Gå til innhold

Forskjellige signaler..skjønner meg ikke på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg håper jeg kan få hjelp her..Vanskelig å tolke han..

Vet det er vanskelig for dere å se,når dere ikke er meg..men hadde satt pris på synspunker ogsånn. Også fra menn! :-)

Kan vel begynne fra begynnelsen,og forklare så godt jeg kan.

Jeg møtte han på en fest hos ei venninne forrige fredag. Begge hadde drukket,men jeg var ganske klar i hodet. Noe han også virket,men vet jo ikke.

Uansett,han kom bort å hilste på meg,og vi snakket sammen..Om alt egentlig,når fødselsdagen min var,hva jeg holdt på med og sånn.Han tok også på meg (høres helt feil ut),men når vi satt vedsiden av hverandre strøyk han meg på kinnet åsånn. Han holdt ikke rundt meg,det var mer sånn..kos (skjønner?).Når han skulle gå fulgte han meg ned,og spurte om nr mitt,og om jeg kunne legge han til på facebook :fnise:

Det gikk bare 5 min ca før jeg fikk ei melding fra han,han synes jeg var søt åsånn,og hadde lyst til å kysse meg,men han sa han ikke gjorde det fordi han ville vente..

Åh..blir glad bare av å tenke på det,hehe. Regnet med at det var ølbriller,og bare litt uskyldig flørting. Sånn har det alltid vært når jeg møter gutter..Så selvom han fikk tlfnr mitt,regnet jeg ikke med han kom til å sende meld til meg..Eller kanskje ei (Hvem er du? melding)..Hehe. Vi sendte endel meldinger da,og jeg la han til på FB når jeg kom hjem. Og der snakket vi også..lenge. Han sa så mye søtt,som at jeg var så skjønn og at han ville bli mere kjent med meg ogsånn..Og jeg regnet med at det fremdeles var alkoholen..Men jeg likte oppmersomheten,og ble veldig sjarmert..

Neste dag fikk jeg en melding fra han, Sånn ''Hei søta'' osv..Han ville ha meg med på en fest i den bygda han bor i. En hyttefest (jeg kom på 14 cm hæler,og det var mitt i skogen.Uten do) Haha,jeg følte meg dum.

Det var endel folk,så det satt noen imellom oss. Men det ble mindre folk ettervært,så vi satt vedsiden av hverandre da..Og han holdt rundt meg. Vi endte opp med å kysse (noe som var helt fantastisk btw,hihi). Og bare kose åsånn. Folkene gitt ettervært,og det var bare meg og han. Jeg skulle sove med han i hytta, Ettervært gikk vi inn for å 'legge oss'. Det ble endel roting..kyssing osv. Jeg sa til han at jeg ikke ville gå lengere,og det respekterte han..Han sa han bare likte og kysse og kose med meg..

Da vi skulle legge oss til for å sove,holdt han rundt meg,hele natten..

På morgenen,var vi jo såogsi edrue.Men vi fortsatte å holdtrundt hverandre,holde i hendene osv. Og vi kyssa etpar ganger da også. Han var rettogslett helt herlig,og jeg har aldri møtt en så søt,snill,kjekk gutt før. Som har behandlet meg så bra.

Han kjørte meg hjem rundt 11 tiden,siden jeg skulle på jobb.

Senere på kvelden, snakket han til meg på facebook. Men ikke noe sånn flørting. Bare vanelig snakk. Ikke noe som fredagen. Men det har vel noe med alkoholen å gjøre (?)

Jeg sa god natt til han når jeg skulle legge meg,og sa at det var en bra kveld/ natt. Fikk tilbake ''sov søtt :) koste meg jeg også vetdu''

Så. Nå over til 'frustrasjon' greiene mine..hehe.

Jeg hørte ikke noe ifra han,så jeg bestemte meg for å sende melding,på tirsdagen. Jeg sa at ei venninne skulle ha fest,og lurte på om han ville komme. Han sa ja,men det var ikke sikkert han kunne viss det var på lørdagen. Så snakket vi litt mer, han holdt samtalen igang liksom,så det virket som han ville snakke med meg.

Så gikk det etpar dager,og jeg hørte ikke noe ifra han. Sendte han melding,og sa at festen var på fredagen,itilfelle han ville komme. Han sa jeg skulle sagt ifra før,for han skulle ut på byen (en annen by en time unna). Men han ville vært med visst ikke. Han sa jeg bare måtte bli med visst jeg hadde lyst. Jeg ville,men sa jeg ikke kunne pga penger tilbuss,osv,men at han måtte kose seg åsånn. Etpar timer senere fikk jeg tilbake ''sucks'' Hmm..joda.

Så gitt det etpar timer,og han lurte på hva jeg drev med,osv. Den siste meldinga jeg sendte fikk jeg ikke svar på. Før kl 3 på natta,han sa han ikke hadde sett meldingen før nå.

Vel,fredagen kom. Og jeg ble hjemme. Satt på facebook ganske sent. Ettervært logget han inn,og begynte å prate med meg. Han snakket på samme måte som første gangen jeg snakket med han på FB. Kjempe søtt åsånn. Han ville jeg skulle komme bort,siden han var alene. (klokka var sikkert 4,og det er en time unna) så det skjedde jo ikke :P Jeg logget av ettervært. Så gikk det en halvtime,så fikk jeg meld. Da ville han reise på fest med meg neste dag (lørdag). Han sa han ville heller det enn å på den andre. Sånn søt snakking,og sov søtt osv. Jeg sa til han at han kunne sende meg meld neste dag,siden da var han edru. Og det skulle han sa han :)

Vel,jeg fikk ikke noe melding.. Logget på på facebook rundt 4 tiden på lørdagen. Da skrev han til meg at han måtte reise på den andre..og at han var lei seg for det. Så var det sånn vanelig snakking,nesten ingenting. Helt anderledes. Virket ikke inntressert nesten. Når han skulle gå skrev han 'snakkes vennen:D'..(jeg prøver å tolke alt her,hehe)

Vel,kvelden gikk og natt til idag snakket vi igjen..Han skrev at jeg var skjønn,og at han ville ha meg der osv..sånn søt snakking. Plutselig logget han av,rett etter det siste jeg skrev. Så kom han på igjen,og så logget av ettervært,uten å svare..Skrev godnatt osv til han,etter at han var utlogget..tenkte kanskje han svarte neste dag ellernoe..

Men nei. Lot facebookchatten stå på i flere timer,og han var på hele tiden..men snakket ikke til meg. Så jeg skrev til han,at jeg fant bilde vi tok sammen på mobilen sist helg,og at det var ikke et av de finestebildene jeg hadde sett (på en sånn søt måte,morsom) Haha,høres dumt ut dette her. Men igjen,ikke noe svar. Han var på ei stund etter det,men så logget han av,uten å svare..

Jeg vet jeg er utrolig teit med dette innlegget,men tror jeg er litt betatt..

Det jeg lurer på er.. :

Virker han inntressert? Han virker bare innstresert når han har drukket..er det bare alkoholen som gjør det?

Hvorfor er han så anderledes? Vi hadde heeelt klart kjemi de to dagene jeg var med han.

Hadde han snakket til meg visst han ikke var inntressert i det hele tatt?

Skjønner seriøst ingenting..

Jeg kjenner han ikke sånn sett,så jeg vet ikke hva han er,om han er sånn med andre,eller om han vil bli kjent med meg på en annen måte.

Hjelp please? Han er ikke som noen andre jeg har møtt. Men det at han ikke svarer åsånn,skjønner jeg meg ikke på.Det har jo bare gått ei uke,men uansett.

Jeg har ikke vært innpåsliten ellernoen ting. Sendt meld til han etpar ganger (det om at det var fest itilfelle han ville komme osv). Bare for å ta litt intiativ,og vise at jeg var inntressert. Uten å virke desperat.

Skjønner meg ikke på gutter..

Ble et utroolig langt innlegg dette her. Takk til de som har lest igjennom det. Jeg er kanskje utrolig teit som beskriver det så detaljert åsånn,og virker kanskje litt desperat. Er ikke det,men jeg er litt betatt..

Vær så snill og ikke skriv negative kommentarer? Må bare se om noen her kjenner seg igjen. Får så forskjellige signaler,blir gal :P

SÅNN. Ferdig! Hehe. Takker for kommentarer,viss noen orker å skrive :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke vurdere om han er interessert eller ikke, men ville bare si at jeg vet 100% hva du går igjennom :) Jeg møtte også en gutt på den måten, på fest hos en venninne, vi hadde sinnsykt god kjemi og møttes også etter dette. Det gikk dessverre ikke veien, og jeg sitter her nå en måned etter, fortsatt med knust hjerte, men sånn er det bare.. :sjenert:

Ikke bekymre deg altfor mye ennå, dere hadde snakket sammen i går, hadde dere ikke? :) Gi det litt tid, ikke vær utålmodig. Mitt beste tips når du er så usikker på ham er å prøve ikke å involvere deg for mye følelsesmessig enda(hvis det ikke allerede er for sent), ikke ha høye forventninger før du vet noe sikkert, så slipper du å gå på en smell slik jeg gjorde :) Men for all del, sats på kjærligheten og! Skal man oppnå noe med noen, må man nesten være villig til å gjøre seg litt sårbar :)

Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går! :)

Skrevet

Jeg klarer ikke vurdere om han er interessert eller ikke, men ville bare si at jeg vet 100% hva du går igjennom :) Jeg møtte også en gutt på den måten, på fest hos en venninne, vi hadde sinnsykt god kjemi og møttes også etter dette. Det gikk dessverre ikke veien, og jeg sitter her nå en måned etter, fortsatt med knust hjerte, men sånn er det bare.. :sjenert:

Ikke bekymre deg altfor mye ennå, dere hadde snakket sammen i går, hadde dere ikke? :) Gi det litt tid, ikke vær utålmodig. Mitt beste tips når du er så usikker på ham er å prøve ikke å involvere deg for mye følelsesmessig enda(hvis det ikke allerede er for sent), ikke ha høye forventninger før du vet noe sikkert, så slipper du å gå på en smell slik jeg gjorde :) Men for all del, sats på kjærligheten og! Skal man oppnå noe med noen, må man nesten være villig til å gjøre seg litt sårbar :)

Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går! :)

TS her! Takk for svar! :)

Tror det er endel jenter som ikke skjønner seg på gutter..Jeg gjør iallefall ikke det.

Merkelig..man kan ha sinnsykt god kjemi, så plutselig er han ikke inntressert lengere?

Men ja,jeg snakket med han igår,men er usikker på om det var alkoholen som 'snakket'..

Jeg får ta det med tiden,og se om han snakker noe mer med meg. Ikke lett og gå å vente sånn,hehe. Men,jeg skrev til han sist,så nå ligger vel ballen hos han. Iallefall siden han ikke har svart :P

Jeg kommer til å oppdatere! Kan skriver om etpar dager om jeg har hørt noe fra han eller ikke. Har jeg ikke det,så tar jeg hintet,eller hva jeg nå skal si,hehe.

Han var bare så utrolig skjønn..hehe. Men skal prøve å ta vekk forventingene,og ikke tenke for mye på det. :) Så får vi se. Uansett ikke lett :P

Hihi (:

Skrevet

TS her! Takk for svar! :)

Tror det er endel jenter som ikke skjønner seg på gutter..Jeg gjør iallefall ikke det.

Merkelig..man kan ha sinnsykt god kjemi, så plutselig er han ikke inntressert lengere?

Men ja,jeg snakket med han igår,men er usikker på om det var alkoholen som 'snakket'..

Jeg får ta det med tiden,og se om han snakker noe mer med meg. Ikke lett og gå å vente sånn,hehe. Men,jeg skrev til han sist,så nå ligger vel ballen hos han. Iallefall siden han ikke har svart :P

Jeg kommer til å oppdatere! Kan skriver om etpar dager om jeg har hørt noe fra han eller ikke. Har jeg ikke det,så tar jeg hintet,eller hva jeg nå skal si,hehe.

Han var bare så utrolig skjønn..hehe. Men skal prøve å ta vekk forventingene,og ikke tenke for mye på det. :) Så får vi se. Uansett ikke lett :P

Hihi (:

Haha, nei, jeg skjønner meg i alle fall ikke på de :gjeiper: Akkurat det som skjedde med meg: Helt utrolig kjemi, og så, plutselig vil han ikke mer! Jeg har nok en tendens til å la gutter og disse tingene styre altfor mye av humøret mitt og tankene mine, det er kjempefrustrerende..

Men jeg håper det går bra for deg, noen gutter ER jo faktisk fantastiske tvers igjennom, selv om de kan være vanskelige å tolke :) Får satse på at det er en sånn en du har funnet deg :)

Kan jeg spørre om hvor gammel du er?

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hva med å foreslå et møte som det ikke er alkohol inne i bildet? og ikke på facebookchatten, for den klikker hele tiden. dere burde bruke msn isteden :)

• Liker 1
Skrevet

Kan være du har rotet deg borti en skikkelig player!!!

Mitt råd er å glemme han fullstendig!

Jeg har gått på "hele" to feller med sånne menn, den ene ville aldri inn i et ekte forhold og den andre viste seg å være en total maniac. Jeg var veldig uheldig da... Men han gutten du har møtt virker veldig falsk, og som du sier, sender ut forkjellige signaler til deg som du ikke forstår.. -> dermed blir du nysgjerrig(betatt) -> dermed vil du ha mer av han! Og før du vet ordet av det,er du den jenta som aldri klarer å si nei til han. Han er allerede nå så tidlig i stadiet blitt sjefen av dere to, og dette blir ikke bedre med tiden. Han er en sånn mann som kan få deg tilå føle deg "ikke god nok" for han. Kanskje du allerede tenker at det er noe du har gjort/sagt som gjør at han plutselig mister interessen til tider?

Som du skjønner har jeg vært skikkelig uheldig med sånne typer, så kjenner de igjen med en gang! "miksede signaler" er første triks. ...men kan være jeg tar feil, selvfølgelig. Mitt råd er å glemme han.

Hold meg oppdatert!

• Liker 1
Skrevet

Må dessverre si at jeg får følelsen av at han bare er interessert i sex. Første varsellampen ringer hos meg når du forteller hvordan han oppførte seg første kvelden dere møttes. Gutter som er veldig frempå ved første møte er dessverre ofte playere. Det at han blir ekstra flørtete i fylla og inviterer deg over når han er full, mens han neste dag oppfører seg annerledes støtter også denne teorien. Men som noen foreslår så kan du jo prøve å invitere han med på noe edru og se hvordan han reagerer på det.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hallo, man VET når det er match. Det blir ikke sånn spill ut av det. Bare slapp helt av og glem han for en stund. Er han interessert så tar HAN kontakt. Klem

• 1 år senere...
Skrevet

Dette er lenge siden ser jeg... men hvordan gikk det? er i samme situasjon og det gjør jeg gal!!

Møter han sykt ofte ute på byen på lørdager.. og han vil liksom ikke helt snakke med meg, men jeg ser jo at han ser på meg mye osv.. han sa til ei venninne av meg at han ikke er på samme plass som meg, vet ikke om det vil si at han ikke liker meg på den måten eller om han ikke er klar? forvirrende!

sitter liksom og stirrer på chatten når han er pålogget, men han sier aldri noe og for en stund siden var vi med de på nach og han var edru, siden han kjørte... han virket veldig ukomfortabel og satt mye på mobilen.. men jah... sitter liksom og ønsker meg noe når klokka blir 00.00 liksom.. hahah!

Å føle noe sånn er sykt vondt når den andre personen bare ikke egentlig bryr seg....

Håper på svar selv om dette er sånn evigheter siden!

Gjest Gjest
Skrevet

Spør om han vil finne på noe med deg (i edru tilstand). :)

Skrevet

Spør om han vil finne på noe med deg (i edru tilstand). :)

Har hatt lyst til det lenge.. men føler at jeg har snakket nok til han... + at jeg tror at han vet at jeg har tatt hintet om du skjønner... for etter at han kysset meg, så sa han aldri noe mer (han hadde drukket da.. men han var ikke såå påvirket) og så var vi jo med de på nach når han var edru, men hørte aldri noe da heller! Mange sier han ikke er noe å samle på, men hadde jeg ikke trodd vi kunne blitt noe, så hadde jeg gitt det opp for lengst.. men det går overhodet ikke.. haha dilemma! han hadde spurt ei ann ei om å se film, men hun sa nei siden hun trodde han hadde noe på gang med ei ann igjen.. skikkelig komplisert dette her :P

takk for svar btw!

Gjest Chloè
Skrevet (endret)

Han vil bare ha sex.

Lær deg at varselslampen skal blinke når de er så fort "på" deg , med en gang.

Husker en fyr, la ann på meg hele kvelden, holdt rundt meg å blabla. Dagen etter var det en annen fest å der var han igjen, "jeg er glad i deg altså"

Så ja, du skjønner vel. Ligg unna ;)

Endret av blondina90
Skrevet

Han vil bare ha sex.

Lær deg at varselslampen skal blinke når de er så fort "på" deg , med en gang.

Husker en fyr, la ann på meg hele kvelden, holdt rundt meg å blabla. Dagen etter var det en annen fest å der var han igjen, "jeg er glad i deg altså"

Så ja, du skjønner vel. Ligg unna ;)

for noe dritt altså! men det rare er at vi snakka til langt på natt i sånn 4-5 dager, og da var det snakk om å få vite ting om hverandre liksom.. men så bare stoppet det..? merkelig... men skjønner hva du mener! gutter er overvurdert altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...