Gå til innhold

Pakkekalender

meg525

Anbefalte innlegg

Hei

Har foreløpig ikke funnet noen pakkekalender (med ringer til å henge gavene på),så tenkte jeg bare skulle kjøpe 24 gaveposer,og legge de oppi en kurv. Vet dere om noen nettbutikker som selger slike gaveposer? De kan gjerne være ferdig nummererte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Panduro må da ha noe slike greier vil jeg tro?

13:49: var innom kremmerhuset i stad og der så jeg en stor stoffkalender med 24 lommer med tall på :) Den har ikke kommet i nettbutikken enda. Men kanskje den kommer dit snart?

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en Nillebutikk i nærheten, så har de slike poser i forskjellige størrelser, både med og uten tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en Nillebutikk i nærheten, så har de slike poser i forskjellige størrelser, både med og uten tall.

Takk for tipset,skal ta meg en tur innom Nille!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro må da ha noe slike greier vil jeg tro?

13:49: var innom kremmerhuset i stad og der så jeg en stor stoffkalender med 24 lommer med tall på :) Den har ikke kommet i nettbutikken enda. Men kanskje den kommer dit snart?

Takk for tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Nille fått inn nå? Sist jeg var der, for noen dager siden, så hadde de ikke, selv om de hadde fått hele julesortimentet i butikken :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Euro-pris har større poser enn Nille!

jeg har sett samme posene på europris og nille:) Nille i torggata har ihvertfall tre-fire sånne "vanlige" små poser i forskjellige mønstre, og så har de en type som er noe større. I tillegg har de kalendere med ringer i rød med hvite tall, og hvit med røde tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...