Lillah Skrevet 9. april 2012 Forfatter #81 Del Skrevet 9. april 2012 Nei, ser at du er 2 uker og 2 dager foran meg! Spennende tid vi har i møte, vil jeg tro! Har du noen andre barn da? Har du hatt noen plager så langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. april 2012 #82 Del Skrevet 9. april 2012 Nei, ser at du er 2 uker og 2 dager foran meg! Spennende tid vi har i møte, vil jeg tro! Har du noen andre barn da? Har du hatt noen plager så langt da? Det blir kjempespennende for oss to fremover nå ja Det blir det første barnet vårt, hva med dere? Er en del svimmel og småkvalm, har hatt oppkast en dag hittil og håper jeg slipper så mange flere i grunn! pluss at jeg er veeldig trøtt og hormonell, ikke langt i mellom tårer og latter for å si det mildt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 9. april 2012 Forfatter #83 Del Skrevet 9. april 2012 Det blir kjempespennende for oss to fremover nå ja Det blir det første barnet vårt, hva med dere? Er en del svimmel og småkvalm, har hatt oppkast en dag hittil og håper jeg slipper så mange flere i grunn! pluss at jeg er veeldig trøtt og hormonell, ikke langt i mellom tårer og latter for å si det mildt Ja, blir koselig! - Og litt skummelt. :gjeiper: Første vårt også Huff da, ikke noe særlig.. Kvalme/oppkast er det værste som finnes. Regnet feil i går forresten, jeg er 4 uker og 2 dager på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. april 2012 #84 Del Skrevet 9. april 2012 Ja, blir koselig! - Og litt skummelt. :gjeiper: Første vårt også Huff da, ikke noe særlig.. Kvalme/oppkast er det værste som finnes. Regnet feil i går forresten, jeg er 4 uker og 2 dager på vei En del skummelt også ja, vi vet jo ikke hva vi går i møte, men jeg er sikker på at vi klarer dette med glans Er enig med deg der, kvalme og oppkast er det verste som er, selv om jeg sier at jeg heller vil være kvalm og gravid enn ikke Da er det bare 1 uke og 2 dager mellom oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 9. april 2012 Forfatter #85 Del Skrevet 9. april 2012 En del skummelt også ja, vi vet jo ikke hva vi går i møte, men jeg er sikker på at vi klarer dette med glans Er enig med deg der, kvalme og oppkast er det verste som er, selv om jeg sier at jeg heller vil være kvalm og gravid enn ikke Da er det bare 1 uke og 2 dager mellom oss da Ja, vi får håpe på det Du sier noe der.. Ville ikke vært foruten den lille spiren i magen! Ja, det er det gitt!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 10. april 2012 #86 Del Skrevet 10. april 2012 HURRA FOR SPIREN DIN!! Gratulerer så mye Lillah! Er det ikke en fantastisk følelse? Takk for hyggelig melding! :-) Og gratulerer med din lille jente! ) Takk for gratulasjon!! Kos deg så mye i tiden som kommer. Du har masse å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #87 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) HURRA FOR SPIREN DIN!! Gratulerer så mye Lillah! Er det ikke en fantastisk følelse? Takk for gratulasjon!! Kos deg så mye i tiden som kommer. Du har masse å se frem til! Tuusen takk for det!! :) Ja, det tror jeg på, gleder meg veldig iallefall! - Litt sent svar, men er sjeldent innom denne dagboka for tiden Endret 7. mai 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 9. mai 2012 #88 Del Skrevet 9. mai 2012 :O Gratulerer!!! Dette har jeg visst ikke fått med meg!! Så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 9. mai 2012 :O Gratulerer!!! Dette har jeg visst ikke fått med meg!! Så herlig!! Tuusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå