Lillah Skrevet 20. november 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 20. november 2011 Og derfor er det nå 3 dag på overtid!! - Noe som er heeelt greit, så lenge mensen ikke kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 20. november 2011 #22 Del Skrevet 20. november 2011 Æææææ! Så spennende!! Pleier du å gå litt over tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 20. november 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 20. november 2011 Det kan skje at jeg får mensen et par dager før eller et par dager etter, men det er sjeldent! Bruker å ligge på 28 dager! Men tenker så innmari mye på dette nå, så ikke umulig at mensen blir skiplet på grunn av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 20. november 2011 #24 Del Skrevet 20. november 2011 Det er noe av det verste jeg vet! Hehe! Kan ikke telle på èn hånd hvor mange ganger jeg har vært sein pga hodet mitt synes det er morsomt å lure resten av kroppen:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. november 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 21. november 2011 Uff ja, det er utrolig irriterende! Best at den kommer når den skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirie Skrevet 21. november 2011 #26 Del Skrevet 21. november 2011 hei! Bare innom og sprer litt *babystøv* og ønsker deg lykke til! Selv ble jeg ikke gravid i pp1, men på første side i prøverboka mi Det kan gå fortere enn man tror! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. november 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 21. november 2011 Tuuusen takk for det!! :) Og gratulerer med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. november 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 22. november 2011 5 dag på overtid i dag, så tok en test - som visste negativ. Irriterende at mensen ikke bare kan komme, så blir jeg ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 22. november 2011 #29 Del Skrevet 22. november 2011 Neeei! Søren, så irriterende! Hehe! Kjenner til følelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. november 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 22. november 2011 5 timer siden jeg tok testen.. En halvtime etterpå kom mensensmertene, og nå har mensen kommet. Hodet mitt tuller bare med meg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 22. november 2011 #31 Del Skrevet 22. november 2011 Deeet kan du se ja.. The mind can be cruel sometimes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 22. november 2011 #32 Del Skrevet 22. november 2011 Deeet kan du se ja.. The mind can be cruel sometimes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. november 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, det er så sant som det kan få blitt! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. november 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 22. november 2011 Verdens beste samboer kom hjem med roser og kinder-kalender til meg istad :) *Go'ingen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 26. november 2011 #35 Del Skrevet 26. november 2011 Åååh Heldige du!!! Vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 30. november 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 30. november 2011 Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men lite nytt :-) Tante Rød var her til i forigårs.. Så nå er det vel bare å vente på EL Tenke å kjøpe meg test, men har rett og slett glemt det.. Så får gjøre det neste måned istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 1. desember 2011 #37 Del Skrevet 1. desember 2011 Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 1. desember 2011 Du sier noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 1. desember 2011 Status: Er nå snart inne i prøveperiode 2. Mens: 22 - 28.11 Forventet EL: 6.12 IKM: 20.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 10. desember 2011 Da var vi kommet til 11. desember, noe som betyr at det bare er 2 uker igjen til jul. Gleeeder meg! Har såvidt begynt med julegavene, så har endel igjen ennå. Værst å finne på hva jeg skal gi til min kjære samboer som ikke ønsker seg noe! :/ Ellers er det også 9 dager igjen til IKM... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå