Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besteforeldrene mine har jo ALT. Og det lille de ikke har, har jeg gitt tidligere. Og nå står jeg bom fast. Jeg nekter å gi vin, og jeg vil ikke lage noe selv.

Forslag?

Skrevet

Hva med å fylle en kurv med spiselige ting? Eller opplevelsesgaver? Spør jo litt hvor mange kroner du tenkt å legge i gaven!

Skrevet

Hva med å fylle en kurv med spiselige ting? Eller opplevelsesgaver? Spør jo litt hvor mange kroner du tenkt å legge i gaven!

Jeg er 19 og student så tenkte maks 200/300 til begge..

Skrevet

Bøker, filmer og cd'er?

En kurv med ost, kjeks og frukt.

Skrevet

Jeg skal kjøpe noen fantastisk lekre hansker til min bestemor!:jepp:

Min bestefar satte stor pris på hansker, skjerf, ullsokker, eller god fotkrem, da han var en frysepinn av dimensjoner, og at føttene hans slet av dårlig blodsirkulasjon.

En god bok?

Skrevet

Kaffe, te, sjokolade, kjeks til kaffen, rett og slett forbruksvarer som du vet de bruker.

Skrevet

Er de interessert i kultur? Kanskje det finnes en hyggelig konsert (f.eks en kirkekonsert) eller teaterstykke i den byen der de bor? I så fall kan du jo gi de billetter til det? Hva med 3 kinobilletter til hver? Eller kanskje en restaurant i byen der de bor selger gavekort så du kan gi dem et besøk på restaurant?

Til de som har "alt" prøver jeg å kjøpe opplevelser, eller "luksus"ting. Eldre er ofte mer nøysomme og blir taknemmelig over ekstra god ansiktskrem, dusjsåpe, god olivenolje osv.. Det betyr ikke at de ikke har råd til å kjøpe dem selv, men at ikke prioriterer det.

Skrevet

Da jeg så overskriften ville jeg inn og tipse om at du kunne lage hjemmelaget kakaolikør, det lagde jeg og ga bort i fjor med stor suksess! Men siden du ikke vil gi alkohol og ikke vil lage noe selv, var det jo litt bom ;)

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjøpte sånn viltpølse til 200 kr sist, med stor sløyfe rundt. Det falt i alle fall i smak :)

Gjest Tingelng
Skrevet

Hva med å bestille en kopp til hver med et bilde av barnebarna eller bare deg eller hytta eller hjemstedet på f.eks fotoknutsen eller japanphoto, også legge ved litt kaffe eller te og kanskje noe å ha til som foreksempel litt sjokolade eller kjeks.

Min nabo har en kopp med barnebilde av hvert barnebarn og de er alltid fremme når det er kaffebesøk, de er litt artige og når det er barnebilde synes heller ikke ungdommene det er flaut.

Skrevet

Tror dessverre ikke at mat er så bra. De er ganske fine på det (bokstavlig talt).

Koppen også, de fleste ville likt dette, men de drikker kun av slike små dustekopper hvor du ikke får plass til fingeren og du brenner deg på koppen. Ergo, gir jeg dem en kopp, vil den ikke bli brukt. Ikke fordi de ikke liker den, men fordi de kun bruker barne-kopper i porselen som koster mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...