Sunshine Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg vurderer å kle meg i superskummel kostyme når jeg åpner opp for ungene som ringer på døra i morgen, men hvor skummel kan jeg være? Hvor små barn ringer egentlig på, og hvor mye hensyn må man ta? Dette er mitt første år i hus, og i blokka var det aldri noen som kom så jeg har null erfaring.
Gjest Kvikklunsj Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg pleier å unngå "blod" i ansiktet og masker. Samtidig så bør de barna som går som er så små at de kan bli redde gå med en voksen...:-)
pulverheksa Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Et år åpnet jeg døra utkledd som heks, med digert tupert hår og KRAFTIG sminke. Det var ikke suksess, noen unger begynte å gråte og har ikke hatt halloween unger på døra siden(virker som ryktet har spredd seg i nabolaget). Jeg har hvert år har pyntet utenfor med gresskarlykt og signaliserer at jeg "feirer" halloween. Mitt tips er å satse på noe som ikke er for skummelt, ikke for mye sminke, tror det var det som ga mine nabounger sjokk.
Sunshine Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2011 Ok, så da er det kanskje lurt å styre unna de ekleste maskene også. Jeg så på en i går som jeg synes var veldig naturtro, men jeg turte ikke kjøpe den i tilfelle den ble for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå