AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Har ikke kunnet unngå å legge merke til den uvanen folk har fått med å "sjekke inn" over alt hvor de befinner seg. Om det så er på kiosken eller i sofaen. Men dette er jo noe de gjør frivillig. Nå i det siste har jeg lagt merke til at det også står hvor folk har oppdatert statusen fra. Eks Jens Olsen skrev blablabla, for fem minutter siden nær Grünerløkka. Er dette også noe de velger aktivt å ta med, eller må man sperre for det? Jeg har absolutt ikke noe ønske om at folk skal vite nøyaktig hvor jeg befinner meg til enhver tid. Her om dagen var jeg på en tilstelning. Før jeg reiste hjemmefra var jeg innom facebook og så at et par venner "is at restaurant xx". Da jeg så kom til restauranten var jeg innom fb igjen fra mobilen, og da sto det plutselig at mine venner "is here". Synes Zuckerberg følger litt for nøye med på ting jeg...
Gjest Consensio Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Det er noe folk selv velger å bruke eller ikke.
Cata Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jepp, frivillig -jeg er nesten aldri noe sted, jeg.
chikako Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg klarte å godkjenne det uten å være klar over det, og blir takknemlig om noen vet hvordan man kan tilbakestille den funksjonen!
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Finnes sikkert under innstillinger/kontoinnstillinger eller hva det nå heter
chikako Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Tro meg: jeg har lett, og jeg finner det ikke på egenhånd
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Jeg fant det jeg når jeg skulle skru det av. Men nå sitter jeg på iPhonen så det blir så kronglete å orøve å finne nå
chikako Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Når jeg tenker meg om er det ikke noe stort problem, profilen min er bare synlig for venner uansett. Men det er irriterende å bli prakka på noe uten å være klar over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå