Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stor fan av billige og enkle løsninger, så dette så forlokkende ut for meg.

Noen som har prøvd?

I artikkelen står det at man ikke må bruke produktet for ofte. Hva er "for ofte"?

Finnes det noe like effektivt for ansiktet? Ikke at jeg har lyst å flasse av i hele fjeset altså! :fnise: Men jeg tenkte på noe som er effektivt for å fjerne død hud. Jeg bruker exuviance peeling nå og synes ikke den passer så godt for min hud. Jeg har alltid flassete hud etter vask/peeling. Og jeg har verken tid, ork eller interesse nok for hudpleie til å sette meg inn i dette faget og bruke ørten forskjellige remedier over lang tid for å få bukt med problemet.

Enkle og billige løsninger? Ja takk! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk, dette vil jeg ikke...

Jeg lager en bøtte med varmt vann, og grønnsåpe. Det blir som fotbad. Jeg har vanlig fotskurer til føttene. Og skurer etter ca 15 minutter.

Klipper neiler og smører de inn i Niveakrem, tykk hvit. Over dette trer jeg en sokk. Type disse som bare går til ankelen. Jeg sover med disse hele natten. Fuktig og mykt.

Underverker. På bare 15 minutter.

Skrevet

Det finnes allerede en tråd om dette. Bruk søkefunksjonen!

Skrevet

Det finnes allerede en tråd om dette. Bruk søkefunksjonen!

For det første fungerer søkefunksjonen på KG elendig. For det andre så søker man da ikke opp andre tråder hver gang man skal skrive en ny selv. For min del synes jeg det er nok at man sjekker at det ikke ligger en tråd om samme tema på førstesiden når man poster en tråd. KG hadde blitt et dødt forum om det aldri ble opprettet nye tråder med tema som har blitt diskutert før.

• Liker 7
Skrevet

Men kjære deg da... Det er ikke alle som ønsker å dra fram gamle tråder. Dessuten svarer ikke den tråden på det det spørres om i denne tråden.

Hvorfor ikke gå og leke politi et annet sted?

• Liker 2
Skrevet

Nei takk, dette vil jeg ikke...

Jeg lager en bøtte med varmt vann, og grønnsåpe. Det blir som fotbad. Jeg har vanlig fotskurer til føttene. Og skurer etter ca 15 minutter.

Klipper neiler og smører de inn i Niveakrem, tykk hvit. Over dette trer jeg en sokk. Type disse som bare går til ankelen. Jeg sover med disse hele natten. Fuktig og mykt.

Underverker. På bare 15 minutter.

Hadde det bare vært så enkelt for oss alle... Noen trenger nok langt kraftigere skyts enn det du beskriver. Så ja, jeg har så absolutt tenkt å prøve dette.

• Liker 2
Gjest Ruccola
Skrevet

har prøvd den ja :)

Virker greit,men har du veldig hard hud tar den det ikke. og pass på å ha god tid frem til du skal noe med bare føtter, med meg varte flassingen i halvannen til to uker.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg har vært og kjøpt i dag etter at jeg leste om den i går. Skal teste den ut i morgen, så da kommer det et referat her snart :)

Glemte å legge til at jeg bruker MD sin peel i ansiktet, og får veldig fin og myk hud av den.

Endret av Badabing
Skrevet

jeg også kjøpte i dag, skal prøve nå om 15 minutter etter siste brett med bakst er ferdig i ovnen :)

Skrevet

Du er klar over at du må ha de på i to timer? ^^

• Liker 1
Skrevet

Hei :)

Jeg prøvde dette produktet for 9 dager siden. Det tok 6 dager før huden begynte å flasse skikkelig.

Begynte så smått etter 4 dager. Ennå er det litt igjen.

Etter dusj, tørker jeg føttene med håndkle, og da forsvinner mye død hud. Deretter smører jeg føttene med en hudolje eller fet fotkrem.

Nå hadde jeg nok ikke det "verste" utgangspunktet, men jeg ser betydelig forskjell. De blir veldig myke også.

Anbefales :)

Skrevet

Du er klar over at du må ha de på i to timer? ^^

skrev heller ikke at jeg skulle ha de på i 15 minutter, men OM 15 minutter.

Gjest Spinell
Skrevet

Som jeg skrev i den forrige tråden er jeg ikke 100% fornøyd med produktet. Jeg hadde ganske mye hard hud på forhånd, og i slike tilfeller kan man like gjerne koste på seg en time hos fotpleier, for da er ikke én Babyfootbehandling er tilstrekkelig. For føtter som ikke skriker etter behandling kan sikkert Babyfoot være en grei løsning.

Grønnsåpebad er i følge den fotterapeuten jeg har brukt fy-fy :nei: . Den tørker bare ut huden slik at man får mer problemer med tørr og hard hud. Hun anbefalte ganske enkelt fotbad med en liten dæsj mild "vanlig" hudvennlig såpe.

• Liker 3
Skrevet

*følge med*

Tok på baby foot på onsdag, så det blir spennende å se om det skjer noe. Jeg kunne sikkert vunnet en konkurranse i "før-bilder" for produktet :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde det bare vært så enkelt for oss alle... Noen trenger nok langt kraftigere skyts enn det du beskriver. Så ja, jeg har så absolutt tenkt å prøve dette.

Og nå har jeg altså prøvd Baby Foot. I dag har det gått 13 dager og det har ikke skjedd noe som helst. Enten reagerer jeg usedvanlig treigt, eller så virker det ikke på meg.

Skrevet

Jeg har prøvd det en gang før, men begynte bra å flasse litt. Har tenkt å prøve en gang til. Tror problemet var at "sokkene" var alt for store til meg. Neste gang skal jeg ta sokker eller noe utpå.

Skrevet

Jeg har prøvd det, og det fungerer som bare det!! Beste og raskeste løsningene jeg har prøvd!!:) Har slitt veldig med sprukne heler og tørre føtter, men aldri etter jeg har tatt denne.. det er vel 1 år siden ca nå:)

Hvis du vil ha en god peeling til ansiktete, så anbefaler jeg walnut scrub fra Ole Henriksen. Huden blir som babyhud<3 Beste peelingen jeg har prøvd.

Hilsen Hupleier

Skrevet

Faen heller, hvor er advarselen om jævlige fotbilder???

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg prøvd den, og det virker faktisk! Det gikk 3-4 dager før det begynte å flasse, så jeg trodde først at det ikke hadde funket. Hadde på meg litt trange, vanlige sokker utenpå de posene. Hadde egentlig ikke særlig tro på det, for jeg er tverrplattfot og har derfor alltid litt hard hud. Men etter mitt syn fikk jeg bedre resultat enn hva jeg gjør hos fotpleier. Skal pøse på med fukt etter at jeg har flasset ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...