Iset Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 det er så mange som bruker sånn liiiiiiiten grå skrift i innleggene sine, kan dere ikke slutte med det? jeg klarer jo ikke å lese det
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Det er vel som regel en grunn til det da vet du Om du vil se hva de skriver trenger du bare å trykke på "Siter". Det er ikke så vanskelig skjønner du
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 Det er vel som regel en grunn til det da vet du Om du vil se hva de skriver trenger du bare å trykke på "Siter". Det er ikke så vanskelig skjønner du hehe ja men det er bare litt irriterende. Iset (som må logge seg inn på nytt hver gang hun får svar på epost. aaargh)
manji Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Hvis du har lyst til å leste dette er du nødt til å dekrypte det hos http://www.rot13.com Uivf qh xna yrfr qrggr få orgle qrg ng qh une gngg qrt gvq gvy å fgvxxr vaabz ebg13 bt shaarg hg uibeqna qh fxny twøer qrg. Qh graxgr iry fnzgvqyvt ng qrg xbz gvy å fgå abr tviraqr ure, zra qrg twøe qrg qn fryisøytryvt vxxr. Nyg qrggr oyr fxerirg oner sbe å fxncr zre "vaaubyq" v vaayrttrg, fåaa ng qrg fxhyyr cveer alftwreevturgra qva. Bt aå fbz qh une yrfg qrg søyre qh fvxxreg ng qh une sågg abr hg ni qrg, vxxr fnag? Qrggr re yvxr vagrerffnag fbz å fr gb frzv-shyyr ebggjrvyrer fyåff zbg uirenaqer v rg åcrag tngrxelff. Uvyfra - Znawv
Gjest care Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 Miniskirft er bare til spesielt utvalgte. Bare de som føler at det var spesielt til dem, gidder å sjekke det ut, tror nå jeg da jeg sjekker langt fra alle
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Qrggr re yvxr vagrerffnag fbz å fr gb frzv-shyyr ebggjrvyrer fyåff zbg uirenaqer v rg åcrag tngrxelff. Heeeeelt enig
Labella Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Hvis du velger ekstra liten skrift og bytter ut 7-tallet med 8, så får du liten skrift som går an å lese med litt godvilje :blunke: Litt irriterende når man må trykke siter for å kunne lese ja...
Iset Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2003 UNUN qraar ine wb yvgg fgvyvt qn, une yntg qra vaa v snibevggre uvuvuvuvuv.
LilleBille Skrevet 9. desember 2003 #9 Skrevet 9. desember 2003 .. jeg synes faktisk liten skrift er bedre enn stor jeg da...
Gjest care Skrevet 9. desember 2003 #10 Skrevet 9. desember 2003 Hvis du velger ekstra liten skrift og bytter ut 7-tallet med 8' date=' så får du liten skrift som går an å lese med litt godvilje :blunke: Litt irriterende når man må trykke siter for å kunne lese ja... [/quote'] Det har jeg ikke tenkt på, så lur du er Labella :blunke:
monja Skrevet 9. desember 2003 #11 Skrevet 9. desember 2003 .. jeg synes faktisk liten skrift er bedre enn stor jeg da... Jeg og.....
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #12 Skrevet 9. desember 2003 det er så mange som bruker sånn liiiiiiiten grå skrift i innleggene sine Jammen, de hvisker jo!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #13 Skrevet 9. desember 2003 Jammen, de hvisker jo! jaaa,men jeg klarer ikke lese hva de hvisker om hehehe. Iset
Gjest Donna Skrevet 9. desember 2003 #14 Skrevet 9. desember 2003 Man kan jo hviske litt høyere og heller bruke denne
Grooo Skrevet 9. desember 2003 #15 Skrevet 9. desember 2003 Bruk nettleseren Opera, så er det bare å trykke ett par ganger på + tegnet for å få alt litt større... Og så på * for å få det tilbake til vanlig størrelse igjen...
Gjest Smugtitter Skrevet 10. desember 2003 #16 Skrevet 10. desember 2003 Eller du kan markere hele teksten. Lettere å lese hvit tekst på blå bunn!
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. desember 2003 #17 Skrevet 10. desember 2003 Hvis du har lyst til å leste dette er du nødt til å dekrypte det hos http://www.rot13.com Uivf qh xna yrfr qrggr få orgle qrg ng qh une gngg qrt gvq gvy å fgvxxr vaabz ebg13 bt shaarg hg uibeqna qh fxny twøer qrg. Qh graxgr iry fnzgvqyvt ng qrg xbz gvy å fgå abr tviraqr ure, zra qrg twøe qrg qn fryisøytryvt vxxr. Nyg qrggr oyr fxerirg oner sbe å fxncr zre "vaaubyq" v vaayrttrg, fåaa ng qrg fxhyyr cveer alftwreevturgra qva. Bt aå fbz qh une yrfg qrg søyre qh fvxxreg ng qh une sågg abr hg ni qrg, vxxr fnag? Qrggr re yvxr vagrerffnag fbz å fr gb frzv-shyyr ebggjrvyrer fyåff zbg uirenaqer v rg åcrag tngrxelff. Uvyfra - Znawv Arg - hvorfor måtte jeg være så nyskjerrig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå