Lillah Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #61 Del Skrevet 18. mars 2012 Status: Mens: 10. - 15. mars. Forventet EL: 24. mars. IKM: 7. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 18. mars 2012 Da var vi kommet til 18. mars, jeg er på dag 8. i syklusen min. Har planer om å starte med EL-testene igjen i morgen, da jeg fikk positiv på dag 10 forrige måned. Ellers er vi kommet til prøveperiode 6... Håper det klaffer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #63 Del Skrevet 19. mars 2012 I dag startet jeg med eggløsningstestene igjen. - Negativ (dag 9). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. mars 2012 #64 Del Skrevet 19. mars 2012 Håper det klaffer for dere snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #65 Del Skrevet 21. mars 2012 Takk! Får håpe på det :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 21. mars 2012 Dag 11 i syklusen, og fortsatt negativ EL-test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 27. mars 2012 Den 22. mars gjorde jeg visst en feil med tissepinnene, for jeg fikk ikke resultat på testen. Kom bare fram ei bok med en pil over.. Prøvde derfor på nytt på kvelden (med min siste tissepinne) og den var positiv! Så med to positive eggløsningtester - 2 mnd på rad, så trenger jeg vel iallefall ikke å bekymre meg for om jeg har eggløsning eller ei lengere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 27. mars 2012 #68 Del Skrevet 27. mars 2012 Så spennende med prøving! Slenger gjerne innom for å følge med deg Lykke til! Håper det klaffer fort nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #69 Del Skrevet 30. mars 2012 Takk for hyggelig melding! :-) Og gratulerer med din lille jente! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. mars 2012 #70 Del Skrevet 30. mars 2012 Greit å vite at man har EL da, man blir jo litt paranoid over at noe kanskje ikke fungere som det skal... Sånn er i allefall jeg :gjeiper: Blir spennende å se frem til IKM nå da, når er det du forventer mensen ? Ønsker deg en god helg og påske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 1. april 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 1. april 2012 Greit å vite at man har EL da, man blir jo litt paranoid over at noe kanskje ikke fungere som det skal... Sånn er i allefall jeg :gjeiper: Blir spennende å se frem til IKM nå da, når er det du forventer mensen ? Ønsker deg en god helg og påske Hehe, ja, man blir det. Men godt å vite at jeg har hatt det begge månedene jeg har brukt EL- tester! Venter mensen den 7. april, så 5/6 dager igjen ennå. Har kjøpt meg massevis av tester på Ebay, så starter vel med graviditetstestene om et par dager Spennende! Takk for det. God påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. april 2012 #72 Del Skrevet 2. april 2012 Hehe, ja, man blir det. Men godt å vite at jeg har hatt det begge månedene jeg har brukt EL- tester! Venter mensen den 7. april, så 5/6 dager igjen ennå. Har kjøpt meg massevis av tester på Ebay, så starter vel med graviditetstestene om et par dager Spennende! Takk for det. God påske til deg også Da blir det kjempespennende å følge med her i dagene fremover Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. april 2012 #73 Del Skrevet 2. april 2012 Spennende!! EL er veldig greit å ha! Sender du litt over til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 3. april 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 3. april 2012 Hehe, ja, ikke dumt det! :-) *Sender over EL-støv til Adeline*Jouvin* - Men resten av jobben må du gjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 3. april 2012 Forfatter #75 Del Skrevet 3. april 2012 Tok graviditetstest i morges.. Trodde det var 2 dager til IKM, men etter å ha skjekka kaldenderen, så ser jeg at det ikke er før om 4 dager.. *Utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 6. april 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 6. april 2012 Da var jeg kommet til dagen før IKM.. Ingen tegn til at TR er på vei, men har tatt graviditetstester flere morgen'er på rad nå, og alle har vært negative... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 8. april 2012 Forfatter #77 Del Skrevet 8. april 2012 Tok denne testen tidligere i dag - med en svak rosa strek. Tok så Clearblue digital for 1 time siden, den visste GRAVID 1 - 2 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. april 2012 #78 Del Skrevet 8. april 2012 Gratulerer så masse Lillah! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 8. april 2012 Forfatter #79 Del Skrevet 8. april 2012 Tuusen takk! :) Gratulerer med gull i magen til deg ogaå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. april 2012 #80 Del Skrevet 8. april 2012 Takk Er vel egentlig ikke så langt fra hverandre i løypa vi Masse lykke til fremover, håper du slipper de verste plagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå