Gå til innhold

BUKSEKRISE

Anbefalte innlegg

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg har lett etter bukser som passer leeeeeenge nå. Kan ikke huske jeg har hatt en som passet siden jeg var 11 faktisk.. Så nå trenger jeg hjelp.

Jeg var på bikbok og prøvde denne:

http://bikbok.com/en/collection/Category/Trousers/Slimlightblue/

i XXS og den var fortsatt for stor.

Er ikke sykelig tynn eller noe, men ikke akkurat feit heller da. Er kanskje litt tynnere enn normalt/slank.

Også er jeg ganske lav så jeg må ha en som er litt lav i livet, så vil jeg at den skal sitte etter og være smal hele veien ned. HVOR I HELVETE FINNER MAN BUKSER????

Har vært på H&M, cubus, kappahl, lindex, bikbok, carlings, vero moda, only, byoung og risøe. Noen som vet om noe?

Gjest Silvermist
Skrevet

Hmm...hvis ikke de pittesmå xxs-buksene til BikBok passer så vil jeg foreslå barneavdelingen til H&M. Og det er ikke frekt ment, men hva skal man eller foreslå?

Skrevet

Ikkje for å være frekk eller noe, men har du prøvd i barneavd.? Hadde ei venninne som var lav og tynn som kun fant passende klær i barneavd.

Gjest otrivin
Skrevet

Har prøvd der ja, men syns buksene er så veldig sånn (formløse):

! ! !

! ! !

De er liksom helt rette pinner...

Og jeg har jo rumpe, hofter og fasong selvom jeg er tynn.

Jeg ser jo andre jenter på min str. som har bukser...

HVOR FAEN KOMMER DE FRA???

Er så UFATTELIG lei av tights og tights som ser ut som bukser at jeg spyr snart.

Skrevet

Venninnen min som sliter med det samme, pluss hun er høy, har funnet bukser hos Gina tricot som var skikkelig trange.

Gjest otrivin
Skrevet

Har prøvd der også... Faen. Får vel gå naken.

Skrevet

Vet du, prøv å kikke på utenlandske nettbutikker hvis du kan/tør å bestille fra utlandet da. Størrelsene er ofte mindre enn hva de er her.

Gjest otrivin
Skrevet

Har prøvd å se på noen sider, men har ikke funnet noen som passer i strbeskrivelse ennå...

Gjest Badabing
Skrevet

Hva med Cheap Monday-buksene? Mener de pleier å ha ganske små.

Skrevet

Hva med å gå på WOW? Synes ofte klærne der er veldig likt BIK BOK, på en måte.. Med bukser som jeg selv synes er litt kvalme på småjenter, men som kanskje kunne passet deg ypperlig?

Gjest otrivin
Skrevet

Prøvde en cheap monday når vi var i London, har sett gjennom de de har på nelly også... Haha, ser dårlig ut der også.

Skal sjekke ut wow :P

Skrevet

Hva med topshop sine "petite"-bukser da? De er jo egna for små folk. Men litt vanskelig å få tak i hvis du ikke skal ut å reise i nærmeste framtid...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan besøke en skredder for å få bukser tilpasset din kropp. Dette kan bli litt kostbart, men det er ofte verdt det. Jeg leverer stadig bukser til skredderen for å få den passformen jeg liker.

Et rimelig alternativ:

http://www.tailorstore.no/

Endret av Pene sko...
Gjest otrivin
Skrevet

Skal nok ikke ut og reise... Har nok ikke penger til skredder...

Skrevet (endret)

Hva med Dorothy Perkins? De sender til Norge og de har en egen petite-avdeling. De har ned til britisk størrelse 4.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...