Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen engler her inne være så elskverdige å gi meg et lite sammendrag. Var på julekonsert i går kveld og fikk ikke med meg episoden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt usikker, men regner med at det er Sex og Singelliv du prater om.... :wink:

Vel, hele handlingen tok plass i løpet av en dag. Begynte med at jentene samlet seg på kafe. Charlotte var lykkelig fordi hun var forlovet igjen og Carrie var forbanna fordi Berger hadde gjort det slutt på en post-it lapp.

De ble enige om å dra på byen fordi Carrie ikke ville at dette skulle være dagen som ble husket som "den dagen hun ble slått opp med på en post-it- dagen "! De bestemte seg for å dra på et hot nytt sted som het "BED". Miranda ville først ikke være med fordi det var babygulp på alle klærne hennes, men da hun fant ut at hun nå kom seg inn i jeans hun ikke hatt på seg på år og dag, ble hun i fyr og flamme.

Smith, kjekkasen til Samantha skulle intervjues på MTV og fikk beskjed fra Samantha om at hun ikke kunne være med fordi hun skulle ut med jentene. Hun fikk panikk da han kalte henne for kjæresten min, og sa at han måtte si at han var single hvis noen spurte.

Så dro jentene på byen , og Miranda fikk umiddelbart draget. De tre andre fant seg en seng.... og oppdaget at kameratene til Berger satt på sengen ved siden av. Carrie, som hadde bestemt seg for ikke å ta kontakt med Berger, fant ut at det var best å gå bort til dem , slik at hun ikke virket overlegen. Samtalen begynte bra, måtte forklare at det var slutt, og måten han hadde gjort det slutt på- og så datt det ut av henne at Berger var dårlig i senga-- hun gikk tilbake til jentene og angret umiddelbart og gikk tilbake til guttene igjen for å oppklare diskusjonen, men det resulterte kun i en kjempekrangel om hvor feig Berger var som slo opp på den måten, og hvor vanskelige jenter er (sånn stort sett...)

Det endte med at jentene dro fra klubben og bestemte seg for at de ville røyke pot- Miranda fant noen gutter som opplyste dem om hvor de kunne kjøpe dette, og de endte på en heller luguber klubb. Charlotte som hadde vært litt deppa pga at hun skulle gifte seg for andre gang, og ikke kunne ha like stort bryllup som forrige gang, traff et utdrikningslag og endret etterhvert mening om dette.....

Samantha så Smith på tv og ble litt lei seg fordi han sa han var singel , så hun kastet seg over en stygg mann i baren. Dette likte ikke de lokale jentene som truet med å banke henne opp. Samantha og Carrie løp derfor derfra. Vel ute på gaten dro de opp en joint, og mens Samantha pratet med Smith på telefonenen ble Carrie stoppet av politiet.

Hun slapp imidlertid unna straff fordi hun hadde hatt en så forferdelig dag. Så da politimannen så post-it lappen lot han henne gå.

Dagen endte jentene på en cafe der de pratet om dagens hendelser.

Carrie var fornøyd med at dette ble "dagen hun ble tatt av politiet for å ha røyket en joint" - dagen istedenfor....

Puuuh, det tror jeg var alt- har sikkert glemt noe, men, men...

Skrevet
:ler: wow.. takk skal du ha. nå kan jeg puste lettet ut, hater å gå glipp av episoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...