Gå til innhold

Kan facebook fortelle hvor jeg er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kunnet unngå å legge merke til den uvanen folk har fått med å "sjekke inn" over alt hvor de befinner seg. Om det så er på kiosken eller i sofaen. Men dette er jo noe de gjør frivillig. Nå i det siste har jeg lagt merke til at det også står hvor folk har oppdatert statusen fra. Eks Jens Olsen skrev blablabla, for fem minutter siden nær Grünerløkka. Er dette også noe de velger aktivt å ta med, eller må man sperre for det? Jeg har absolutt ikke noe ønske om at folk skal vite nøyaktig hvor jeg befinner meg til enhver tid. Her om dagen var jeg på en tilstelning. Før jeg reiste hjemmefra var jeg innom facebook og så at et par venner "is at restaurant xx". Da jeg så kom til restauranten var jeg innom fb igjen fra mobilen, og da sto det plutselig at mine venner "is here". Synes Zuckerberg følger litt for nøye med på ting jeg... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Det er noe folk selv velger å bruke eller ikke.

Skrevet

Jepp, frivillig -jeg er nesten aldri noe sted, jeg. ;)

Skrevet

Jeg klarte å godkjenne det uten å være klar over det, og blir takknemlig om noen vet hvordan man kan tilbakestille den funksjonen!

Gjest Consensio
Skrevet

Finnes sikkert under innstillinger/kontoinnstillinger eller hva det nå heter

Skrevet

Tro meg: jeg har lett, og jeg finner det ikke på egenhånd

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg fant det jeg når jeg skulle skru det av. Men nå sitter jeg på iPhonen så det blir så kronglete å orøve å finne nå

Skrevet

Når jeg tenker meg om er det ikke noe stort problem, profilen min er bare synlig for venner uansett. Men det er irriterende å bli prakka på noe uten å være klar over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...