Gå til innhold

Er det noen grønnsaker og frukt du ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, finnes det grønnsaker og frukt som du ikke liker og bare grøsser over å måtte spise?

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg grøsser over å måtte spise tomat og stangseleri! :haar:

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke brokoli -ja jeg vet det er noe av det sunneste du kan spise, men alikevel...

Skrevet

Stangselleri brekker jeg meg av, hver gang. Sellerirot er derimot helt ok.

Skrevet

Brokkoli og blomkål :spy:

Føler meg som en 4-åring, men sånn er jeg bare. MEN: Jeg spiser det allikevel! :)

Skrevet

Rosenkål :kvalm:

Brokkoli har jeg blitt litt bedre til å spise i det siste, men de skal være stekt og ikke kokt ;)

Skrevet

Er ikkje sikker på om det går under kategorien "grønnsak", men eg klarer ikkje sjampinjong. Vertfall ikkje i store biter.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Agurk, brokkoli og sist men ikke minst asparges! Må jeg spise noe av dette i middags selskaper, så sliter jeg. Dette gjelder spesielt asparges. Takler det ikke.

Skrevet

Åh, det er masse! Paprika, mais, tomat - fordi de har en konsistens jeg ikke liker samt at de er søte, og det blir liksom feil mtp. hva de spises til. Er heller ikke fan av blomkål og sopp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er egentlig lite fan av grønnsaker generelt, men prøver å få det i meg likevel. De eneste grønnsakene jeg virkelig liker, og spiser mer enn jeg "må" av, er løk, champignon (stekt), kålrotstappe og lettkokt brokkoli. Paprika liker jeg ikke. Bananer må være nærmest umodne, da er de gode, men med en gang de blir gule og myke kan jeg bare glemme å få de i meg. Utenom det er jeg en fruktelsker!

Skrevet

Jeg er litt kresen av meg, men jeg klarer virkelig ikke å spise vannmelon, tomat, seleri, blomkål, rosenkål og brokkoli! Yuuk :kvalm:

Skrevet

Rosenkål og squash :grine: Brekker meg bare å tenke på det. Huff.

Skrevet

Paprika, selleri, sellerirot, asparges, squash og aubergine er forferdelige greier. Uspiselig faktisk! Men liker alt annet da :jepp:

Gjest Raindrops
Skrevet

Tomat og mais er det eneste jeg har smakt som jeg absolutt ikke liker. Andre ting går helt fint, enten alene eller blandet sammen med andre ting. Jeg er foreksempel ikke så glad i sopp, men det går helt greit hvis jeg har det i wok eller noe slikt.

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i paprika, men utover det spiser jeg igrunnen det meste.

Skrevet

Stangselleri er det eneste jeg ikke klarer.

Skrevet

Som voksen er jeg nærmest altetende når det gjelder grønnsaker, men da jeg var liten likte jeg ikke paprika og erter.

Frukt og bær vil jeg ha naturell. Jeg har problemer med syltetøy og marmelade for det synes jeg er noe ekkelt søtt kliss. Syltetøy som pålegg er ille og jeg har skrekkopplevelser fra barndommen hvor jeg fikk det servert og følte at jeg måtte spise av ren høflighet.

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg klarer ikke grønne erter i seg selv (men liker ertestuing veldig godt, da). Stangselleri er heller ingen favoritt, og jeg unngår også sjampinjong hvis jeg kan. Når det gjelder frukt, kan jeg kun komme på grapefrukt som jeg ikke liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...