AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har veldig små bryster. Hadde b-cup for 50 kg siden, etter vektnedgang, graviditet og amming har jeg slappe aa-bryster igjen Jeg skal ha denne kjolen og vil jo ikke se helt flat ut... Noen som har tips til en god bh?
CathFoto Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hva med teip? Altså brystteip, finnes i de fleste undertøysforetninger
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Hva med teip? Altså brystteip, finnes i de fleste undertøysforetninger Må ha en vattert bh, og må nok ha litt ekstra i også. Med teio hadde jeg nok fått brystkasse som en gutt.... TS
Frk. Belle Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg kjøpte en veldig fin push-up BH fra Calvin Clein på Marinka. Fikk god hjelp der og fikk en bh som passet velig fint (jeg er 70A)! Kjolen var forresten nesten den samme som din (Trina - samme modell uten stener). Jeg synes BHen gav nok fyll og push men om du vil ha enda litt mer fyll kan jeg anbefale brystinnleggsputer (men i soff - de som er fyllt med silikon blir jeg bare utrolig svett av). Jeg kjøpte et par i en brudesalong men endte opp med å ikke bruke dem..
fridr Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Gå på en god undertøysbutikk og be om hjelp. Det er mitt beste råd De har som oftest god peiling på hva de gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå