Baggar Skrevet 30. oktober 2011 #1 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Jeg bor i Italia. Jeg har et italiensk nummer og et norsk. Med det italienske nummeret er det veldig dyrt å tekste og ringe hjem til Norge. Derfor lurer jeg på om noen vet om et norsk abonnement som er billig å ha her? Som er billig å motta samtaler og sende mlder. Hilsen Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 2. november 2011 #2 Del Skrevet 2. november 2011 Hei! Jeg bor i Italia. Jeg har et italiensk nummer og et norsk. Med det italienske nummeret er det veldig dyrt å tekste og ringe hjem til Norge. Derfor lurer jeg på om noen vet om et norsk abonnement som er billig å ha her? Som er billig å motta samtaler og sende mlder. Hilsen Elisabeth Vet ikke, men selv om du for et norsk abonement som skulle vise seg og være noe billigere å ringe/sms til Norge med. Så vil det sannsynligvis bli dyrere for deg alikevel. For med et norsk nummer så må DU betale når noen ringer til deg. Med et Itliensk nummer slipper du det. Årsaken er at hvis du har en norsk mobil og oppholder deg i Italia og noen ringer til deg. Så betaler de kun det det koster å ringe innen for norges grenser. Mens du må betale kostnaden pr minutt for at samtalen går til Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. november 2011 #3 Del Skrevet 2. november 2011 skype er gratis. ring over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleGrethe Skrevet 2. november 2011 #4 Del Skrevet 2. november 2011 Det er dyrt å bruke mobil over landegrensene. Det beste tipset er å se om du finner et billigere italiensk abonnement, evt se etter tilleggstjenester som gjør det billigere med utenlandssamtaler og sms. Det går også an å kjøpe ringekort, der du ringer et lokalt telefonnummer via et kort, som så setter deg videre til det utenlandske telefonselskapet. Jeg kjenner ikke til Italia spesielt, men håper disse generelle tipsene hjelper deg litt videre. Evt er Skype et godt alternativ - der kan du også fylle på penger for å ringe billig til vanlige telefonnummere, dersom de du skal snakke med ikke har Skype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. november 2011 #5 Del Skrevet 5. november 2011 skype er gratis. ring over det jeg slenger meg på denne. Bruker du abonementet Ubegrenset Til Europa betaler du litt under 7 euro i måneden og kan snakke tilnærmet ubegrenset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 6. november 2011 #6 Del Skrevet 6. november 2011 skype er gratis. ring over det jeg skulle til å foreslå det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå