AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/jakker/sisters-point-913/duly-jacket-913159-911/ Jeg synes sånn "pusepels" er veldig fint, men selve jakken så vid ut og fargen litt gyselig. Vil veldig gjerne ha deres meninger. Noe for deg?
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Synes denne var litt fin jeg, bare litt pga stoffet på selve jakka. Det så litt "glatt" ut, jeg liker mer tøystoff på jakka om du skjønner. Men ellers var den ikke så verst, men nå har jeg funnet drømmeparkasen min for vinteren så da er det vanskelig å toppe den:)
sophiaM Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg syns den var fin jeg Men jeg hadde nok gått for en varmere jakke hvis du skal bruke den nå mot vinteren, den så litt kald ut
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Klarer ikke helt å bestemme meg...det var noe med det puseforet som så litt kjipt ut.
Gjest NozMonster Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Klarer ikke helt å bestemme meg...det var noe med det puseforet som så litt kjipt ut. ikke jeg heller det var noe rart med halsen på den synes jeg. men det hadde nok sett bedre ut om hun hadde hatt ett godt tykt langt skjerf til!
Gjest Silvermist Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 ikke jeg heller det var noe rart med halsen på den synes jeg. men det hadde nok sett bedre ut om hun hadde hatt ett godt tykt langt skjerf til! Pfft. Tror du er så flink og smart med klær bare fordi du er modell!
Gjest NozMonster Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Pfft. Tror du er så flink og smart med klær bare fordi du er modell! weeeell? ville verken kalle meg det ene eller det andre altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå