Gå til innhold

Mørke menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var den til meg?

Ja, men sorry, trodde du var TS som spurte om det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Føler jeg mister litt av anonymiteten min her hvis jeg svarer på det. Men jeg anbefaler ikke å gjøre det jeg gjorde - bare flaks at det ble så vellykket, og han er nok ikke helt representativ for alle sine landsmenn.. :sjenert: Det beste er vel å finne noen innenfor EØS hvertfall!

Men du kan sende meg en PM hvis det er avgjørende :gjeiper:

Men dro du til Afrika i ens ærend for å finne en mann, eller var du i Afrika av helt andre grunner og så forelsket du deg tilfeldigvis?

Spør av nysgjerrighet, det er jo utvilsomt noget spesielt om førstnevnte er tilfelle.

Skrevet

Men dro du til Afrika i ens ærend for å finne en mann, eller var du i Afrika av helt andre grunner og så forelsket du deg tilfeldigvis?

Spør av nysgjerrighet, det er jo utvilsomt noget spesielt om førstnevnte er tilfelle.

Haha, nei, jeg dro i annet ærend og forelsket meg! :fnise:

Skrevet (endret)

Personlig blir jeg tiltrukket av alle fenotyper så lenge karen er kjekk :sjenert: av de svarte synes jeg at Kid Cudi er pen :fnise: liker stilen hans

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Gjest skorpio
Skrevet

Hihi, jeg fant min i Afrika :sjenert: Bare ikke prøv deg på ham :P

Han har mange hyggelige kompiser i Oslo, men synes det er mye rart med dem. Mannen min er best :rodmer:

Living Room, ja, og Fugazi kan du kanskje prøve - og om du ikke er ute på klubb, men heller vil sitte og skravle med en kopp/et glass; Cafe Sør!

Er du veldig redd muslimer, eller? Type litt liberale fra Vest-Afrika f.eks?

Jeg kjenner mange halvt afrikanske, de blir jo praktisk talt norske, men mange av de er kanskje litt unge - hvor gammel er du?

Jeg er 22, så er jo relativt ung selv :)

Vært en del på Fugazzi, men aldri truffet noen. Living Room skal jeg absolutt prøve! ;)

Er definitivt ikke redd for muslimer - men de fleste har vel ganske sterkt ønske om å gifte seg med en muslim, og har generelt ganske forskjellig syn på visse ting enn en ikke-religiøs som meg selv som er vokst opp med norske verdier.

Mulatter er jo så og si det vakreste av alt! :fnise:

Så idiotisk "nordmenn" er ikke en rase... det finnes ikke raser blandt mennesker...

Personlig blir jeg tiltrukket av alle fenotyper så lenge karen er kjekk :sjenert: av de svarte synes jeg at Kid Cudi er pen :fnise: liker stilen hans

Kid Cudi er HEIT!! Så han live på Sentrum Scene i høst.. :sikle:

Hva er 'fenotype'?

Skrevet

Jeg er 22, så er jo relativt ung selv :)

Vært en del på Fugazzi, men aldri truffet noen. Living Room skal jeg absolutt prøve! ;)

Er definitivt ikke redd for muslimer - men de fleste har vel ganske sterkt ønske om å gifte seg med en muslim, og har generelt ganske forskjellig syn på visse ting enn en ikke-religiøs som meg selv som er vokst opp med norske verdier.

Mulatter er jo så og si det vakreste av alt! :fnise:

Kid Cudi er HEIT!! Så han live på Sentrum Scene i høst.. :sikle:

Hva er 'fenotype'?

Fenotype -> Altså utseende, det man blander med "rase"

Skrevet

Det er da mange svarte og brune gutter i Oslo som er vokst opp i Norge og ikke er muslimer. Veldig mange som har en norsk forelder også. Skjønner ikke at dette skal være noe vanskelig.

Gjest skorpio
Skrevet

Det er da mange svarte og brune gutter i Oslo som er vokst opp i Norge og ikke er muslimer. Veldig mange som har en norsk forelder også. Skjønner ikke at dette skal være noe vanskelig.

Godt mulig, men ingen som jeg kjenner til. Derfor jeg lurte på hvor man finner de :) (på en ikke-generaliserende måte) Men i en by som Oslo er det jo mange forskjellige miljøer (heldigvis:)) og det er jo slik at mange mørke henger med andre mørke, derfor finnes det visse steder man oftere vil møte dem enn andre steder.

Gjest Herr Drue
Skrevet (endret)

Det finnes nok en del mulatter og adopterte som oppfyller brown-sugar-fetishen din. Kunne du tenke deg en som Jonna f.eks? Rå fyr. Hadde lett tatt han om jeg var dame:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00842/jonna_842575i.jpg

Hvor i landet bor du? Det hender jo man møter på "dem" her i Oslo. Jeg ville oppsøkt et hiphop-aktig miljø/utested. Har inntrykk av at de fleste negerne der er velintegrerte.

Endret av Herr Drue
Skrevet

Hei jenter! :)

Jeg er en norsk, lys jente som rett og slett sliter med å få meg kjæreste. Det er selvsagt av flere grunner, men jeg har en såkalt "fetisj" for svarte menn. Og det er det rett og slett lite av i Norge. Finnes selvsagt visse steder i byen, men jeg er mer ute etter en ikke-religiøs/kristen afro-amerikansk mann enn en blodafrikansk muslim.

Hvis noen skulle være usikre, her er et eksempel på hva jeg liker: http://trueclef.files.wordpress.com/2009/09/t-i-bday.jpg )

Må jeg til USA for å treffe slike menn, eller er det noen der ute med tips til hvor disse gjemmer seg i lille Oslo..?

Lol, om du må til USA eller andre land? Enten så kan du reise til det landet de kommer fra, eller ta deg en spasertur i valgfri norsk by. Heng gjerne et slikt pappskilt på magen.

Gjest skorpio
Skrevet

Det finnes nok en del mulatter og adopterte som oppfyller brown-sugar-fetishen din. Kunne du tenke deg en som Jonna f.eks? Rå fyr. Hadde lett tatt han om jeg var dame:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00842/jonna_842575i.jpg

Hvor i landet bor du? Det hender jo man møter på "dem" her i Oslo. Jeg ville oppsøkt et hiphop-aktig miljø/utested. Har inntrykk av at de fleste negerne der er velintegrerte.

Er fra Oslo, og har nå fått tips om både Fugazi og Living Room;)

Jonna er forresten dritsøt! :tommelsmil:

Skrevet

Tråden er ryddet pga avsporing.

MissStiles, mod

Skrevet

Gå gjennom parken om nattestid... Kanskje første "date" blir litt too much, men...

Hmm, kanskje dansemiljøer? Har inntrykk av at mange svarte danser. Også mange asiatiske der.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Om du går gjennom parken på nattestid er de også høye. If you catch my drift

• Liker 1
Skrevet

Hei jenter! :)

Jeg er en norsk, lys jente som rett og slett sliter med å få meg kjæreste. Det er selvsagt av flere grunner, men jeg har en såkalt "fetisj" for svarte menn. Og det er det rett og slett lite av i Norge. Finnes selvsagt visse steder i byen, men jeg er mer ute etter en ikke-religiøs/kristen afro-amerikansk mann enn en blodafrikansk muslim.

Hvis noen skulle være usikre, her er et eksempel på hva jeg liker: http://trueclef.files.wordpress.com/2009/09/t-i-bday.jpg )

Må jeg til USA for å treffe slike menn, eller er det noen der ute med tips til hvor disse gjemmer seg i lille Oslo..?

Blir faktisk litt fornærmende for meg å bli kalt for en "fetisj", selv med gåseøyne, fordi det betyr at dette med rase er fortsatt så inngrodd at det er uvanlig å ha en preferanse for en annen hudfarge uten å framstå som en slags freak. Yet it is so hot! Synd for deg at jeg har verdens vakreste norske jenta.

Skrevet

Om du går gjennom parken på nattestid er de også høye. If you catch my drift

Unødvendig og ondt med sånne spark.

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Synes det kryr av de i Oslo jeg. Men ta deg en liten ferie i USA og se om du finner noen flere :gjeiper:

• Liker 1
Gjest skorpio
Skrevet

Blir faktisk litt fornærmende for meg å bli kalt for en "fetisj", selv med gåseøyne, fordi det betyr at dette med rase er fortsatt så inngrodd at det er uvanlig å ha en preferanse for en annen hudfarge uten å framstå som en slags freak. Yet it is so hot! Synd for deg at jeg har verdens vakreste norske jenta.

Det var ikke ment som en fornærmelse. Jeg har f.eks. en svart venninne som foretrekker hvite menn. Det er vel bare fordi det er mer spennende med noe som er litt annerledes enn deg selv.

Skrevet

Det var ikke ment som en fornærmelse. Jeg har f.eks. en svart venninne som foretrekker hvite menn. Det er vel bare fordi det er mer spennende med noe som er litt annerledes enn deg selv.

Jeg vet det ikke var ment som en fornærmelse, du liker jo brothere jo! :) Jeg mente bare at det kan høres litt useriøst ut lissom, å kalle det en fetisj, men for all del.

Husk bare at det er spennende i begynnelsen med etterhvert så melder som oftest hverdagen seg og da må du ha litt mer dypde (pun unintended) for å hanskes med et sånt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...