Gjest skorpio Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei jenter! Jeg er en norsk, lys jente som rett og slett sliter med å få meg kjæreste. Det er selvsagt av flere grunner, men jeg har en såkalt "fetisj" for svarte menn. Og det er det rett og slett lite av i Norge. Finnes selvsagt visse steder i byen, men jeg er mer ute etter en ikke-religiøs/kristen afro-amerikansk mann enn en blodafrikansk muslim. Hvis noen skulle være usikre, her er et eksempel på hva jeg liker: http://trueclef.files.wordpress.com/2009/09/t-i-bday.jpg ) Må jeg til USA for å treffe slike menn, eller er det noen der ute med tips til hvor disse gjemmer seg i lille Oslo..?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Hei jenter! Jeg er en norsk, lys jente som rett og slett sliter med å få meg kjæreste. Det er selvsagt av flere grunner, men jeg har en såkalt "fetisj" for svarte menn. Og det er det rett og slett lite av i Norge. Da kan du ikke ha sett ordentlig! Kom deg til området Sandefjord-Larvik-Tønsberg, det kryr av dem her. 4
Gjest skorpio Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Da kan du ikke ha sett ordentlig! Kom deg til området Sandefjord-Larvik-Tønsberg, det kryr av dem her. Tjaa.. Forsåvidt kortere enn til USA - kanskje jeg tar turen en gang! T.I ! Bra smak du har! Ja, han er virkelig et syn for øyet..
Cuckold Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg startet en egen tråd om jenter med svart mann-fetisj for en uke siden: Hvite kvinner med svart mann-fetisj http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=598697 Morsomt å se at dere finnes her til lands også. Endret 30. oktober 2011 av Cuckold
Gjest skorpio Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg startet en egen tråd om jenter med svart mann-fetisj for en uke siden: Hvite kvinner med svart mann-fetisj http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=598697 Morsomt å se at dere finnes her til langs også. Har sett den! Men jeg er interessert i å vite hvor man treffer disse vakre mennene, ikke hvorvidt andre kvinner føler det samme som meg!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Asylmottaket, Ullersmo, Vaterlandsparken, en hvilken som helst taxi. Ellers kan du bare rusle litt rundt i Oslo på natterstid og lytte etter fortvilte hyl. Der er det sannsynligvis en eller flere mørkhudede som "tar seg til rette" med blond norsk jente. Kjernekarer... 19
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Må jeg til USA for å treffe slike menn, eller er det noen der ute med tips til hvor disse gjemmer seg i lille Oslo..? God tur! 1
apekatt Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Bare fordi man er svart så er man ikke automatisk kriminell Fyfaen så barnslige noen av dere er, blir nesten flau på deres vegne! 9
kissmequick Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg fant min i nederland Men nå skal det sies a jeg ikke var ute etter fargen, det var vel heller det at han var utrolig morsom, og vi hadde mye å snakke om. Ikke religiøs, født og oppvokst i nederland, med foreldre fra de nederlandske antillene, (aruba) så vår oppvekst og livssyn / verdier var (og er) relativt like.
Gjest Cosette Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Hvis det ikke er typisk asylsøkere eller muslimer du er ute etter, så er det vel ikke så mange egne miljøer her til lands. Du må nok møte dem like tilfeldig som du møter andre menn. Det kan jo f.eks. være en som er adoptert. En venninne av meg er sammen med en eritreer. Det fungerer visst fint, men det kan jo være hun har vært heldig. Det vil uansett være langt lettere å finne en mørkhudet mann med vestlige verdier i USA enn i Norge.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Tror du kan lete litt i hip hop-miljøet da. Det musikkmiljøet tiltrekker seg ofte mørkhudete, så du vil finne flere svarte/mulatter der. Gå ut på byen på steder hvor de spiller hip hop-musikk. Jeg pleier ikke å gå på de stedene, men jeg tror Living Room er populært.
Gjest skorpio Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Tror du kan lete litt i hip hop-miljøet da. Det musikkmiljøet tiltrekker seg ofte mørkhudete, så du vil finne flere svarte/mulatter der. Gå ut på byen på steder hvor de spiller hip hop-musikk. Jeg pleier ikke å gå på de stedene, men jeg tror Living Room er populært. Takk for tipset!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 UD/politistasjoner/NAV. Gunerius-senteret i Oslo sentrum. Tror det er yndlingssenteret til mørkhudede.
victorindia Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Hihi, jeg fant min i Afrika Bare ikke prøv deg på ham Han har mange hyggelige kompiser i Oslo, men synes det er mye rart med dem. Mannen min er best Living Room, ja, og Fugazi kan du kanskje prøve - og om du ikke er ute på klubb, men heller vil sitte og skravle med en kopp/et glass; Cafe Sør! Er du veldig redd muslimer, eller? Type litt liberale fra Vest-Afrika f.eks? Jeg kjenner mange halvt afrikanske, de blir jo praktisk talt norske, men mange av de er kanskje litt unge - hvor gammel er du?
Bernardette Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 Hihi, jeg fant min i Afrika Bare ikke prøv deg på ham Han har mange hyggelige kompiser i Oslo, men synes det er mye rart med dem. Mannen min er best Living Room, ja, og Fugazi kan du kanskje prøve - og om du ikke er ute på klubb, men heller vil sitte og skravle med en kopp/et glass; Cafe Sør! Er du veldig redd muslimer, eller? Type litt liberale fra Vest-Afrika f.eks? Jeg kjenner mange halvt afrikanske, de blir jo praktisk talt norske, men mange av de er kanskje litt unge - hvor gammel er du? Hvor i Afrika fant du ham?
apekatt Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Skal du dra til Afrika for å finne deg en mann?
victorindia Skrevet 1. november 2011 #19 Skrevet 1. november 2011 Føler jeg mister litt av anonymiteten min her hvis jeg svarer på det. Men jeg anbefaler ikke å gjøre det jeg gjorde - bare flaks at det ble så vellykket, og han er nok ikke helt representativ for alle sine landsmenn.. Det beste er vel å finne noen innenfor EØS hvertfall! Men du kan sende meg en PM hvis det er avgjørende :gjeiper:
Bernardette Skrevet 1. november 2011 #20 Skrevet 1. november 2011 Skal du dra til Afrika for å finne deg en mann? Var den til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå