Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 [Hei! Jeg er helt ny her inne og håper dette er et hyggelig sted å være på!? Får prøve å lære meg funksjonene også for det var litt vanskelig...
Xaphan Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen skal du være! Dette er stort sett et hyggelig forum
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Hjertelig velkommen, Isa-bella. Det er stort sett hyggelig å være her, og om du lurer på noe med funksjonene er det bare å spørre. Mange drevne forumbrukere her.
Sweet77 Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen Isa-bella Er ganske ny her selv, og så langt har det vært veldig hyggelig
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen skal du være! Dette er stort sett et hyggelig forum Tusen takk for det Xaphan hyggelig å få en velkomst!
Nabokona Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen:) Alltid noe å le av, alltid noe å irritere seg over, alltid noe å bli imponert av. Enjoy!
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2011 Hjertelig velkommen, Isa-bella. Det er stort sett hyggelig å være her, og om du lurer på noe med funksjonene er det bare å spørre. Mange drevne forumbrukere her. Men tusen takk dette var kjempe hyggelig! Veldig snillt av deg å tilby hjelp om jeg står fast! Men skal prøve å få det til
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen hit. Det skulle ikke forbause meg om du får litt bakoversveis av enkeltes svar etter hvert, men mitt råd er da: ikke ta det personlig i det hele tatt. Noen få mennesker kan ikke oppføre seg på nett og antagelig ikke i virkeligheten heller, men forumet er hyggelig det. Vi ser frem til ditt bidrag...lykke til! 1
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen Isa-bella Er ganske ny her selv, og så langt har det vært veldig hyggelig Hei Flair Takk skal du ha! Dette virker iallefall som et trivelig sted og med trivelige brukere så langt !
Lutetium 71 Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Run away! RUN AWAY!!! Neida, det er ikke så aller verst.
Gjest badeand1 Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen! =) fortell gjerne om deg selv.
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen hit. Det skulle ikke forbause meg om du får litt bakoversveis av enkeltes svar etter hvert, men mitt råd er da: ikke ta det personlig i det hele tatt. Noen få mennesker kan ikke oppføre seg på nett og antagelig ikke i virkeligheten heller, men forumet er hyggelig det. Vi ser frem til ditt bidrag...lykke til! Hei Margareth Tusen takk for velkomst og advarselen!Hehe jeg får ha et åpent sinn så går det forhåpentligvis bra Har fått erfare noe av det du beskriver et annet sted, men nå har jeg ihvertfall fått hilse på de hyggelige til å begynne med! Håper jeg kan komme med noen gode bidrag etter hvert 3
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 ...og et velkomstpluss skal du få av meg helt gratis.
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 30. oktober 2011 Run away! RUN AWAY!!! UUæææææ....Hehe Ikke skrem meg sånn plutselig Dette går nok fint Lutetium Neida, det er ikke så aller verst. 1
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2011 ...og et velkomstpluss skal du få av meg helt gratis. Hva er velkomstpluss Margaretn? Det hørtes positivt ut da hehe 2
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Krmt, host...det blir enda bedre om en svarer etter det en har limt inn av andres svar. Klarte jeg å få frem budskapet der mon tro? Det er sent på natten nå.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #17 Skrevet 30. oktober 2011 Lutetium er en veldig hyggelig og morsom bruker, som du vil se etterhvert. 2
Lutetium 71 Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 Hva er velkomstpluss Margaretn? Det hørtes positivt ut da hehe Nede i høyre kant på alle innlegg (også ditt eget) er det ett lite plusstegn og ett tall. På ett uplusset innlegg står det på null. Klikker du på plussen, får forfatteren en pluss på sitt "rykte", og summen på det enkelte innlegget øker med en. Veldig dårlig forklart. 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hei Margareth Tusen takk for velkomst og advarselen!Hehe jeg får ha et åpent sinn så går det forhåpentligvis bra Har fått erfare noe av det du beskriver et annet sted, men nå har jeg ihvertfall fått hilse på de hyggelige til å begynne med! Håper jeg kan komme med noen gode bidrag etter hvert Der du skrev dette innlegget står det et hvitt pluss-tall på grønn bakgrunn i høyre side, fra folk som liker det du har skrevet. --- ...men noen forklarte det før meg ser jeg. Slik er det når alle de gode hjelperne vil hjelpe på en gang. Endret 30. oktober 2011 av Margareth
Isa-bella Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen! =) fortell gjerne om deg selv. Tusen takk mortem! Skal gjøre det, lover det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå