meg525 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei Har foreløpig ikke funnet noen pakkekalender (med ringer til å henge gavene på),så tenkte jeg bare skulle kjøpe 24 gaveposer,og legge de oppi en kurv. Vet dere om noen nettbutikker som selger slike gaveposer? De kan gjerne være ferdig nummererte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 31. oktober 2011 #2 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Panduro må da ha noe slike greier vil jeg tro? 13:49: var innom kremmerhuset i stad og der så jeg en stor stoffkalender med 24 lommer med tall på Den har ikke kommet i nettbutikken enda. Men kanskje den kommer dit snart? Endret 31. oktober 2011 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 31. oktober 2011 #3 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis du har en Nillebutikk i nærheten, så har de slike poser i forskjellige størrelser, både med og uten tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg525 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis du har en Nillebutikk i nærheten, så har de slike poser i forskjellige størrelser, både med og uten tall. Takk for tipset,skal ta meg en tur innom Nille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg525 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 31. oktober 2011 Panduro må da ha noe slike greier vil jeg tro? 13:49: var innom kremmerhuset i stad og der så jeg en stor stoffkalender med 24 lommer med tall på Den har ikke kommet i nettbutikken enda. Men kanskje den kommer dit snart? Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. november 2011 #6 Del Skrevet 3. november 2011 http://kremmerhusbloggen.blogspot.com/2011/11/nedtelling-til-nedtellingen.html Her er det kremmerhuset har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 5. november 2011 #7 Del Skrevet 5. november 2011 Har Nille fått inn nå? Sist jeg var der, for noen dager siden, så hadde de ikke, selv om de hadde fått hele julesortimentet i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2011 #8 Del Skrevet 6. november 2011 Nille på Tveita hadde på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 6. november 2011 #9 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg får prøve igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. november 2011 #10 Del Skrevet 20. november 2011 Euro-pris har større poser enn Nille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 21. november 2011 #11 Del Skrevet 21. november 2011 Euro-pris har større poser enn Nille! jeg har sett samme posene på europris og nille:) Nille i torggata har ihvertfall tre-fire sånne "vanlige" små poser i forskjellige mønstre, og så har de en type som er noe større. I tillegg har de kalendere med ringer i rød med hvite tall, og hvit med røde tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #12 Del Skrevet 21. november 2011 Søstrene Grene har små fine poser til 5 kr stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå