Gå til innhold

Lillah's Prøvedagbok! :-)

Lillah

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå! :)

Nå er det bare 8 dager igjen til jul, og jeg gleder meg som bare det. Huset er allerede pyntet, og juletre skal vi kjøpe over helga. Litt tidlig ennå det, synes jeg. ;)

Ellers er det vel 4-5 dager til IKM. Jeg har ingen symptomer. Puppene mine har vokst litt, samboeren min kommenterte det også istad. :gjeiper: Men hender de vokser litt før TR melder sin ankomst!

Så man får vel bare vente å se.. :)

Ønsker alle en flott adventstid! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

:0 8 dager til jul!!!!!!????! Herre... Tiden går fort :sjenert:

Her ser det ikke ut, egentlig. Kjære holder på med siste eksamen og sprer ark, permer og alt mulig rundt seg, jeg har jobbet en del og ingen av oss har egentlig gjort så mye husarbeid. Men i morgen er det siste eksamen! Så da setter vi i gang med både vask og rydd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom forresten TR på besøk - 3 dager før tiden.

Bedre at den kommer før tiden i det minste, så jeg slipper nervepirrende dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nytt år - Nye muligheter.. Så siden jeg ikke ble gravid i fjor, håper jeg at lykken er med oss i år ;)

Er kommet til PP4 nå :) Og om et par dager er det EL!!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da har jeg vært på Ebay å handlet meg Clearblue eggløsningtest, fra denne selgeren, som jeg fikk anbefalt på en annen tråd her på KG :)

I tillegg kjøpte jeg noen graviditetstester. :) Er så lei av å betale 180 kr pr. test når jeg kjøper de på apoteket.. Var et ukjent merke, men ligna på de samme som de selger på billig-tester osv.. :)

Ellers venter jeg TR på lørdag.. Håpet om at hun ikke skal komme, er der stadig, men ting tar tid - eller så er det bare jeg som er en smule utålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg kjøpte jeg noen graviditetstester. :) Er så lei av å betale 180 kr pr. test når jeg kjøper de på apoteket.. Var et ukjent merke, men ligna på de samme som de selger på billig-tester osv.. :)

Jeg har bestilt billige tester på Ebay, merket var Wondfo tror jeg. De har gitt meg riktig svar, uansett om det har vært positiv eller negativ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt billige tester på Ebay, merket var Wondfo tror jeg. De har gitt meg riktig svar, uansett om det har vært positiv eller negativ. :)

Okei, får prøve å bestille det merket jeg også da. Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en selger på Ebay, som selger 2 stk Clearblue Digital graviditetstester med ukeindikator, for kun 8.50 GMP inkl. frakt. :) (Det tilsvarer 80 kr!)

Var en top rated selger, så vil tro det er ekte vare de selger.

LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet til IKM. - Og TR har ennå ikke dukket opp ;) Derfor krysser jeg fingrene for at hun heller ikke gjør det, selv om jeg har hatt mensmurringer både i dag og i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet med hodepine.. - Og fortsatte med mensensmerter, noe som resulterte i at TR kom på besøk!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag tok jeg min første EL- test, og den var negativ, men er bare kommet til dag. 10 i syklusen ennå. Blir spennende å se om jeg faktisk har eggløsning.

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status:

Mens: 13. - 20. februar.

Forventet EL: 27.02

IKM: 12.03

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg en ":)" på eggløsningstesten, noe betyr at jeg har EL nå! :-) Jeg har lenge fryktet at jeg kanskje ikke har eggløsning, men det tok jo 2 dager med testing for å finne ut at jeg hadde det! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en snikleser som er innom!

Moro med 2 dager og positivt resultat på EL-testing :) Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne følge med her om det er greit :)?

Har startet prøvinga selv, men er bare i pp1 enda. Spennende å følge noen som er i samme situasjon som en selv ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...