Gå til innhold

Hater fjortis bloggere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg blir så utrolig irritert når jeg skriver blogg innlegg og så er det masse fjortis jenter som kommenterer bare for å lure deg inn på bloggen deres.

Jeg har kommet til det punktet hvor jeg ignorer idiotiske kommentarer som: kult, enig, kommentert tilbake", det kan jo være at noen av dem vil si noe pent, men ikke er flink med ord.

Men i dag var det en som kommenterte bokinnlegget jeg hadde skrevet med "Leste ikke hele innlegget, det ble litt kjedelig uten bilder, men du har fin design på bloggen din, kan du kommentere tilbake?" Det var bilde på bunnen. På bunnen av mitt lange ganske omfattende bokinnlegg, som kanskje ikke interesserer tenårings jenter. Fin design? Ja, det hadde vært en fin kommentar hvis det var noe spesielt med blogg-designen. Designen er den som du kan velge på blogg.no når du lager bloggen. Altså, helt standard. Jeg har ikke gjort noe fancy med den. Hun rett og slett kommenterte for å si, at hun ikke gadd å lese innlegget mitt, men at hun ville at jeg skulle kommentere på hennes blogg. :rasende:

Hvorfor blogger disse jentene? De skriver ikke noe interessant i det hele tatt. Det virker som om de rett og slett blogger for å få mest mulige folk inn på bloggen sin for å lese om hva de spiste til lunsj i dag, fordi det er så utrolig interessant å lese om. :bond: Noen ganger skulle jeg ønske blogg.no hadde aldersgrense 18 år.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt samme stilen som i Piczotiden. Alle hadde en hjemmeside og var desperate etter besøk og meldinger i gjesteboken.. Tåpelig, men en del av de unge jentenes bekreftelsesbehov. De føler at jo flere kommentarer de får på hvert innlegg, jo høyere kommer de på populær-rangstigen.

Helt ufattelig irriterende, men dessverre en stor hake ved å være del av blogg.no. Du får det største publikummet, og derfor også en del oppmerksomhetssyke fjortenåringer.

Beste råd må være å overse de.. Selv om jeg vet hvor vanskelig det er.

Skrevet

Hater ord deings feil!

• Liker 9
Skrevet

Mener du orddelingsfeil?...

Til TS: Du kan trykke på en innstilling, så alle kommentarene må godkjennes av deg før de blir publisert på din blogg. Jeg har alltid hatt den på, og godkjenner aldri kommentarer av den typen du misliker. Da vinner de som har skrevet den ingenting på det..

Skrevet (endret)

Åh, sånne "kommenter tilbake" kommentarer er utrolig dumme! Jeg skulle gjerne hatt mer trafikk på bloggen min, men jeg er ihvertfall glad jeg slipper slike kommentarer :fnise:

Endret av Momseguri
Skrevet

Hater ord deings feil!

Vet hva du mener. Vi deier alltid feile ord. :klaske:

Skrevet

Skjønner hva du mener. Får for meg at det er et litt større fenomen på blogg.no enn blogspot, kanskje du bør bytte bloggarena hvis det er så plagsomt? Jeg er på blogspot, og har aldri fått slike "les bloggen min"-kommentarer :)

Skrevet

Har hørt at mange som bruker blogg.no sliter med dette. Det eneste du kan gjøre er å bytte plattform, til f. eks. blogspot.com.

Sånne kommentarer kommer til å irritere deg grønn så lenge du blogger. Tror ikke du blir kvitt dem, nei! :P

Skrevet

Ts her. Bør kanskje dele at jeg var super trøtt og irritabel etter å ha vært oppe hele natten når jeg skrev dette. Litt teit ting å irritere seg over. Hehe. :fnise:

Har fått sovet litt nå, så nå er jeg i litt bedre humør.

• Liker 2
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Man slipper desverre ikke unna dette om man har blogg på blogg.no

Eneste rådet jeg har å gi er å skifte blogg til f.eks wordpress.com

Wordpress.com er i tillegg mye mye bedre enn blogg.no når det kommer til bloggdesign også. Personlig synes jeg blogg.no har det dårligste formatet og når man i tillegg blir nedlesset av kommentarer av typen "kommenter gjerne på min blogg også!" så ser jeg ingen grunn til å bruke blogg.no :)

Skrevet

Jeg hater orddelingsfeil!

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg elsker å lese om den nye leppestiften de kjøpte i går som er SÅ fin. Digger også å se bilder av de der de er oversminket og har pushet puppene så langt opp at det minner mer om den dobbel-hake.

Må jo ikke glemme at de elsker Justin Bieber av hele sitt hjerte da. :sjenert:

Får sånne kommentarer på min blogg også. Jeg godtar kommentarene men går aldri innom bloggen deres.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Så ikke les dem

Personlig leser jeg aldri blogger

Skrevet

Så ikke les dem

Personlig leser jeg aldri blogger

Hun leser dem jo ikke. Men hun får hele tiden meningsløse kommentarer på sin egen blogg fra fjortisbloggerene. Kanskje du skal lese innlegget hennes?

• Liker 3
Gjest Solsmil
Skrevet

jeg bruker wordpress. Slipper da sånne kommentarer (har hatt blogg.no før, vet hvordan det er). Fordi de klikker seg inn via forsiden til blogg.no hver gang du publiserer et innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...