AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Er det kult med dusjhode på 20 eller 16 cm i diameter? Jeg vurderer å kjøpe et. Det er på en måte sossete og luksus iallefall vhis det er et dyrt merke og resten av badet er pent, men jeg vurderer å montere enten en rimelig versjon eller et dyrt på det vanlige badet mitt. Det skal på en måte bli som å stå under regnvann og være digg.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Ja det er veldig deilig, men travelt om man er vandt med å kunne ta ned et lite dusjhode og spyle i andre vinkler.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ja det er veldig deilig, men travelt om man er vandt med å kunne ta ned et lite dusjhode og spyle i andre vinkler. Er 20cm å overdrive og 16 cm mer passe i et dusjkabinett? Det var faktisk en billigversjon på 20cm til en utrolig lav pris på en butikk, under kr 50,-. Også vet jeg om et merkeprodukt på 16 cm diameter med fire innstillinger til noen få hundrelapper.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Er det kult med dusjhode på 20 eller 16 cm i diameter? Jeg vurderer å kjøpe et. Det er på en måte sossete og luksus iallefall vhis det er et dyrt merke og resten av badet er pent, men jeg vurderer å montere enten en rimelig versjon eller et dyrt på det vanlige badet mitt. Det skal på en måte bli som å stå under regnvann og være digg. Nå fikk jeg kraftige assosiasjoner til den Seinfeld-episoden,hvor de handler ekstra store, kraftige dusjhoder på svartebørsen.
Gjest Badabing Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Vi har kjøpt en fra Hafa som har med hånddusj også. Tror ikke det var så verst pris heller. Edit: http://www.hafabad.no/web/Dusjsett/RAIN_SQUARE-360.aspx Har en som ligner på denne. Endret 31. oktober 2011 av Badabing
Gjest Jytte Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har en Raindance AIR. Den er stor og helt fantastisk .. har en hånddusj under. Et sånn et stort dusjhode er glimrende når man skal vaske håret - det skylles fri for shampo på et minimum av tid. Mitt er forøvrig 24 cm. Endret 31. oktober 2011 av Jytte
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Ååå, det ønsker jeg meg også. Vi har nettopp pusset opp et bad i kjelleren, og så ser jeg at takhøyden ikke er stor nok for en slik rainshower-dusj. Dessverre...
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Er det OK med dusjsett med et stort fastmontert dusjhode og ett mindre håndholdt i dusjkabinett på 75x75 cm, eller bør det være et større dusjavlukke eller noe, som er på flisgulv, eller dusjdører på 90x90f.eks? Lurer på om jeg skal ha en håndholdt dusj på 160mm diameter, eller ordne et slikt dobbeltsett, som kan være på 180mm diameter fastmontert, og en mindre håndholdt dusj. Finner så mye spennede på nettbutikker og vanlige butikker, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå