Gå til innhold

Lillah's Prøvedagbok! :-)

Lillah

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har samboeren min og jeg bestemt oss for å bli prøvere!

Det var faktisk han som spurte brakte det på banen. :rodmer:

Spennende å se hva som skjer framover, både skummelt og spennende på en og samme tid! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Status:

Mens: 20 - 25. oktober.

Forventet EL: 3 november.

IKM: 17 november.

Tante Rød bruker å være regelmessig, og har en syklus på 28 dager.

Har ikke kjøpt meg EL-tester ennå, men lurer litt på om jeg skal gjøre det. En ting er jo at mensen er regelmessig, men man vet jo aldri helt nøyaktig når eller om man har EL.. Puppene vokser litt og blir ømme rundt 2 uker etter forrige mens, samt at jeg bruker å få hodepine. Det er vel ofte tegn på EL :)

Gjelder bare å bedrive tiden sin med litt :sengekos: i dagene framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Da har vi kommet til november! Og i dag har jeg mensmurring på venstre side, kvisene propper fram og jeg har svettet en hel del de siste dagene. Kanskje det er EL som er på vei? :) Eller overgangsalderen... mtp. på svettinga! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare til å sette seg ned å vente på at mensen ikke skal komme! :) Tror jeg hadde EL enten på onsdag eller i går. Hadde svaaake mensmurringer begge dagene, men det er over nå. Så håper og tror at det var EL.

Etter :sengekos: fleipte samboer at jeg kunne ligge å sove på hodet, så ikke alt svømte ut igjen. Det hadde sikkert blitt ei god natts søvn. :fnise:

God helg folkens!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gah.. I dag har jeg hatt svake mensmurringer og vondt i venstre halvdel av ryggen... Så da spørs det om TR begynner å gjøre seg klar. Fortsatt halvannen uke igjen, så litt tidlig, men men..

Men det er jo bare PP1, så det er jo ikke noe krise. :) Får bare håpe det klaffer innen noen måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi kommet til 14. november, det vil si at det kun er 3 dager til Tante Rød normalt sett vil melde sin ankomst.

Regner med hun kommer, meeen jeg har den der "Johannes- sansen", eller hva det heter... At jeg får ei rar lukt i nesa noen dager før TR bruker å komme.. Det har jeg ikke fått ennå! Så det er jo lov å håpe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg en graviditetstest, bare for å ha tatt den. :gjeiper: Og den var som ventet negativ!

Men allikevel satt jeg i senga i skjalv og kaldsvettet litt mens jeg ventet på resultatet. :fnise:

Det er jo fortsatt 2 dager til jeg venter mensen, men det stod på pakningsvedlegget at resultatet ville stemme i 97 % av tilfellene ved testing nå. Så da får jeg stole på resultatet, og vente på mensen.. :) Og neste prøveperiode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var dagen her.. 17 november, dagen TR normalt sett skal komme på besøk. Ingen tegn til at mensen er på vei ennå... Nå er vel dagen fortsatt bare ung, men men.. Det er jo alltids lov å håpe at den ikke kommer, til tross for negativ test (for 2 dager siden). Kanskje jeg testet for tidlig, og HCG nivået ikke var høyt nok..? Ja ja.. Love å drømme! :gjeiper:

Skal vel godt gjøres med min flaks å klaffe på første forsøk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Da var dagen her.. 17 november, dagen TR normalt sett skal komme på besøk. Ingen tegn til at mensen er på vei ennå... Nå er vel dagen fortsatt bare ung, men men.. Det er jo alltids lov å håpe at den ikke kommer, til tross for negativ test (for 2 dager siden). Kanskje jeg testet for tidlig, og HCG nivået ikke var høyt nok..? Ja ja.. Love å drømme! :gjeiper:

Skal vel godt gjøres med min flaks å klaffe på første forsøk..!

Ooo! Spennende da! Hehe, er jo lov til å håpe på det beste :)

Samboeren min er sikker på at jeg er gravid allerede... Selvom jeg sa: kjære... Jeg har jo ikke hatt eggløsning enda..

Hehe. Mannfolk...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg en dag på overtid med TR, da hun egentlig skulle ha kommet i går!

Angrer på at jeg ikke ventet med å ta graviditetstesten til i går eller dag. - Det er jo ikke værre enn å dra å kjøpe en ny, men jeg synes det er flaut :fnise: - Og den jeg tok var en jeg hadde liggende.. :)

Får vente til over helga, og dersom mensen ikke er kommet til da, får jeg sende gubben på apoteket - det har jeg gjort før! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, da var jeg dag 2 på overtid, men dessverre kjennes det ut som mensen er på vei.. Hatt endel mensmurringer i dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Wee, da var jeg dag 2 på overtid, men dessverre kjennes det ut som mensen er på vei.. Hatt endel mensmurringer i dag! :(

Ooo:) får krysse fingrene på at den ikke kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaaa, får håpe det! :)

Helt rart denne måneden her, trodde først at mensen skulle komme tidlig, for lenge siden mensmurringene kom, så kom den ikke.. Så fikk jeg det igjen i går, og tenkte at "nå kommer vel mensen".. Men ingenting har skjedd ennå, og murringene er borte! Så da er det bare å holde håpet oppe litt lengere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...