Dreamer899 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Nostalgisk som jeg er lurer jeg på om det er noen her som husker sharps? De dropsene man kunne få i solbær og vanlig mint smak? Jeg har lett og lett i flere år nå, men den gang ei. De har vel gått ut av produksjon. Eller er det noen som har sett dette i det siste? Kanskje ett dumt spørsmål, men det får gå.
Roo Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 ÅÅÅHHH JA!! De var sykt gode. Tror de er ute av produksjon for lenge siden. De finnes iallefall ikke i norge Måtte du minne meg på de, fikk så lyst på et solbærdrops
Dreamer899 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ja. Ikke sant! Jeg kjøpte det daglig. Det er så synd når de slutter å produsere tingene man liker best. Jeg og, men døyver lysten med en mentoldings isteden.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Ååh, nå fikk du meg til å savne noe jeg hadde glemt at jeg savnet
ara Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Savner det forferdelig masse!!! Åhh...jeg har ikke sett det på mange år desverre! skjønner ikke hvorfor dem slutter å produsere sånt!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Jeg pleier å kjøpe HALLS i syden, jeg er nesten sikker på at det er det samme som de gode gamle sharps. Smaker det samme iallefall. Jeg hamstrer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå