Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har foreløpig ikke funnet noen pakkekalender (med ringer til å henge gavene på),så tenkte jeg bare skulle kjøpe 24 gaveposer,og legge de oppi en kurv. Vet dere om noen nettbutikker som selger slike gaveposer? De kan gjerne være ferdig nummererte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Panduro må da ha noe slike greier vil jeg tro?

13:49: var innom kremmerhuset i stad og der så jeg en stor stoffkalender med 24 lommer med tall på :) Den har ikke kommet i nettbutikken enda. Men kanskje den kommer dit snart?

Endret av mirandaa
Skrevet

Hvis du har en Nillebutikk i nærheten, så har de slike poser i forskjellige størrelser, både med og uten tall.

Skrevet

Hvis du har en Nillebutikk i nærheten, så har de slike poser i forskjellige størrelser, både med og uten tall.

Takk for tipset,skal ta meg en tur innom Nille!:)

Skrevet

Panduro må da ha noe slike greier vil jeg tro?

13:49: var innom kremmerhuset i stad og der så jeg en stor stoffkalender med 24 lommer med tall på :) Den har ikke kommet i nettbutikken enda. Men kanskje den kommer dit snart?

Takk for tips!:)

Skrevet

Har Nille fått inn nå? Sist jeg var der, for noen dager siden, så hadde de ikke, selv om de hadde fått hele julesortimentet i butikken :sukk:

Skrevet

Jeg får prøve igjen i morgen :jepp:

• 2 uker senere...
Skrevet

Euro-pris har større poser enn Nille!

jeg har sett samme posene på europris og nille:) Nille i torggata har ihvertfall tre-fire sånne "vanlige" små poser i forskjellige mønstre, og så har de en type som er noe større. I tillegg har de kalendere med ringer i rød med hvite tall, og hvit med røde tall.

Skrevet

Søstrene Grene har små fine poser til 5 kr stykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...