Gå til innhold

Befolkningsveksten i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens sitat fra Rogalands Avis...

"Ifølge FNs utregninger vil Norge ha i overkant av 5 milliarder innbyggere i 2300. Men skulle fødselsratene øke, kan Norge faktisk ha nær 18,2 millioner innbyggere om 300 år."

...som kjent, er det ganske vanskelig å spå om framtida....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

...og har du vært full nok er det jaggu vanskelig å spå om den nære fortiden også...

:ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o *tvinner blond hårlokk* :roll:

Fin signatus Trøfflus 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fin signatus Trøfflus 8)

Signatus? Er det latin? På samme måte som jeg nå er Bonus Patrius Familias?

:kul:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Signatus? Er det latin? På samme måte som jeg nå er Bonus Patrius Familias?

:kul:

:o :oops: PISS OFF!!!!!!!!! :ler:

Krmt, yes, på samme måte som jeg er BlondinaPuppelurusIntelligentus (nesten utdødd rase) :D

Gjest Anonymous
Skrevet
[ :o :oops: PISS OFF!!!!!!!!! :ler:

...må innrømme at jeg foretrekker off-piste fremfor pissed off..

:briller:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:tunge1: Håper du så at jeg sa det med glimt i øyet???? Men nå blir vel Sændis snart Pissed Off, siden vi bruker tråden hans på SnikkSnakk.... Hører lite fra ham om dagene Trøffel, hva tror du det kan komme av? :-?
Gjest Anonymous
Skrevet
Hører lite fra Sændis om dagene Trøffel' date=' hva tror du det kan komme av? :-?[/quote']

Han er ute og leter etter lommetyver, selvsagt!

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o SKuuuuuuufffa!

OKI, han hadde sjansen, men forspilte den... Legge seg etter lommetyver når han kunne ha en glamourpike... :-?

Han er en trussel for alt som er godt og vakkert her i verden, ikke rart det blir krig og sult og sånn :roll:

Skrevet

Han er ute og leter etter lommetyver, selvsagt!

Fantasifull og kreativ signatur du har skaffet deg, Trøff.... :-?

....har du vært i bukselommen min og stjålet den...?

Gjest glamourgirl
Skrevet

:x Noterer meg at Sandmannen ignorerer meg FULLSTENDIG! *viser fingern og går*

Skrevet
:x Noterer meg at Sandmannen ignorerer meg FULLSTENDIG! *viser fingern og går*

:hoho: ...har du ikke noe annet sted å putte den finger'n da, istedet for å drive å vise den fram..

....spøk tilside...jeg må styre unna livets store fristelser, etter den fantastiske BJ'en, så er jeg redd for å blir glammoman...

....det at jeg iblant vier Trøffel'n litt oppmerksomhet, er fordi ingen andre gjør det.... ...du er nødt til å ha et like profesjonelt forhold til det som oss omsorgspersoner innen psykiatrien, glamourjenta...

...det er forøvrig bare et spørsmål om tid, glamourgirl, altså hvor lenge jeg klarer å spille hard to get.... :ler:

Skrevet

Skrevet

Jada, chimp, både Sandman og Trøffelhelten skrev dette.....men kanskje du også mente å si noe...? :blunke:

Skrevet
men kanskje du også mente å si noe...?

Mente å synge:

:gape: Trøff er en signatur-tyv, Trøff er en signatur-tyv, Trøff er en signatur-tyv..... :gape:

Gjest Anonymous
Skrevet

Chimp, du er så søt når du gjør sånn: :gape:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sorry, Sændis, den våte drømmen din gikk ikke i oppfyllelse denne gangen heller...

Gjest Anonym Glamourpike
Skrevet
har du ikke noe annet sted å putte den finger'n da, istedet for å drive å vise den fram..

....spøk tilside...jeg må styre unna livets store fristelser, etter den fantastiske BJ'en, så er jeg redd for å blir glammoman...

...det er forøvrig bare et spørsmål om tid, glamourgirl, altså hvor lenge jeg klarer å spille hard to get.... :ler:

Fingern min har jeg hvor pokker jeg vil for deg! Dessuten å bli glammoman ville nok forbedret deg og livskvaliteten din kraftig, i tillegg funker ikke "hard to get " for meg og sist, men langt fra minst, JEG FEIKA HELE FØKKINGS BJ'en SÅ!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
sist' date= men langt fra minst, JEG FEIKA HELE FØKKINGS BJ'en SÅ!!!!!!!!!!!!!!

....nå ble jeg litt tankefull..... hvordan faker man når man utfører en BJ...??? :roll: :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

På samme måte som du faker orgasme når du bedriver din daglige håndjaging...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...