annafml Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 For to uker siden tok jeg etterveksten, den lyseste bleikingen på markedet. Nå først har håret mitt begynt å falle av, i sted mistet jeg faktisk OVER halve håret!! Har prøvd hårkur, tre forskjellige shampooer/balsamer og olje. Er det noe annet som kan gjøres eller må jeg bare farge det brunt? Dette er grusomt, er forresten bare 16 så det har stor kosmetisk betydning.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Ikke gjør noe mer selv, du må oppsøke en frisør før det blir verre
annafml Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2011 Har du bleka det mange ganger? Ja, dessverre over sju ganger på to år. Frisør neste ja kanskje, men har aldri tid..
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Ta deg tid, hvis dette er kosmetisk viktig, så må du stikke til frisøren. Tenk om det faller fullstendig av?
annafml Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2011 Ta deg tid, hvis dette er kosmetisk viktig, så må du stikke til frisøren. Tenk om det faller fullstendig av? Det er sant, er vel eneste løsningen. Skummelt dette må jeg si, haha.. Heldigvis finnes det også extensions, men har såkalt "bomullshår" en helt annen tekstur enn extensions. Jaja, takk for hjelpen da
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 La håret ditt være!!! Ikke blek det mer, hverken hos frisør eller hjemme.
Gjest Regza Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Mener du at du har bleket alt håret mer enn 7 ganger eller bare etterveksten?
Fanta Exotic Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Noen hårtyper er skjære, og sliter veldig på bleking. Bleking 7 ganger på ett år er vel ikke smart uansett hvor sterkt hår man har. Og siden du har såkalt bomullshår bør du være enda mer forsiktig..
PonniPetra Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Slenger meg på her, har du bleket det samme partiet med hår mer enn en gang? Bleking over bleking? Absolutt ikke lurt, håret ditt ( eller noen andres) vil ikke tåle den behandlingen og derfor brekker det. Anbefaler sterkt en tur til en flink frisør, og du må nok dessverre forberede deg på å miste endel lengde... Endret 31. oktober 2011 av PonniPetra
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Hei, sjekk ut Aphogee! google den. kan kjøpes gjennon amazon.uk.co tror jeg. Kjøpte fra usa selv selv, men så oppdaget at det gikk an å kjøpe gjennom storbritania, lavere shippingavgifter da. Denne limer hårstrået sammen og stopper knekkingen, men ekkel å ha med å gjøre-klissete og renner, men verdt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå