Gå til innhold

Et dumt spm jeg gjerne skulle hatt svar på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette er et litt dumt spm.. men jeg klarer ikke la være :sjenert:

Jeg hadde EL for 4 dager siden, men jeg har ganske kraftige "mens/EL smerter", vondt i ryggen og sykt ømme brystvorter ennå. Dette har jeg ikke pleid å ha før. Kan symptomer på graviditet være såå tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget fester seg ikke før ca 7 dager etter eggløsning, før det er man ikke gravid rent teknisk sett, så det er umulig å kjenne noe så tidlig.

Det som derimot er veldig vanlig er at mange mener at de kjenner noe så tidlig, da man har blitt prøver kjenner man ekstra etter alt.

Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Det du beskriver høres ut som eggløsningssymptomer, og de får man før eggløsning og ikke etter.

Skrevet

Egget fester seg ikke før ca 7 dager etter eggløsning, før det er man ikke gravid rent teknisk sett, så det er umulig å kjenne noe så tidlig.

Det som derimot er veldig vanlig er at mange mener at de kjenner noe så tidlig, da man har blitt prøver kjenner man ekstra etter alt.

Er du sikker på at du har hatt eggløsning? Det du beskriver høres ut som eggløsningssymptomer, og de får man før eggløsning og ikke etter.

Jeg testet positivt på El test og har hatt temp stigning, så tror det :rodmer:

Skrevet

Jeg testet positivt på El test og har hatt temp stigning, så tror det :rodmer:

TS:

Jeg vet jo man ikke er gravid før egget har festet seg, men tenkte kanskje det kunne være at jeg merket at befruktning hadde skjedd. Kroppen må jo på en eller annen måte merke at det er et egg som er befruktet.. :sjenert: ??

Skrevet

Er vanskelig det der med når egget fester seg. De fleste sier 6 dager etter eggløsning.

Men har sett alt fra 2-12 dager!

Kan være, kan være ikke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...