AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #61 Del Skrevet 31. oktober 2011 Som muslim selv ser jeg ikke noe problem i å si at vi tilber samme Gud. Det vi muslimer ikke er enige i, er statusen Jesus(fvmh) får, altså at Jesus var Gud i menneskesikkelse. I islam er Jesus(fvmh) en høyt respektert, og en av de største profetene. Jeg kan ikke være muslim hvis jeg ikke tror på han, men noe mer enn en unik og god profet er han da altså ikke (for muslimer) (Skriver dette i parentes for ikke å ødelegge diskusjonen deres. Hva betyr (fvmh) og hvorfor skriver du dette etter Jesus?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronjja Skrevet 31. oktober 2011 #62 Del Skrevet 31. oktober 2011 (Skriver dette i parentes for ikke å ødelegge diskusjonen deres. Hva betyr (fvmh) og hvorfor skriver du dette etter Jesus?) Det betyr "fred være med han". Jesus er jo en profet i Islam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 31. oktober 2011 #63 Del Skrevet 31. oktober 2011 ts her. Dere svarer jo ikke på spørsmålet. Kristne menn går ikke kledd i kjortler og sandaler heller, selv om Jesus angivelig gjorde det. Så lenge kristendommen ikke har noe påbud om at kvinner skal kle seg som Maria er det jo ikke så rart at dette ikke har blitt en uniform for kristne. Kristendommen er en religion der man først og fremst har lagt vekt på kjernebudskapet, mens formen og de kulturelle uttrykkene varierer ganske kraftig fra sted til sted og kultur til kultur. Som det kom frem i tråden er det jo heller ikke slik at muslimske kvinner som en hovedregel bruker hijab. Noen gjør det, men dette er en trend som har bredt om seg i de senere år, og det finnes land med hovedsaklig muslimsk befolkning der man knapt vil se en hijab. Så det er ikke slik som man kanskje kan få inntrykk av ved å se uniformerte muslimske kvinner her hjemme at muslimske kvinner alltid dekker til håret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #64 Del Skrevet 31. oktober 2011 HERREJESUS! jeg tror ikke at dine venner bodde i områdene jeg bodde i. Jeg bodde i sterkt relgiøst påvirket område. Når jeg gikk forbi ropte de hore etter meg fordi jeg var kristen, jeg ble mobbet på skolen, jeg ble truet av mine medelever, kirken jeg gikk i ble det gjort hærværk på vær uke. Vi har det vondt og dine norske venner med sine penger og sine norske pass hadde det nok litt bedre enn vi som bodde der fast. Det er synd at du har opplevd det der.Jeg har sagt det så mange ganger nå, mine venner var ikke turister som bare gikk rundt med guide og fikk se de fine områdene, de var overalt, møtte hvemsomhelst og snakker flytende arabisk. Ingen av dem er muslimer. De var i sterkt religiøse områder. For siste gang, de bodde der i 5 år. Skal jeg gå i detalj om hvor dritt det er å være muslim i Norge? Vet du hvordan Norge hadde virket hvis jeg hadde forklart det her i detalj, og sagt at sånn har alle familiene vi kjenner det? Betyr det at det er umulig at muslimer kan ha det bra her? Nei. Betyr det at jeg skal klikke helt hvis en prøver å fortelle meg at de faktisk har hatt det fint i Norge som muslim? Nei. Kristne kan ha det dritt i Syria, muslimer kan ha det dritt i Norge. Det er like grusomt for den som opplever det. Tror du det er noe bedre å bli banket opp i Norge fordi du er muslim, enn å bli banket opp i Syria fordi du er kristen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #65 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er synd at du har opplevd det der.Jeg har sagt det så mange ganger nå, mine venner var ikke turister som bare gikk rundt med guide og fikk se de fine områdene, de var overalt, møtte hvemsomhelst og snakker flytende arabisk. Ingen av dem er muslimer. De var i sterkt religiøse områder. For siste gang, de bodde der i 5 år. Skal jeg gå i detalj om hvor dritt det er å være muslim i Norge? Vet du hvordan Norge hadde virket hvis jeg hadde forklart det her i detalj, og sagt at sånn har alle familiene vi kjenner det? Betyr det at det er umulig at muslimer kan ha det bra her? Nei. Betyr det at jeg skal klikke helt hvis en prøver å fortelle meg at de faktisk har hatt det fint i Norge som muslim? Nei. Kristne kan ha det dritt i Syria, muslimer kan ha det dritt i Norge. Det er like grusomt for den som opplever det. Tror du det er noe bedre å bli banket opp i Norge fordi du er muslim, enn å bli banket opp i Syria fordi du er kristen? Hva med denne da: Banket opp i Norge, et kristen land, fordi du er kristen. Muslimer tar seg virkelig til rette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #66 Del Skrevet 31. oktober 2011 Samme Gud - forskjellig veiledning Jødene bruker Mosebøkene ++ (Toraen) Muslimene bruker Koranen Kristne bruker Bibelen Sjekk selv og finn ut hva som passer for deg Toraen, Evangeliene og Quranen er alle hellige bøker i Islam, jeg kan ikke være muslim hvis jeg ikke annerkjenner disse som hellige bøker fra Gud. Problemet muslimene har med Bibelen, er at den har blitt forandret på opp gjennom tiden, så man kan ikke vite helt sikkert hva som er originalt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #67 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva med denne da: Banket opp i Norge, et kristen land, fordi du er kristen. Muslimer tar seg virkelig til rette. Har noen i Norge blitt banket opp rent fordi de er kristne? av en muslim? da holder det ikke med at han heter abdul. Mange som har, hva dere anser som muslimske navn, er kristne eller ikke religiøse i det hele tatt. "Muslimer tar seg virkelig til rette" Du er bare imot muslimer uansett hva... For deg er det formye bare en som ligner på en muslim dukker opp på t-banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #68 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har noen i Norge blitt banket opp rent fordi de er kristne? av en muslim? da holder det ikke med at han heter abdul. Mange som har, hva dere anser som muslimske navn, er kristne eller ikke religiøse i det hele tatt. "Muslimer tar seg virkelig til rette" Du er bare imot muslimer uansett hva... For deg er det formye bare en som ligner på en muslim dukker opp på t-banen. Ja, jeg ble det. Ble revet av kors-kjedet mitt og gjort narr av, dyttet og slått. Ydmykende. Annet enn det har jeg forsvart jødedommen overfor en muslim, endte opp med å bli jaktet på på skolen av en gjeng. De fant meg ikke da men. Jeg er imot enkelte muslimer. Med grunn! Og jeg er imot Islam. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #69 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har noen i Norge blitt banket opp rent fordi de er kristne? av en muslim? Ja. Jeg har blitt banket opp av en muslimsk gjeng fordi jeg er kristen og tror på Jesus. Jeg gikk med et sølvkors og fikk spørsmål om jeg trodde på Gud. De stod ikke så langt unna en kirke. Jeg kom tidlig ut fra den (måtte gå før skulle rekke en buss). De fulgte etter meg og før jeg visste ordet av det lå jeg på bakken. Fikk ropt på hjelp men da var jeg allerede sparka og slått i ansikt og magen. De nøyde seg med å rope etter meg at muslimene skulle avlegge alle kristne og jøder. Syke folk spør du meg. Nei, jeg er ikke rasist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 31. oktober 2011 #70 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er synd at du har opplevd det der.Jeg har sagt det så mange ganger nå, mine venner var ikke turister som bare gikk rundt med guide og fikk se de fine områdene, de var overalt, møtte hvemsomhelst og snakker flytende arabisk. Ingen av dem er muslimer. De var i sterkt religiøse områder. For siste gang, de bodde der i 5 år. Skal jeg gå i detalj om hvor dritt det er å være muslim i Norge? Vet du hvordan Norge hadde virket hvis jeg hadde forklart det her i detalj, og sagt at sånn har alle familiene vi kjenner det? Betyr det at det er umulig at muslimer kan ha det bra her? Nei. Betyr det at jeg skal klikke helt hvis en prøver å fortelle meg at de faktisk har hatt det fint i Norge som muslim? Nei. Kristne kan ha det dritt i Syria, muslimer kan ha det dritt i Norge. Det er like grusomt for den som opplever det. Tror du det er noe bedre å bli banket opp i Norge fordi du er muslim, enn å bli banket opp i Syria fordi du er kristen? Ja det er bedre å bli banket opp i norge, for muslimer kom her frivillig og får beskyttelse, jeg måtte flykte gjennom ørkenen med min mor og tre søstre mens min far ble henrettet. Vi måtte dra til Syria fordi vi kunne ikke dra noe annet sted de som er i Norge bor i et bedre samfunn. Så ja ikke si noe om disse tingene for dine venner som bodde der i fem år har ikke bodd der lenge nok og har ikke vært fattige i slike land så de vet ingenting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #71 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, jeg ble det. Ble revet av kors-kjedet mitt og gjort narr av, dyttet og slått. Ydmykende. Annet enn det har jeg forsvart jødedommen overfor en muslim, endte opp med å bli jaktet på på skolen av en gjeng. De fant meg ikke da men. Jeg er imot enkelte muslimer. Med grunn! Og jeg er imot Islam. Hva pubertale drittunger som leker 50-cent driver med er noe jeg nesten ikke gidder og kommentere en gang. De er stakkarslige, og det sier seg selv at det de gjorde er galt. En muslim, altså en som følger islam, gjør ikke sånn. Ferdig. Nei du har ikke noe imot enkelte muslimer, du har noe imot muslimer sjenerelt. Når du snakker som du gjør om muslimer til meg som er muslim, så gjør du det for å være nedlatende. Og jeg har aldri gjort deg noe:) Så ikke rett hatet mot meg, rett det mot idiotene som gjør noe galt. Jeg nekter og ta imot dritt for noe noen andre har gjort som jeg ikke en gang har peiling på hvem er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #72 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja det er bedre å bli banket opp i norge, for muslimer kom her frivillig og får beskyttelse, jeg måtte flykte gjennom ørkenen med min mor og tre søstre mens min far ble henrettet. Vi måtte dra til Syria fordi vi kunne ikke dra noe annet sted de som er i Norge bor i et bedre samfunn. Så ja ikke si noe om disse tingene for dine venner som bodde der i fem år har ikke bodd der lenge nok og har ikke vært fattige i slike land så de vet ingenting. Sier jo noe om deg da når du synes det er greit å bli banka i norge bare fordi man er muslim. Ikke alle muslimer er asylsøkere. Våkn opp. De fleste blir født her og guess what?! mange konverterer :o Hvis du tror det hjelper deg å være sånn ovenfor muslimer som aldri har gjort noen noe som helst og som er gode mennesker, så må du seriøst revurdere visse ting i ivet ditt. Jeg unner deg alt godt selvom du er dømmende og nedlatende ovenfor meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kilikia Skrevet 31. oktober 2011 #73 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sier jo noe om deg da når du synes det er greit å bli banka i norge bare fordi man er muslim. Ikke alle muslimer er asylsøkere. Våkn opp. De fleste blir født her og guess what?! mange konverterer :o Hvis du tror det hjelper deg å være sånn ovenfor muslimer som aldri har gjort noen noe som helst og som er gode mennesker, så må du seriøst revurdere visse ting i ivet ditt. Jeg unner deg alt godt selvom du er dømmende og nedlatende ovenfor meg:) jeg har rett til mine meninger og du til dine, og min mening er at jeg misliker islam sterkt og at jeg ikke har interesse av å bli kjente med muslimer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #74 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja. Jeg har blitt banket opp av en muslimsk gjeng fordi jeg er kristen og tror på Jesus. Jeg gikk med et sølvkors og fikk spørsmål om jeg trodde på Gud. De stod ikke så langt unna en kirke. Jeg kom tidlig ut fra den (måtte gå før skulle rekke en buss). De fulgte etter meg og før jeg visste ordet av det lå jeg på bakken. Fikk ropt på hjelp men da var jeg allerede sparka og slått i ansikt og magen. De nøyde seg med å rope etter meg at muslimene skulle avlegge alle kristne og jøder. Syke folk spør du meg. Nei, jeg er ikke rasist. Du kom med en annen historie istad:) Selvom du er anonym skjønner man veldig enkelt at samme person poster et innlegg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #75 Del Skrevet 31. oktober 2011 jeg har rett til mine meninger og du til dine, og min mening er at jeg misliker islam sterkt og at jeg ikke har interesse av å bli kjente med muslimer. Gjør som du vil, men ikke forvent å bli respekter når du har så nedlatende holdninger ovenfor folk som aldri har gjort deg no:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #76 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du kom med en annen historie istad:) Selvom du er anonym skjønner man veldig enkelt at samme person poster et innlegg:) Vi er to forskjellige personer.. Flere brukere som har lært å huke av AnonymBruker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #77 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vi er to forskjellige personer.. Flere brukere som har lært å huke av AnonymBruker Åja så dere har klart å skrive akkurat like mange innlegg og ble medlem akkurat den samme dagen og har begge svart at kjønn ikke er viktig? interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 31. oktober 2011 #78 Del Skrevet 31. oktober 2011 Les underteksten i AB sine postar, chiqita08. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiqita08 Skrevet 31. oktober 2011 #79 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Les underteksten i AB sine postar, chiqita08. Og? det der står det helt klart under en hver person som poster anonymt. Synes bare det var veldig merkelig at begge to hadde skrevet akkurat like mange innlegg og det var et tall det ikke akkurat er lett å få til ved en tilfeldighet. Når da neste innlegg ble postet forandret antallet poster seg på begge. I tillegg ble de medlemmer akkurat samme dag og har begge valgt at kjønn ikke er relevant. Ganske åpenbart at det er samme person da Endret 31. oktober 2011 av chiqita08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 31. oktober 2011 #80 Del Skrevet 31. oktober 2011 Anonym Bruker er eit valg du kan gjere når du postar eit innlegg. Kven som helst som er registrert som brukar har denne muligheita, knappen som gir deg dette valget ligg rett over Post-knappen. AB er dermed kven som helst, ikkje same person kvar gong. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå