AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, hva tenker du når du ser en overvektig eller en ekstremt overvektig person på treningssenteret? Er det ekkelt å se på, har du medfølelse, er du likegyldig, er du imponert?
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tenker ikke så mye om andre enn meg selv når jeg er på treningssenteret. Er der for å fokusere på min egen trening. Men når du først spør så synes jeg at det er flott for dem at de er der for å gjøre noe med vekten og helsen. 7
Labello Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har jobbet i 4 år på treningssenter, og jeg tenker ikke over det noe spesielt. Rett og slett helt blank, som om det var en med "vanlig" kropp. (Med mindre det er en SYKELIG tjukk person, da tenker jeg over det overalt)
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 'Herregud, jeg er så sliten'. Dette tenker jeg når jeg ser kjekke gutter, stygge gutter, sterke gutter, tynne gutter, pene jenter, stygge jenter, tynne jenter og tykke jenter. Jeg tenker altså kun på meg selv. Jeg fokuserer på treningen min. 3
Nabokona Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Tror ikke jeg tenker noe spesielt. Ikke ekkelt iallefall. Flott at folk vil trene. Tenker kanskje på at det er noen som har litt mer å bære på enn meg, så jeg skal ikke klage selv... Hvis du ts er overvektig og lurer på hva folk synes om det, anbefaler jeg deg å drite i det. Folk har så mange rare komplekser, enten de er tykke eller tynne. De tykke vises bare litt bedre. Lykke til med treningen! 2
The Kitten Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tenker ikke noe om andre enn meg selv på treningssenteret, uansett størrelse. 1
meesah Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tenker faktisk mer over det når det dukker opp dollete jenter med sånne snertne små treningsdrakter og masse sminke, eller gutter med så tettsittende klær at du kan telle både ribbein og rævhår. Da blir je så provosert at jeg tar i litt ekstra..hehe.. Nei, men alvorlig talt..hvorfor er man på et sånt sted? For å holde seg i form, eller vise seg frem? 10
Gjest Katten. Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tenker "SMERTE ER DIN VENN!" Og så innser jeg at jeg ikke kan lyve for meg selv.
OliviaP Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tenker nok, som flere her sier, mest på meg selv når jeg trener. Jeg er både fokusert på det jeg gjør, og kanskje litt bekymret over hva andre tenker om meg :gjeiper: Men hvis jeg tenker noe spesielt om en overvektig person på treningssenteret, så er det nok at jeg synes det er kjempeflott at man tar tak og prøver å forbedre helsa si, ingenting er bedre enn det! Og håper at personen fortsetter med dette, og når målene sine, stå på! 1
Lykkelitenen Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg legger ikke merke til andre menneskers utseende på treningssenteret, jeg fokuserer på meg selv. Jeg kan legge merke til treningsmetoder og feil folk gjør, men hvordan personen ser ut legger jeg rett og slett ikke merke til. For å gi ett eksempel har vi en fast jente som løper helt latterlig på mølla på mitt treningssenter. Hun kan løpe i to timer, men henger over støttene hele veien så nesten all kroppsvekten henger der og hun bruker sikkert ikke halvparten av den energien vanlige mennsker bruker på samme tidsperiode på mølla. Aner jeg hvordan hun ser ut? Nope, jeg ville ikke kjent henne igjen på gaten. Jeg ser kun at gjør en stor feil, men mer enser jeg ikke. Klarer ikke forklare hvilken kropp hun har heller, ei heller hvilken farge hun har på håret, for når jeg først legger merke til folk er det pga noe de gjør, og da er det der blikket ligger, ikke på ansikt eller kropp På samme måte kan jeg se at folk løfter feil, ikke har rett rygg når de tar markløft, ikke vasker av aparater, men jeg enser ikke hvem de er eller hvordan de ser ut. (untaket er vel de som er å regne som morbidly obese, men de reagerer på uansett hvor man ser dem og ytterst få er heldigvis å se til vanlig) Endret 30. oktober 2011 av Lykkelitenen
Sweet77 Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, hva tenker du når du ser en overvektig eller en ekstremt overvektig person på treningssenteret? Er det ekkelt å se på, har du medfølelse, er du likegyldig, er du imponert? Hvis det er lenge siden jeg selv har trent og syns det er tøft å komme i gang igjen med vedlikeholdet, tenker jeg "Hva faan er det jeg klager for". Er litt oppmuntrende faktisk å se at folk tar tak når de vet de har en kjempejobb foran seg
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, hva tenker du når du ser en overvektig eller en ekstremt overvektig person på treningssenteret? Er det ekkelt å se på, har du medfølelse, er du likegyldig, er du imponert? Jeg tenker: Det var på tide. 1
Gjest badeand1 Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Tenker at det er bra de gjør sitt for å gå ned i vekt, isteden for å sitte på ræva og klage som mange andre gjør. ^^
Gjest Tigress Skrevet 31. oktober 2011 #15 Skrevet 31. oktober 2011 I den grad eg legg merke til andre så tenkjer eg at det er kult at dei trener.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #16 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tenker ingenting. Når jeg kommer hjem fra trening aner jeg ærlig talt ikke hvem jeg har trent "sammen med".
Honeydew Skrevet 31. oktober 2011 #17 Skrevet 31. oktober 2011 I de (få) tilfellene jeg faktisk legger merke til en overvektig på trening så tenker jeg "Shit, hun der har det mye tøffere enn deg og hun klarer det likevel, så nå får du faen meg bite tennene sammen og løpe litt til du også!" Jepp, jeg er i et ganske aggressivt sinnelag når jeg svetter og peser på trening 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #18 Skrevet 31. oktober 2011 Tenker at de sannsynligvis er tilbake i sofaen om et par treninger.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #19 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tenker som oftest "You go, girl!"
Spøkelse Skrevet 31. oktober 2011 #20 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg blir imponert over at de har kommet til gymmet og ønsker å trene. Selv for normalvektige kan det være et skummelt skritt. Når den tanken er tenkt, så er det i grunn det jeg er glad for alle som kommer inn og gjør noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå