husker? har jeg tatt kontakt med mamma og familien min der nå nylig. Og nå er det julegave tid da... Jeg har brodert et bilde til mamma og stefaren min, i tillegg til en scrapbook med bilder av ungene fra de årene som har gått. Men til søsteren min på 20 og broren min på 10 kunne jeg tenkt meg noen tips om hva jeg skal kjøpe. Enten noen mindre ting som kan deles på barna og meg og sambo at vi altså gir flere gaver fra hver av oss, eller en litt større ting som vi alle gir sammen. Har ikke tenkt å handle for så mye mer enn 300 kr til hver da.

Begge bor jo hjemme hos mamma men det kan jo hende at søsteren min vil flytte for seg selv etterhvert, men altså nå mens hun bor hjemme er det begrenset lagringsplass til evt ting til leillighet. Ellers vet jeg jo ikke så mye om hva hun liker da, derfor ber jeg om hjelp.

Broren min lurer jeg på å gi spill, men han liker ikke ting som er for vanskelig. De hadde prøvd seg på noe TP lignende spill og det likte han ikke. Ellers har han omtrent alt av tv spill og gameboy greier.... Tar gjerne imot tips her også jeg...

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill synes jeg er en kjempegod ide!, men det er ikke så lett å kjøpe hvis man ikke vet hvilke spill de liker.. ellers synes jeg bøker er både fint å gi og få, klær, musikk eller et blad-abonnement kanskje?

:wink:

Gjest Brunhilde
Skrevet

Kontantkort til mobiltelefon pleier å være populært, eller gavekort på CD. Kjenner noen som får gavekort i bokhandel hvert år - og gleden er like stor hver gang!

Lykke til - det må være godt å ha fått kontakt nå som julen nærmer seg!

Skrevet

Brunhilde, ja det er godt å ha kontakten igjen etter mange år fra hverandre. Og siden dette er første julen vil jeg gjerne gi noe de husker oss for også, ikke bare klær som ender langt inni skapet... Men vi får nå se. Lurte litt på et spill noe ala cluedo, og så beskjed om at vi gjerne spiller med ham. Til søsteren min har jeg begynt å tenke på kanskje et stort og varmt skjerf med matchende vanter?

Skrevet
Lurte litt på et spill noe ala cluedo' date=' og så beskjed om at vi gjerne spiller med ham. Til søsteren min har jeg begynt å tenke på kanskje et stort og varmt skjerf med matchende vanter?[/quote']

Blir de sikkert glad for. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...