Gå til innhold

Hjemmeeksamen, ikke svare på alle oppgave

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert..
Skrevet

Hei! Jeg sitter nå med en ganske vanskelig hjemmeeksamen som består av 3 deler. Tror dere jeg stryker dersom jeg kun besvarer 2 av 3 deler?

Håper på innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis må man bestå alle deloppgaver for å bestå eksamen, men du kan jo sjekke med faglærer for sikkerhets skyld.

Gjest frustrert..
Skrevet

Takk for svar, Labella. Så det nytter ikke å gjøre det bra på en eller to deler hvis man ikke klarer å bestå den tredje.. Mistenkte at det kunne være slik, ja. Dette går nok mot stryk da! :roll:

Gjest frustrert..
Skrevet

Takk for svar, Labella. Så det nytter ikke å gjøre det bra på en eller to deler hvis man ikke klarer å bestå den tredje.. Mistenkte at det kunne være slik, ja. Dette går nok mot stryk da! :roll:

Skrevet

Du har vel noen dager på deg? Hvis du svarer godt på to deler, og bruker litt tid på å finne stoff til den vanskelige delen, og svarer så godt du kan på den også, så har du god sjanse til å få det til!

Bruk bøker, internett og den tiden du har til rådighet! Det er ikke håpløst!

Lykke til! :tommel:

Skrevet

Du bør alltid prøve å svare så mye du kan, heller enn å la være å skrive noe.

Gjest frustrert..
Skrevet

Hei liv. Jeg har eksamen i statsvitenskap. Det er ikke akkurat mitt felt for å si det sånn, hehe.

Tusen takk for oppmuntringen, Labella! Jeg har ett døgn igjen, så jeg skal prøve så godt jeg kan!

Skrevet

Du har vel en kontaktperson/rådgiver på skola?

Det hadde jeg på en hjemmeeksamen i statsvitenskap.

Også har du kanskje andre i klassen du kan spørre om råd?

Er det metode forresten?

Gjest Anonymous
Skrevet

ERhm, er du sikker på at det ikke e meningen du skal velge EN av oppgaveve? Sjekk dette, for det er vanlig i Statsvit hjemmeeksamener. :)

Gjest ikke så frustrert lenger
Skrevet

Neida, jeg skulle svare på alle oppgavene, noe jeg tilslutt klarte. Så jeg håper det holder til ståkarakter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...