Sandman Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Dagens sitat fra Rogalands Avis... "Ifølge FNs utregninger vil Norge ha i overkant av 5 milliarder innbyggere i 2300. Men skulle fødselsratene øke, kan Norge faktisk ha nær 18,2 millioner innbyggere om 300 år." ...som kjent, er det ganske vanskelig å spå om framtida....
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 ...og har du vært full nok er det jaggu vanskelig å spå om den nære fortiden også...
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 :o *tvinner blond hårlokk* Fin signatus Trøfflus 8)
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Fin signatus Trøfflus 8)Signatus? Er det latin? På samme måte som jeg nå er Bonus Patrius Familias?
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 Signatus? Er det latin? På samme måte som jeg nå er Bonus Patrius Familias? :o :oops: PISS OFF!!!!!!!!! Krmt, yes, på samme måte som jeg er BlondinaPuppelurusIntelligentus (nesten utdødd rase) :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 [ :o :oops: PISS OFF!!!!!!!!! ...må innrømme at jeg foretrekker off-piste fremfor pissed off..
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Håper du så at jeg sa det med glimt i øyet???? Men nå blir vel Sændis snart Pissed Off, siden vi bruker tråden hans på SnikkSnakk.... Hører lite fra ham om dagene Trøffel, hva tror du det kan komme av? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #8 Skrevet 9. desember 2003 Hører lite fra Sændis om dagene Trøffel' date=' hva tror du det kan komme av? :-?[/quote'] Han er ute og leter etter lommetyver, selvsagt!
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #9 Skrevet 9. desember 2003 :o SKuuuuuuufffa! OKI, han hadde sjansen, men forspilte den... Legge seg etter lommetyver når han kunne ha en glamourpike... :-? Han er en trussel for alt som er godt og vakkert her i verden, ikke rart det blir krig og sult og sånn
Sandman Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2003 Han er ute og leter etter lommetyver, selvsagt! Fantasifull og kreativ signatur du har skaffet deg, Trøff.... :-? ....har du vært i bukselommen min og stjålet den...?
Gjest glamourgirl Skrevet 9. desember 2003 #11 Skrevet 9. desember 2003 :x Noterer meg at Sandmannen ignorerer meg FULLSTENDIG! *viser fingern og går*
Sandman Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2003 :x Noterer meg at Sandmannen ignorerer meg FULLSTENDIG! *viser fingern og går* ...har du ikke noe annet sted å putte den finger'n da, istedet for å drive å vise den fram.. ....spøk tilside...jeg må styre unna livets store fristelser, etter den fantastiske BJ'en, så er jeg redd for å blir glammoman... ....det at jeg iblant vier Trøffel'n litt oppmerksomhet, er fordi ingen andre gjør det.... ...du er nødt til å ha et like profesjonelt forhold til det som oss omsorgspersoner innen psykiatrien, glamourjenta... ...det er forøvrig bare et spørsmål om tid, glamourgirl, altså hvor lenge jeg klarer å spille hard to get....
chimp Skrevet 9. desember 2003 #13 Skrevet 9. desember 2003 Fantasifull og kreativ signatur du har skaffet deg, Trøff.... :-? ....har du vært i bukselommen min og stjålet den...?
Sandman Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2003 Jada, chimp, både Sandman og Trøffelhelten skrev dette.....men kanskje du også mente å si noe...? :blunke:
chimp Skrevet 9. desember 2003 #15 Skrevet 9. desember 2003 men kanskje du også mente å si noe...? Mente å synge: Trøff er en signatur-tyv, Trøff er en signatur-tyv, Trøff er en signatur-tyv.....
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #16 Skrevet 9. desember 2003 Chimp, du er så søt når du gjør sånn:
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #17 Skrevet 9. desember 2003 Fantasifull og kreativ signatur du har skaffet deg, Trøff.... :-? ....har du vært i bukselommen min og stjålet den...? Sorry, Sændis, den våte drømmen din gikk ikke i oppfyllelse denne gangen heller...
Gjest Anonym Glamourpike Skrevet 9. desember 2003 #18 Skrevet 9. desember 2003 har du ikke noe annet sted å putte den finger'n da, istedet for å drive å vise den fram.. ....spøk tilside...jeg må styre unna livets store fristelser, etter den fantastiske BJ'en, så er jeg redd for å blir glammoman... ...det er forøvrig bare et spørsmål om tid, glamourgirl, altså hvor lenge jeg klarer å spille hard to get.... Fingern min har jeg hvor pokker jeg vil for deg! Dessuten å bli glammoman ville nok forbedret deg og livskvaliteten din kraftig, i tillegg funker ikke "hard to get " for meg og sist, men langt fra minst, JEG FEIKA HELE FØKKINGS BJ'en SÅ!!!!!!!!!!!!!!
Sandman Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #19 Skrevet 9. desember 2003 sist' date= men langt fra minst, JEG FEIKA HELE FØKKINGS BJ'en SÅ!!!!!!!!!!!!!! ....nå ble jeg litt tankefull..... hvordan faker man når man utfører en BJ...??? :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #20 Skrevet 9. desember 2003 På samme måte som du faker orgasme når du bedriver din daglige håndjaging...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå