Gå til innhold

Mørke menn

Fremhevede innlegg

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg vet det ikke var ment som en fornærmelse, du liker jo brothere jo! :) Jeg mente bare at det kan høres litt useriøst ut lissom, å kalle det en fetisj, men for all del.

Husk bare at det er spennende i begynnelsen med etterhvert så melder som oftest hverdagen seg og da må du ha litt mer dypde (pun unintended) for å hanskes med et sånt forhold.

Hmm.. Ja, det er kanskje sant. Kan heller kalle det min seksuelle preferanse da! ;)

Holder på å date en afroamerikaner nå (det er av og på, og det var av da jeg la ut det første innlegget..) og jeg merker jo klare forskjeller på han og meg.. Men jeg vet ikke om det kommer av aldersforskjellen eller om han generelt bare er som han er.. Kanskje en herlig kombinasjon av de tre! Jeg blir hvertfall litt sliten av det. Bla bla bla, dette ble en digresjon.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du har lyst å flørte til å bynne med så anbefaler jeg www.tagged.com. helt gratis, og jeg har fått 200 brev på ei uke. 80 % er mørkhudede menn fra hele verden og mange fra Norge også.

Jeg sliter litt der for jeg vil helst ha norsk mann, men det er ikke så mange av dem der... :)) men lykke til :)

ps : det er ellers en spennende side :)

Skrevet

om du har lyst å flørte til å bynne med så anbefaler jeg www.tagged.com. helt gratis, og jeg har fått 200 brev på ei uke. 80 % er mørkhudede menn fra hele verden og mange fra Norge også.

Jeg sliter litt der for jeg vil helst ha norsk mann, men det er ikke så mange av dem der... :)) men lykke til :)

ps : det er ellers en spennende side :)

Oi, takk for tipset!! :)

Anbefaler du å logge inn gjennom facebook eller mail?

Skrevet

Oi, takk for tipset!! :)

Anbefaler du å logge inn gjennom facebook eller mail?

jeg gjort det via mail, da jeg har mye av privatlivet mitt på fb. det innebærer at jeg har bare de nærmeste familie og venner som kontakter på fb .

så jeg vil være anonym til en viss grad. det er mye rart på nettet lel...

håper du kjæm te å trives der :)

Skrevet

jeg gjort det via mail, da jeg har mye av privatlivet mitt på fb. det innebærer at jeg har bare de nærmeste familie og venner som kontakter på fb .

så jeg vil være anonym til en viss grad. det er mye rart på nettet lel...

håper du kjæm te å trives der :)

Hmm.. Blir mer og mer skeptisk til den siden kjenner jeg. Synes det var mye spess der..

Skrevet

Hmm.. Blir mer og mer skeptisk til den siden kjenner jeg. Synes det var mye spess der..

hehe, jeg tror det er like mange rare folk på gata som på nettsidene.. med visse instilling justeringer og et profil som forteller dem ute hva du er egentlig ut etter, minsker du sjansene til rare brev...

og for å si det sånn.. når man har med afrikanere å gjøre så er det veldig greit å være tydelig helt fra begynnelsen om korr skapet skal stå..

ellers er det lett å bli brukt og lurt.. jeg har flere både kvinnelige og mannlige venner fra hele afrika,så jeg vet litt om dem, uten at jeg vil dra alle under en kam

Skrevet

hehe, jeg tror det er like mange rare folk på gata som på nettsidene.. med visse instilling justeringer og et profil som forteller dem ute hva du er egentlig ut etter, minsker du sjansene til rare brev...

og for å si det sånn.. når man har med afrikanere å gjøre så er det veldig greit å være tydelig helt fra begynnelsen om korr skapet skal stå..

ellers er det lett å bli brukt og lurt.. jeg har flere både kvinnelige og mannlige venner fra hele afrika,så jeg vet litt om dem, uten at jeg vil dra alle under en kam

Takk for masse gode tips og råd!!

:)

Skrevet

Sorry, jeg burde huske at Living Room ble lagt ned i høst!

Hvordan går det? :lur:

Skrevet

Jaja, jeg ga opp tagged.com! Var ikke helt min type nettsted...

victorindia, det går bra takk :) Jeg har møtt en kjempesøt fyr (født og oppvokst i Norge). ;) Vi kom i snakk på byen forrige helg og jeg er rett og slett superbetatt! :rodmer:

Skrevet

Gutta som ligner på TI og mulatte, hengr som oftest på hip hop steder.

Men be aware, de liker jenter med curver...som mira craig for eksempel. Men selvfølgelig alle har forskjellig smak =)

Skrevet

Gutta som ligner på TI og mulatte, hengr som oftest på hip hop steder.

Men be aware, de liker jenter med curver...som mira craig for eksempel. Men selvfølgelig alle har forskjellig smak =)

Good thing I got curves, then! Har hvertfall møtt en gutt nå som elsker kroppen min, og det føles fantastisk! :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei jenter! :)

Jeg er en norsk, lys jente som rett og slett sliter med å få meg kjæreste. Det er selvsagt av flere grunner, men jeg har en såkalt "fetisj" for svarte menn. Og det er det rett og slett lite av i Norge. Finnes selvsagt visse steder i byen, men jeg er mer ute etter en ikke-religiøs/kristen afro-amerikansk mann enn en blodafrikansk muslim.

Hvis noen skulle være usikre, her er et eksempel på hva jeg liker: http://trueclef.files.wordpress.com/2009/09/t-i-bday.jpg )

Må jeg til USA for å treffe slike menn, eller er det noen der ute med tips til hvor disse gjemmer seg i lille Oslo..?

Jeg og liker sånne.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvis det ikke er typisk asylsøkere eller muslimer du er ute etter, så er det vel ikke så mange egne miljøer her til lands. Du må nok møte dem like tilfeldig som du møter andre menn. Det kan jo f.eks. være en som er adoptert.

En venninne av meg er sammen med en eritreer. Det fungerer visst fint, men det kan jo være hun har vært heldig. Det vil uansett være langt lettere å finne en mørkhudet mann med vestlige verdier i USA enn i Norge.

Nå sa jo ts at det ikke er slike mørke menn hun liker.

Skrevet

Jupp.. Har nettopp møtt en eritreer faktisk, men han er født og oppvokst i Norge så han har jo norske verdier samtidig som han er litt eksotisk på en måte.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...