Gå til innhold

Hvor kjøper dere treningsklærne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere i butikk, eller på nett?

Tips til nettsider det går an å kjøpe fra til en litt rimeligere pris enn i fysisk butikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper i butikk. Har et par butikker der de ofte har restestativer, f.eks siste av en størrelse osv. Sjelden jeg kjøper noe som er satt ned mindre enn 50%. Et tips er også å handle i Sverige hvis du bor sånn til at det er mulig, det er litt billigere der, + gunstig kronekurs. Ellers har jeg kjøpt kompressjonstøy på Ebay, men det var bare fordi det merket ikke selges i Norge.

Skrevet

Kjøper i butikk. Svært sjelden på nett. Da må det enten være spesielt billig eller spesielt pent og vanskelig å få tak i.

Skrevet

Har kjøpt på nett før, men i butikk de siste gangene. Handler ikke treningstøy så ofte da det jeg kjøper , varer leeenge :)

Handler bukse på BetterBodies-butikken i Oslo eller i Sverige på Svinesund. Bruker luftig joggebukse fra Gasp. Egentlig guttebukser, men det er vel nesten de eneste joggebuksene jeg får plass til rumpa mi i.

Nytter ikke å kjøpe jentejoggebukser som ikke er laget for muskler. Bruker ellers tights jeg har kjøpt på cubus etc som jeg har en lang singlet til, slik at rumpa ikke vises.

Er på jakt etter en god treningsbukse i tightsform på sportsbutikker, men de jeg har prøvd, får meg til å kveles og ser ikke bra ut.

Rumpa blir jo klemt flat og ser ut som en svært firkant.

Skrevet

Jeg bruker det jeg har i skapet!

Og skulle jeg absolutt trenge noe mer, prøver jeg finn.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...